2026-08-22, 10:11
Medlem
Samhall?
Kanske för krävande.
I mitt område har de hand om trappstädningen.
När de ordinarie invandrarstädarna hade semester jobbade en svensk tjej. Hon såg ut som Jamie.
Och trapphuset såg för jävligt ut i tre veckor
Citera
2026-08-22, 10:12
Medlem
Ja ännu en som är lurad av bidragspopulisterna I vänstern. Noll eget ansvar och att ställa krav är fascism. Vita män ska betala.
Citera
2026-08-22, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Denna artikel i tidningen Arbetet är verkligen hur kul som helst. https://arbetet.se/2026/08/20/jamie-27-far-inga-arbetspass-katten-ger-mig-anledning-att-ga-upp-pa-morgonen/ Jaimie älskar att jobba i butik. Jaha-jaså säger jag, ser man ut så och har utspökat sig på det viset så kan jag mycket väl fatta att det är extremt svårt att få ett butiksjobb eller säljjobb där man möter kund öga mot öga.

Visst bryr jag mig inte jättemycket om hur folk ser ut, men jag vill fan inte bli betjänad av någon som i sitt rena utseende bara skriker vänster och politiska ställningstaganden.

Helt otroligt nog fick hon ett jobb på Willys med 80%, men hon "orkade" inte och chefen sa att hon i så fall kan bli behovsanställd, vilket hon gick med på, men hon har inte fått ett enda pass sen dess. Ja, hur kommer det sig

Så, vad anser ni, kan man spöka ut sig hur som helst och tro att man kan få ett butiksjobb? Knappast säger jag.
Inte bara det. Fylld med fula tatueringar. "Hen" asså personen skriker svaghet och psykisk ohälsa från arktisk avstånd
Citera
2026-08-22, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Innan har hon försökt att få facket att bojkotta israel https://proletaren.se/artikel/handels-ska-besluta-om-en-bojkott-av-israel/

När det gäller att protestera har hon däremot hur mycket ork som helst

Hon deltog i vänsterpartiets kongress i April: https://www.vansterpartiet.se/wp-content/uploads/2026/03/K26-revisorerkongress2026.pdf

Jag tycker faktiskt synd om henne.

Det blir så fel att signalera till dessa människor att du är bra precis som du är.
Ett prackmongo. Alltså Vänsterpartiet från 70 talet hade bara garvat. Mentalsjukhus nästa
Citera
2026-08-22, 10:34
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foliekavaj
Såklart, det har uppmuntrats av en daltande vänstern som gett henne möjligheten att gömma sig bakom nån diffus diagnos hårt kramande en offerkofta.
Inte konstigt att Vänsterpartiet kämpar för kortare arbetstid… 🙄
Citera
2026-08-22, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Ändå är det lila-grönhåriga kärringar med tjurringar i trynet de som gnäller mest. Hade hon haft en smula moral så hade hin säkert haft ett jobb oxå.

Moral är stort.
Med rutiner och vanor (helst utan o-) står man lite stadigare, än utan.
Det är ett svek av föräldrar att inte skärpa till sig inför sina barn och förklara hur och varför vissa företeelser är acceptabla, och andra inte.
(Med det sagt: i min ungdom var jag barnflicka åt en liten pojke med föräldrar i karriären. Han var rätt dominant mot andra barn, tog deras leksaker och bet dem när de försökte ta tillbaka grejerna. Jag korrigerade och förmanade, under gråt och tandagnisslan (hans). Plötsligt insåg jag att föräldrarna inte alls var inte intresserade av att killen skulle lära sig ta hänsyn. De bevittnade belåtet hans roffarteknik, men när andra mödrar började skicka onda ögat, var det min sak att avleda. Lite udda exempel på hur man fostrar i olika samhällsklasser.
Det är ju våra egna barn. Ot, beklagar
Citera
2026-08-22, 10:41
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Det är egentligen synd om henne, men jag tycker inte synd om henne.
Hen. Men de könar katten till ”hon”. Upprörande.
Citera
2026-08-22, 10:44
Medlem
Balisers avatar
Faktarutan:

”Får försörjningsstöd från Socialtjänsten, totalt cirka 11 600 kronor i månaden efter skatt.”

Ännu mer komik.
Citera
2026-08-22, 10:45
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
Ett prackmongo. Alltså Vänsterpartiet från 70 talet hade bara garvat. Mentalsjukhus nästa
Jag tror fortfarande att de garvar bakom rygg.

Hon var kandidat som revisors-suppleant på kongressen, hade tackat ja men blev inte vald.
Men hon är säkert en nyttig idiot man kan skicka ut på gatorna och demonstrera.
Citera
2026-08-22, 10:47
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Hen. Men de könar katten till ”hon”. Upprörande.
Ordet katt har med tiden blivit könsneutralt. Förr i tiden betydde det hankatt, medan en honkatt kallades katta. På så vis har du helt rätt att det krockar.
Citera
2026-08-22, 10:49
Medlem
Jamie! Bara riktiga WT kan ge en unge ett sådant namn. Skulle vara kul att känna till vad föräldrarna jobbar med om de nu eller någonsin jobbat. Arbetsläger för denna jävla parasitapa skulle bota detta skräp från påstod utbrändhet.
Citera
2026-08-22, 10:51
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddagen
Jamie! Bara riktiga WT kan ge en unge ett sådant namn. Skulle vara kul att känna till vad föräldrarna jobbar med om de nu eller någonsin jobbat. Arbetsläger för denna jävla parasitapa skulle bota detta skräp från påstod utbrändhet.
Ett annat av hennes förnamn är Internethia…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in