Citat:
Ursprungligen postat av
KeepYourHeadUp4
Att asylinvandringen är den lägsta på 40 år är tack vare SD. Tittar vi på nettoinvandringen är den också väldigt mycket mindre än tidigare. Över 50.000 invandrare lämnade Sverige förra året medan 89.000 invandrade. Då ska vi komma ihåg att den största invandrargruppen var personer som var födda i Sverige och den näststörsta var ukrainare följt av indier. Vad menar du att SD inte åstadkommit? De är inte ens ett regeringsparti? Man måste börja nånstans och denna regering har gjort det mycket bra på denna punkten.
Man har även höjt lönetaket för arbetskraftsinvandrare och delar enbart ut tut till de som kommer. I gruppen invandrare ingår ju även studenter osv så det är rätt så missvisande att säga att Sverige har fortsatt hög invandring. Vi kan vara konstatera att det blir antagligen ännu värre med den rödbruna sörjan vid makten .
De vill ta bort lönetaket för arbetskraftsinvandrare. Man kan nästan tro att de är kapitalister som vill utnyttja lågutbildad en arbetskraft. Sverige behöver inte fler städare eller bärplockare. Ge jobben till dem som är arbetslösa här.
Till att börja med har jag egna ögon att titta med. Går jag utanför dörren idag så ser jag mer negrer och svartskallar än vad man såg för några år sen. Hur går det ihop? Varför åker man inte runt med piketbussar och samlar upp dom? Varför ser vi massa lönedumpande IT-indier som tillåts köpa villor I SVERIGE? Vad gör dom här?
SD hade som tredje största (?) parti kunnat sätta en jävla press på M. Stängda gränser, klippta bidrag, klippta uppehållstillstånd för alla svartskallar som semestrat i hemlandet, satt yxan i pannbenet på Public Service-monstret. STÄLLA KRAV.
MP kunde ju förfan lägga ner halva Sveriges energiproduktion med typ halva stödet som SD har.