Citat:
Ursprungligen postat av
NYZ367
Jag var 20 år redan 1984 men jag ville inte skrämma bort alla nittiotalister med en för mustig rubrik.
Förra veckan såg jag en tjej på ICA som jag var ihop med för länge sedan, hon såg fortfarande skaplig ut jag kände något bra när jag såg henne.
I dag mötte jag en kvinna en annan som var extremt snygg och också min flickvän en kort tid för att senare försöka att bli modell i Frankrike. Hon såg förjävlig ut i dag 1 aug 2026.
Detta fick mig att tänka på åldrande
Dessa kvinnor har jag bara haft korta relationer med några månader men vi har bra koll när det gäller varandra, vi möttes oftast via jobbet eller krogen förr i världen.
Jag är en person som hatar att hälsa på ex som jag inte sett på 30år.
Nu till frågorna. Känner någon igen känslan när någon man har idealiserat i många år ser ut som en tjockis som lever på cola och pizza år senare?
Eller en person som inte var något extra i högstadiet/ gymnasiet men år senare ser nästan oförändrad ut och genom det set bra ut för att vara 50år?
Det som fick mig att starta tråden var när en av mina söner visade mig hur George Clooney såg ut som 18 åring. Han var jätte ful. Jag tänkte att han måste vara mkt tacksam för att han senare såg bättre ut? Jag ser nästan ut i dag som för 40 år sedan.
En skitfull kvinna kom fram till mig 2004 och sade.
- XXXXX du har nästan legat med alla mina vänner. Varför låg du aldrig med mig?