Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Japp i nationer som sverige ja, men verkligen inte globalt sett.
? skulle hävda att 100% av feminister världen över begriper och erkänner iranska kvinnors revolt, den är trots allt feminism i sitt första stadium.
Gråskalan värt namnet här är väl mer din oförmåga respektera kvinnors rätt att uttrycka sexualitet på div. scener....men väl mäns utan att själv begripa att du just gör en åtskillnad i sociala "rättigheter" mellan könen.
Kvinnor borde ha slöjor på sig på div. scener....men inte män, för att uttrycka mig något sarkastiskt övertydligt.
Bara skit i vad folk har på sig på div. scener...det är konst och uttryck och inte nått som man behöver ställa sig kritisk till överhuvudtaget.
Om en manlig artist uppträdde i en minimal mankini skulle jag inte bry mig ett skit....skulle du?
och om du svarar nej, varför klarar du inte göra samma om det gäller en kvinna?
Om du anser att sexköp ska vara förbjudet för det innefattar betalt samtycke, varför klarar du inte av att då medge att detta också bör i sådana fall sträcka sig till köp av massagetjänster, som också innefattar betalt samtycke?
Att resonera på ett vattentätt sätt är inte av intresse när dina ideologiska åsikter stöter på motstånd.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
varför ska jag leta upp bevis för något som du påstått?
De är samtida artister....med 11 års mellanrum i ålder, att påstå att de skulle tillhöra helt olika artistgenerationer blir löjligt.
Dubbelmoralsdrottningen är igång nu igen.
Så du har andra regler för andra än för dig själv? Dubbla måttstockar med andra ord?
Exempel 1 där Merapi flyr sin bevisbörda:
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Nej jag vägrar överhuvudtaget gå in på någon av hans YouTube klipp...får du göra själv.
han står anklagad för både våldtäkt på minderårig samt sextrafficking och...han är känd för att syssla med detta och skryta om det.....så räcker för mig.
Exempel 2 där Merapi flyr sin bevisbörda:
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Det är inte mitt jobb att agera sökmotor till andra för fullständiga självklarheter.