Citat:
Ja jag vet inte riktigt, du verkar inte riktigt acceptera källor för du kallar dom auktoritetsargument och så vill du att jag ska förklara allt själv. Jag kan inte det, jag vet inte vad du söker efter. Vill du att jag ska erkänna att jag inte förstår kemi på forskningsnivå, kärnfysik, porfyrinkemi, strålningsgeometri och liknande saker och sen kan du hävda att du har vunnit för att jag inte är en expertforskare inom 20 ämnen?
Knappast utan att förklara hur den skulle kunna vara genuin och ändå ha de uppenbara fel som jag påpekat och som du tror att du har besvarat med korrekta invändningar till när du egentligen bara skickat en massa länkar som du inte själv förstår säger något helt annat.
Sedan är det en helt annan sak att det kan finnas verkligt blod på svepningen och att infärgningen är högst ytlig, men glöm inte att det även har påvisats förekomma pigment.
Sedan är det en helt annan sak att det kan finnas verkligt blod på svepningen och att infärgningen är högst ytlig, men glöm inte att det även har påvisats förekomma pigment.
Det enda jag kan göra i princip är att peka på vad forskare har sagt. Det är så långt min kapabilitet når, om du då inte är villig att lyssna på vad forskare säger så vet jag inte hur jag ska gå vidare. Jag vet väldigt mycket om turinsvepningen, och jag är bra på att sammanfatta vetenskap som gjorts på den och bygga ett fall på det sättet, men jösses om du vill att jag ska ge mig in i diskussioner om kemi och försöka förklara hur varje enskild studies data ska utvärderas och vilka metoder som är giltiga och inte giltiga så går du för långt, och om du menar att du klarar av det så tror jag faktiskt att du ljuger.
Visst du kanske jobbar inom tekniska saker, men ingen är en expert inom 20 vetenskapsområden, det är helt enkelt inte möjligt. Inte ens dessa forskare som studerar svepningen är det, de kan diskutera sitt område men utanför det så föredrar de att inte spekulera brukar det vara.
Om du inte lyssnar på forskare och ser det som auktoritetsargument så tar det stopp tyvärr, då kan jag inte diskutera.