2026-08-02, 23:07
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Undrar verkligen vad som är orsaken bakom det där med att gömma sig som du skrev? Många svenskar har det beteendet, skäms de för vad de har blivit? Är det så tappade socialt sätt att de inte vet hur de bekvämt kan integrera med personen?

Själv tycker jag det är superkul när det råkar hända men då är jag också väldigt nöjd med mig själv
Det är offtopic för tråden, inte för man skäms över sitt utseende utan vissa vill man helst inte integrera med igen någonsin.
Citera
2026-08-02, 23:18
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Det blir bara värre ju mer du pratar. 60?
Ja, jag själv är 66 år så ser inget konstigt att hänga med en kvinna som närmar sig 60.
Citera
2026-08-03, 00:08
Avstängd
AnonymHingsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Ja, jag själv är 66 år så ser inget konstigt att hänga med en kvinna som närmar sig 60.
Låter bara skevt.
Citera
2026-08-04, 00:42
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Det är offtopic för tråden, inte för man skäms över sitt utseende utan vissa vill man helst inte integrera med igen någonsin.

Brist på sociala färdigheter med andra ord?
Citera
2026-08-04, 01:17
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Brist på sociala färdigheter med andra ord?
Inte alls, orkar bara inte prata om vädret eller "ååh vad roligt att se dig" med folk jag ogillar (vilket inte är så många faktiskt). Kan föra mig i slott och koja när så behövs.
Citera
2026-08-04, 01:23
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Inte alls, orkar bara inte prata om vädret eller "ååh vad roligt att se dig" med folk jag ogillar (vilket inte är så många faktiskt). Kan föra mig i slott och koja när så behövs.

Tycker du motsäger dig själv i ditt svar, varför prata om vädret eller ljuga för någon att det är roligt att se dem när du inte tycker det?
Citera
2026-08-04, 01:28
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Tycker du motsäger dig själv i ditt svar, varför prata om vädret eller ljuga för någon att det är roligt att se dem när du inte tycker det?
Har väl lite svårt att säga rakt ut -Dra åt helvete, om något gammalt ex kommer fram och säger -Men ååh så roligt att ses! Skulle jag säga något annat skulle jag ljuga.

Som sagt, inte många det handlar om men det finns några.
Citera
2026-08-04, 12:41
Medlem
Anybodykillers avatar
Jag inser hur ansiktsblind jag faktiskt är när jag läser igenom tråden.

Jag har nästan alltid känt att jag är min ålder bara och att de runt mig som är jämnåriga är det med. Jag har aldrig sett mig eller dem som varken unga eller gamla.
Citera
2026-08-04, 13:08
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Dejtade en vacker milf i slutet av 20talet fram till kreugerkraschen såg henne sedan i slutet av 90 talet, hon hade inte åldrats med välbehag. Nu har jag inte sett henne på några år men hoppas hon har det bra.
Citera
2026-08-04, 19:56
Medlem
NYZ367s avatar
Thailänska kvinnor gillar inte 60 åriga män utan pengar

Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Min fru är inte Asiat

Hon är från Brasilien

Kolla in in det på Tiktok eller Instagram. Kvinnor som man minns som rena gudinnor för 35 till 40 år sedan är nästan oigenkänbara i dag?
Jag skäms inte när jag erkänner att jag föredrar kvinnor som är runt 40år hellre än dom som är i min ålder 60år.
Jag gillar att vara äldre sårbarare och jag vill kunna säga.
Det är underbart när du sitter på fötterna och rider mig länge.

Vi har varit gifta sedan tidigt 2022

Efter att ha kysst många apor i flera år så träffade jag en kvinna som gillade män i hennes pappas ålder. Vi är gifta och hon bor med mig just nu. Hon kan dra när hon vill.

En grej jag inte nämnt förut hon har mens och jag vill ABSOLUT inte har mer barn.
Spiral är en bra uppfinning
Citera
2026-08-12, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anarquisten
Jo, de populäraste tjejerna i skolan, de som kunde få vem eller vad som helst bara genom att peka, är ofta slitna fyrabarnsmorsor idag, samtidigt som en del av dem man aldrig lade märke till för att de var så oansenliga och tråkiga faktiskt har blommat ut (som det heter) på senare år. Skolans populäraste killar, dom där med stekarstilen, sportfånarna, bakåtslicket, som fick brudarna på den tiden, ja dom är ofta flintskalliga med en rejäl ölkagge och hatar livet idag.
Själv hade jag tur med generna, hade lätt med brudar när jag var ung och 30 år senare är jag fortfarande smal, har tjockt hår och är i rätt bra form, ser betydligt yngre ut än jag är men krograggandet är ointressant för potensen sviker ju tyvärr med åren så det är inte bara pluspoäng.
Man kan ha tur i det genetiska lotteriet men man måste ju förvalta det också om man vill åldras med värdighet.

Jeg har fire barn, men er ikke sliten av den grunn.
Min mann er en av de som er blitt penere med alderen.
Vi ser begge yngre ut enn alderen vår, men det skyldes ikke livsstil men gener
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in