2026-09-13, 13:47
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Uffe hade nog snyggare tjejer när han var ung.

Men när det blåser hårt behövs en stabil klippa.

Menar du kippa?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Vore onekligen ... spännande.
Själv skiter jag varåt man röstar, höger, vänster eller blankt. Men rösta bör man.
Nej, man bör sätta sig in i saken. Absurt rösta på något för att man alltod gjort det, wns föräldrar fjort det eller imamen säger att man ska göra det.. Hellre 50% röstdeltagande än zombies som röstar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PulverBrax
Varför tycker alltid vänstermänniskor som
dig att alla invandrare endast är någon form av bidragstagare och/eller ska vara ”tacksamma” mot röda sidan?

Vi såg det senast när sur-maggan försökte sig på denna ”vänster rasism” mot Simons i en av debatterna. Du är av samma typ som slänger dig med det vidriga ordet ”husblatte” och än värre.

Invandrare som försöker och kämpar i Sverige har ALLT att vinna med tidöpolitiken. Lägre skatt på sin inkomst, sparande, drivmedel, lägre bolåneräntor, matpris, trygghet för sin familj, Vad för något kan man tjäna på röda sidan om man har ambitioner?
Tidö har demoniserat invandrare. Alla invandrare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Undrar vad de förlorande partiledarna kommer att tröstäta/dricka på fyllan inatt.

Jag har på känn vem som kommer sätta i sig två kebabrullar, Chateu de Papp, Garderobsballe etc. vid förlust.
Vad är Garderobsballe?
2026-09-13, 13:48
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KurtSchweinsteiger
Det är väl det som är grejen med att kalla sig artist, att man drar in tillräckligt mycket pengar för att klara sig och inte är beroende av statliga bidrag.

Privatgenererad inkomst påverkar väl åtminstone självklassificeringen:

Artist
Kulturarbetare
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Eller också har man en anhörig som blivit utvisad för att denne fyllt arton eller någon som tjänat någon hundralapp för lite
Jaha, hela världen ska komma hit eller? Hela klanen på 500 pers? Ni är så jävla korkade. Pengar växer på träd..
Medlem
Sitter som valröstmottagare.

Läste på partisedlarna, mellan mottagandet, som har namnval.
Reagerade på att Elisabeth Thand Ringqvist inte står med på Centerns partisedel till Riksdagen.

Men alla andra har sina partiledare som nr 1.
2026-09-13, 13:49
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Vad är Garderobsballe?

Hade du slösat bort mer tid här hade du vetat vad jag menat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duke-Of-Wellington
Att invandrare röstar vänstern har inget med valfusk att göra

Jag har redan förklarat tankegången/mekanismen tidigare i tråden. Sedan är givetvis invandrares röst sätt bredare än det jag nuddat vid tidigare men likväl är människor incitamentsdrivna, fusk och mygel är knappast något som parasiten drar sig för.

Kontentan slutar troligen i att det som kommer går ej att rösta bort utan kräver andra lösningar.
Medlem
MumsarMazarins avatar
Ska snart ner och visa Örebropartiet mitt stöd. Lappen är ikryssad och allt.

Åt helvete med skatteslöseri och massinvandring.
2026-09-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronbefallningsman
Det bidde Vänsterpartiet efter ett par timmars kö i vallokalen. När blev det så här ryskt och efterblivet?
Allah akbar! Drägg
2026-09-13, 13:50
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Dieseln är lika dyr i Portugal som här.

Drar inte till Portugal för dieseln. Drar dit för att knarka, bada och slippa islamister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in