Citat:
Det du skriver här är en symbol för allt som är fel och vidrigt och sjukt med dagens samhälle. Det som gör livet helt meningslöst och värdelöst.
Nej!
Vad pratar du om? Som man kommer du alltid vara attraherad till unga kvinnor i fertil ålder. Det är en del av vår natur. Du kommer inte vara i 50 års åldern och föredra 50 år gamla kvinnor över 20 år gamla kvinnor. Det är ju sjukt. Enligt ditt sjuka tankesätt så ska man vilja vara med kärringar bara för att man blivit äldre.
Och klart man måste fundera nu så man slipper bli gammal. Man måste börja planera så att livet kan avslutas innan man blir gammal och tvingas uppleva ett liv som gammal i dagens sjuka samhälle.
Är du sjuk eller vad? Seriöst vad är ditt problem?
Menar du på fullt allvar att det är någonting dåligt att vara med en ung snygg fertil kvinna när man blivit äldre och att man istället ska vara med någon ful, oattraktiv kärring som man blir äcklad av? Jag kan inte ens se dessa kärringar i ansiktet när jag är på en offentlig plats, bara tanken att då leva tillsammans med en sådan äldre kvinna är direkt motbjudande. Jämför detta med en snygg ung kvinna, det är som att du hamnar i Paradiset om du kan vara med en sådan kvinna.
Och här sitter du och skriver att du som äldre man SKA vara med äldre kärringar och inte unga kvinnor. Varför? Du är ju sjuk i huvudet precis på samma sätt som hela dagens samhälle är så sjukt.
Finns inga ord i det svenska språket som kan beskriva hur glad och lycklig jag är över att vi alla kommer dö snart och att detta livet kommer avslutas snart för oss alla.
Nej!
Vad pratar du om? Som man kommer du alltid vara attraherad till unga kvinnor i fertil ålder. Det är en del av vår natur. Du kommer inte vara i 50 års åldern och föredra 50 år gamla kvinnor över 20 år gamla kvinnor. Det är ju sjukt. Enligt ditt sjuka tankesätt så ska man vilja vara med kärringar bara för att man blivit äldre.
Och klart man måste fundera nu så man slipper bli gammal. Man måste börja planera så att livet kan avslutas innan man blir gammal och tvingas uppleva ett liv som gammal i dagens sjuka samhälle.
Är du sjuk eller vad? Seriöst vad är ditt problem?
Menar du på fullt allvar att det är någonting dåligt att vara med en ung snygg fertil kvinna när man blivit äldre och att man istället ska vara med någon ful, oattraktiv kärring som man blir äcklad av? Jag kan inte ens se dessa kärringar i ansiktet när jag är på en offentlig plats, bara tanken att då leva tillsammans med en sådan äldre kvinna är direkt motbjudande. Jämför detta med en snygg ung kvinna, det är som att du hamnar i Paradiset om du kan vara med en sådan kvinna.
Och här sitter du och skriver att du som äldre man SKA vara med äldre kärringar och inte unga kvinnor. Varför? Du är ju sjuk i huvudet precis på samma sätt som hela dagens samhälle är så sjukt.
Finns inga ord i det svenska språket som kan beskriva hur glad och lycklig jag är över att vi alla kommer dö snart och att detta livet kommer avslutas snart för oss alla.
Hur friska är dina tankegångar då? Att vilja dö snart och att äcklas av gamla....hallåå....
Det jag säger är att man förändras i sitt sätt att se på människor....sen ja...utseende attraherar väl alla.... gamla kärringar kan nog glo på snygga män också, men det stannar där liksom....man tittar och konstaterar bara.....
Står inte som en unge framför en godisbutik med nästan tryckt mot fönstret och på allvar "vill ha".
Men ja de kommer väl alltid vara eliten förunnat att leva så.....att kunna välja unga partners. Och välja bort att ha gemensam plattform, gemensamma upplevelser och att kunna föra diskussioner som man inte kan om man bara är 25....det är för och nackdelar med alla val, eller hur. Vill man ha en livspartner eller en kropp bara?
Men har man så uttalad skräck för åldrande att det tar sig sådana uttryck så att det tar över alla andra tankar...så kan det ju vara läge att agera på det. Det låter jobbigt som den.
Ingen är väl oberörd inför att åldras.......men det är lite enklare om man tar det för vad det är.
Och det är nog vilsamt att få leva sin ålder, och slippa springa i samma takt som en ung människa när man inte är ung själv.....som kräver mer av dig som partner än du kommer orka leverera som äldre.