2026-08-19, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egna-tankar
Vilket idiotsvar. Jag argumenterar och ger exempel. Du kallar mig(?) för ett ihärdigt, hysteriskt, neurotiskt sionist-troll på Flashback därför att jag ger argument och exempel. Och du påstår eller antyder att jag vill jaga bort alla judar från Sverige.

Din argumentationsnivå ligger på exakt samma nivå som Trumps, han som svarar sina meningsmotståndare att de är fula, dumma och äckliga.

Jaså? Du är en sån där liberal sionist som kastar högersionister som Trump under bussen då? Ante mig. Samtidigt argumenterar du ändå som en högerkristen. Så det blir lite otydligt. Eller är du bara en sån som fallit för Barak Ravid och Axios skitsnack om att Trump och Netanyahu gjort slut?

Du argumenterar inte. Du kör bara känslosås och hyperbol. Det är inte argument.

Jag vill inte ha vare sig islamister eller sionister omkring mig. Ta till dig det någon jävla gång och sluta gnyla nu.
Citera
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuppetMinnieMe
Källan på att hon är muslim?
Dom som står bakom "avslöjandet är Doku som är högerlutande och Israel och sionistvänligt så INTE så oväntad sak från dom.
Jag killgissar att om det kom upp en tråd att jorden faktiskt är platt eller att WW2 bara är ett påhitt så skulle du vara den första att försvara de argumenten.
Är man motvalls kärring så är man, 😄😄😄😄😄😄.
Dessutom, alla medier lutar åt något håll inkl oberoende SVT/SR som ju lutar åt MP/V-hållet.
Klassiska DN var ju länge multikulti tills majoriteten av deras journalister insåg att även de riskerar berikning och lutar numera åt klimataktivisthållet.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2026-08-19 kl. 06:42.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UschKlisterssonIII
Nu ska kristna sionist dåren försöka tvätta häxbränningarna också.

Jag har beskrivit vad häxprocesserna var. Och därför "tvättar" jag häxbränningarna?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Häxprocesser_i_Sverige
Citera
2026-08-19, 06:40
Medlem
Citat:
Jag blev ateist år 1985 och gick ur kyrkan år 1986. Sen fattade jag inte varför jag skulle betala lägre skatt nästa gång jag deklarerade.

När blev du ateist, och när gick du ut ur kyrkan?

Så liberal sionist var det då alltså. Ändå ska du försöka tvätta häxprocesserna dock. Rörigt.

Och varför som ateist så mån om att försvara den religiösa gruppen judar?

Jag gick ur kyrkan nästan så fort jag blivit myndig har jag för mig. Är det en tävling eller?

Jag har störda religiösa släktingar som fått mig att se länge vad för sorts skit religion är och vad det gör med folk.
Citera
2026-08-19, 06:43
Medlem
Citat:
Jag har beskrivit vad häxprocesserna var. Och därför "tvättar" jag häxbränningarna?

https://sv.wikipedia.org/wiki/Häxprocesser_i_Sverige

Du tonar ner det bland annat genom att hävda att kvinnorna redan avrättats innan de brändes. Revisionism. Du vill även få det att se ut som att 300 inte är någon större siffra.
Citera
2026-08-19, 06:44
Medlem
Citat:
Jaså? Du är en sån där liberal sionist som kastar högersionister som Trump under bussen då? Ante mig. Samtidigt argumenterar du ändå som en högerkristen. Så det blir lite otydligt. Eller är du bara en sån som fallit för Barak Ravid och Axios skitsnack om att Trump och Netanyahu gjort slut?

Du argumenterar inte. Du kör bara känslosås och hyperbol. Det är inte argument.

Jag vill inte ha vare sig islamister eller sionister omkring mig. Ta till dig det någon jävla gång och sluta gnyla nu.

I likhet med alla normalt tänkande människor ser jag Trump som en katastrof för västvärlden. Hans senaste utspel är ju att han gillar Nordkorea.

Och jag vet inte vem Barak Ravid eller Axios är.

Du har inga svar på mina argument, och därför kallar du dem för känslosås och hyperbol. Men det är inte jag som argumenterar som Trump, utan det är du som gör det.

https://www.youtube.com/shorts/V5eHXRs-VsE
Citera
2026-08-19, 06:44
Medlem
Oerhört modigt av Mohamsson.

Folk verkar inte fatta(?) att hon kan behöva livvakter resten av livet nu.

Personen som kom med hotet borde buras in.
Citera
2026-08-19, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmboga-10.2
För att jag sällan tror det är det är så när nån skriver i affekt på nätet. De få gånger jag stöter på riktiga uppmaningar till mord brukar de vara mer utförliga. Detta känns som nån som tappar fattningen, lite som man kan se här på flashback till och från.
En skattefinansierad statsvetare som är islamistisk aktivist skriver hatbudskap helt i linje med koranens uppmaning, och du tror det bara råkade hända i "affekt" som ett litet misstag.

En motsvarande handling av någon känd nazist betalad av skattemedel hade blivit dömd i domstol direkt helt oavsett spekulationer om hypotetisk "affekt".
Citera
2026-08-19, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Jag killgissar att om det kom upp en tråd att jorden faktiskt är platt eller att WW2 bara är ett påhitt så skulle du vara den första att försvara de argumenten.
Är man motvalls kärring så är man, 😄😄😄😄😄😄.
Dessutom, alla medier lutar åt något håll inkl oberoende SVT/SR som ju lutar åt MP/V-hållet.
Klassiska DN var ju länge multikulti tills majoriteten av deras journalister insåg att även de riskerar berikning och lutar numera åt klimataktivisthållet.

Jag tror inte jorden är platt. Jag vet att den är rund. Finns massor av rabbiner som tror att jorden är platt dock.
Citera
2026-08-19, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chokladmums
Oerhört modigt av Mohamsson.

Folk verkar inte fatta(?) att hon kan behöva livvakter resten av livet nu.

Personen som kom med hotet borde buras in.

Nån som vet om den här kvinnan kommit med en personlig kommentar, typ på Facebook?

(Ja, statsvetarn uppenbarligen)
Citera
2026-08-19, 06:51
Medlem
Citat:
I likhet med alla normalt tänkande människor ser jag Trump som en katastrof för västvärlden. Hans senaste utspel är ju att han gillar Nordkorea.

Och jag vet inte vem Barak Ravid eller Axios är.

Du har inga svar på mina argument, och därför kallar du dem för känslosås och hyperbol. Men det är inte jag som argumenterar som Trump, utan det är du som gör det.

https://www.youtube.com/shorts/V5eHXRs-VsE

Barak Ravid är en av Trumps misinformatörer i pressen som planterar all skit som att Trump och Netanyahu har gjort slut och annat sånt fjanteri. Axios är Ravids press-organ i princip.

Och hans Nordkorea utspel nyligen är bara för att Sydkorea inte hjälpt han tillräckligt mot Iran enligt honom. Precis som hur han hållt på mot Spanien.

Jag synar faktiskt Trump för den han egentligen är till skillnad från er DN läsare.

Du är fortfarande känslostyrd och tröttsam att prata med.
Citera
2026-08-19, 06:53
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Jag tror inte jorden är platt. Jag vet att den är rund. Finns massor av rabbiner som tror att jorden är platt dock.
Men du tror att påskkärringen på bilden kan vara något annat än muslim?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in