2026-09-13, 13:01
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Kommer nog bli oerhört jämnt, så bli inte soffliggare idag kära flashbackare.

Jag hoppas att vänstersidan vinner med 100 röster enbart för att höra ångesten här i forumet från 100 chipsfetton som inte orkade ta sig till röstlokalen.
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komsojebac
Det ända rätta att rösta idag är Afs och det är inte ens nära...
Ja att pissa bort sin röst och låta vänstern ösa in valboskap så regimskifte överhuvudtaget blir omöjligt framöver låter som en brilljant idé. Det är försent att bilda nya nationalistiska rörelser. Vi står med SD och det får man nöja sig med för tillfället.
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
Någon som har tips på valvakor som kommer sändas live online, typ youtube eller liknande?

Henrik Jönssons 100% sänder på YT.
Medlem
Duke-Of-Wellingtons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaktus12345
Det är uppenbart och fastställt att muslimer (läs folk från muslimska länder) röstar S och V i hög grad (ca 80% senaste siffrorna) det vill säga bidragspartier som även är positiva till invandring från dessa länderna. Vilket i sig skapar en symbios mellan dessa parter. Röstfusket som jag nämnt är därav gynnsamt för båda parterna mer bidrag, mer invandring från dessa länderna och fler röster till "vänstersidan".

Röstfusket jag nämnt är givetvis bara en liten del i utvecklingen men kan vara det som ger vinst till vänstern detta val och ökar på den demografiska förändringen, medans en "Tidö" vinst möjligen hade givit en bättre demografisk utveckling för svenskar och funktionella invandrare.

Den demografiska utvecklingen kommer att göra framtida val svårare för "högersidan" att vinna på grund av egenintresse och därav kommer skötsamma och produktiva svenskar men även funktionella invandrare få det väldigt tufft framöver.

Genuint har svårt att förstå hur man inte kan se detta.
Ja men det har inget att göra med att det fifflas med röster i vallokaler
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagerkommandant
Ska laga min favoritmat, svensk husman. Något gott att dricka till kanske.
Bara passa på att njuta, man vet ju inte hur verkligheten ser ut på måndag.

Gött, vad blir det för rätt? Nä detta kan gå hur som helst.

Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Kebabtallrik och chilinötter, nersköljt med ett lock sjukommatvåan. Kommer bli en satans tung dag på jobbet imorgon, men det får det vara värt. Är ju bara val vart fjärde år så...

Så ska man se på det. Är tillfälligt sjukskriven så jag kan klunka i mig vinaren min utan att behöva tänka på jobb.
2026-09-13, 13:02
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Nu är det hyllningsinslag till vänsterns Nooshi Dagostar på SVT.
2026-09-13, 13:02
Medlem
Just nu på tv4 "jag låter magkänslan i sista minuten bestämma". Fy f-n, vissa ska inte få rösta alltså.
2026-09-13, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CpPraktikanten
Någon som har tips på valvakor som kommer sändas live online, typ youtube eller liknande?

På youtube finns "Studio 3".....
2026-09-13, 13:04
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Jag hoppas att vänstersidan vinner med 100 röster enbart för att höra ångesten här i forumet från 100 chipsfetton som inte orkade ta sig till röstlokalen.

Vore onekligen ... spännande.
Själv skiter jag varåt man röstar, höger, vänster eller blankt. Men rösta bör man.
Medlem
solstrålars avatar
Jag vet faktiskt inte hur jag ska orka lyssna på Magdas sura min i 4 år framöver som statsminister. En otroligt jobbig tid väntar framöver, kommer få sluta läsa nyheter totalt för att orka med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Ja att pissa bort sin röst och låta vänstern ösa in valboskap så regimskifte överhuvudtaget blir omöjligt framöver låter som en brilljant idé.

Varför ska SD kravlöst få folks röster om dom inte levererar?
Sätt krav på M. Säg att skitregeringen faller om inte gränsen stängs och beviljade PUT/TUT fryses och omprövas omgående. Kriminella svartskallar ska utvisas med huvudet före. Sverige ska inte böja sig EN TUM för att tillmötesgå främlingarna.

Istället var Jimmie nere i Israel och kysste muren. "Svenskhet sitter i passet".
Dom behöver konkurrens, dom behöver fatta att antingen levererar dom eller så ryker dom.
Avstängd
Vallys avatar
AFS 2026

Nu hoppas vi på 1% i detta val.
Senast redigerad av Vally 2026-09-13 kl. 13:07.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in