Citat:
Ursprungligen postat av
LaettMjoelk
Bor du i en hydda i skogen? Jag gissar inte det eftersom du använder dig av internet (som inte är "naturligt", om vi nu ska köra på din linje) och jag kan nämna en miljon saker i din vardag som inte är "naturligt" - MEN så fort det talas om ett sätt som du som man aktivt kan göra för att förhindra aborter så vill du inte göra det för du leker natur-Nisse?
Du är bara en hycklare som inte står vid ditt ord och en kvinno-hatare. En jävla nolla med andra ord.
Jag sa att sex ska va naturligt, varför skulle jag behöva tycka att allt annat i livet ska vara naturligt?
Finns bra och dåliga saker med mycket som är onaturligt, att kvinnor ska kunna knulla runt utan konsekvenser är dock inget positivt.
Jag är för naturlig mat också då jag vet att mycket av vår onaturliga mat gör oss sjuka.
Är också för att vi ska röra på oss mycket och inte ta bilen överallt just för att kroppen är till för att röra på sig.
Män däremot är gjorda för att knulla runt, vi är biologiskt programerade till detta och inget du kan ändra på, det har var så i tusentals år.
Män och kvinnor är olika, även när det gäller sex, inte så svårt att förstå.