2016-07-29, 20:05
Medlem
nokos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Jag tog 25mg för 3 timmar sedan och 25mg till för 1timme sedan, det är första gången jag testar tjack. Men jag känner knappt någonting, har gäspat lite dom senaste timmarna. Men känner mig inte speciellt pigg eller att jag vill vara social Det är som sagt första gången jag testar detta så trodde 25+25 på 3 timmar skulle räcka? Har en vän som köpte av samma snubbe som sa att det funkade bra, Bör jag ta mer, eller är det lika bra att skita i det?
För låg dos, kör på 100mg iallafall. I det här fallet så vågar jag nog påstå att du tagit för lite, men det är en riktig klassiker 'att man inte känner någoting' första gången man tar tjack.
Citera
2016-07-29, 21:53
Medlem
Citat:
Jag tog 25mg för 3 timmar sedan och 25mg till för 1timme sedan, det är första gången jag testar tjack. Men jag känner knappt någonting, har gäspat lite dom senaste timmarna. Men känner mig inte speciellt pigg eller att jag vill vara social Det är som sagt första gången jag testar detta så trodde 25+25 på 3 timmar skulle räcka? Har en vän som köpte av samma snubbe som sa att det funkade bra, Bör jag ta mer, eller är det lika bra att skita i det?

Bomba 150/200mg direkt, sitt inte still och vänta på att det ska slå heller utan rör på dig så går det fortare. Inte konstigt att du inte känner något på de doserna, öka
Citera
2016-07-29, 23:06
Medlem
pojkhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Bomba 150/200mg direkt, sitt inte still och vänta på att det ska slå heller utan rör på dig så går det fortare. Inte konstigt att du inte känner något på de doserna, öka
Yes, hade nog fegat med dosen. Känner mig sten kåt och pigg så antar det var lite krut i sakerna iallafall.
Citera
2016-07-30, 17:53
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rajrajmf
Det har aldrig varit några problem för mig, iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
En polare har gjort det, för han var det inga problem. Dock säger jag inget som är helt säkert. Är det bra eller inte vet jag inte. Med lite enkel sökning på internet dock så har jag funnit poster med folk som tatuerat sig medans dom vart påverkade av både metamfetamin, ritalin och vanligt vamfetamin. Så allt för illa lär det väl inte vara.

Kan meddela att det gick hur bra som helst, fick smörja lite mer bara.
Citera
2016-07-30, 18:03
Medlem
mycket snack om "neurotoxisk skada" när man läser om tjack, har läst runt lite och förstått lite halvt vad de är, men de är en sak jag inte riktigt förstår, hur yttrar de sig att man har dragit på sig en neurotoxisk skada?
har bara förstått att man kan få lite konstiga tics typ
Citera
2016-07-30, 19:02
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blyrtspnna
mycket snack om "neurotoxisk skada" när man läser om tjack, har läst runt lite och förstått lite halvt vad de är, men de är en sak jag inte riktigt förstår, hur yttrar de sig att man har dragit på sig en neurotoxisk skada?
har bara förstått att man kan få lite konstiga tics typ

Detta är vad jag hittade om neurotixisk skada. : Symptomen kan vara: muskelsvaghet, domningar, minnesförlust, syn, och / eller intellekt, huvudvärk, kognitiva och beteendemässiga problem.

Neurotoxicitet är en störning i nervsystemet som uppstår efter exponering av naturliga eller konstgjorda giftiga ämnen, som kallas nervgifter. Nervgiftet förändrar den normala verksamheten i nervsystemet. Detta kan eventuellt störa eller till och med döda nervceller, viktiga celler som förmedlar och bearbetar signaler i hjärnan och andra delar av nervsystemet.
Neurotoxicitet kan bero på exponering för ämnen som används vid kemoterapi, strålbehandling, drog och organtransplantationer samt exponering för tungmetaller som bly och kvicksilver, vissa livsmedel och livsmedelstillsatser, bekämpningsmedel, industriella och / eller lösningsmedel, kosmetika, och vissa naturligt förekommande ämnen.

Saxat från nätet men där har du något att läsa iaf.
Citera
2016-07-30, 19:04
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Yes, hade nog fegat med dosen. Känner mig sten kåt och pigg så antar det var lite krut i sakerna iallafall.

Jag skulle köra nasalt i stället om jag var ovan vid tjack. Tycker det är enklare o dosera en schysst mängd så utan att det blir för mycket eller för lite då effekten slår på mycket snabbare.
Citera
2016-07-30, 22:26
Medlem
pojkhelvetes avatar
Jag tog 600mg kl 17 igår och 600 kl 17 idag, det är min oskuld på detta, men jag hade förväntat mig att jag skulle bli pigg och få sjukt mycket energi. Men det var/är tvärtom, jag satt framför skärmen och stirrade mig blind och lyssnade på musik.

Är det vanligt? Jag tänkte att man kanske bör bli uttråkad att bara sitta när man tagit det, första gången och allt.
Citera
2016-07-31, 03:34
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Jag tog 600mg kl 17 igår och 600 kl 17 idag, det är min oskuld på detta, men jag hade förväntat mig att jag skulle bli pigg och få sjukt mycket energi. Men det var/är tvärtom, jag satt framför skärmen och stirrade mig blind och lyssnade på musik.

Är det vanligt? Jag tänkte att man kanske bör bli uttråkad att bara sitta när man tagit det, första gången och allt.

Värdelös kvalitet gissar jag på.
Försök få tag på amfetamin av erkänt bra kvalitet och ta inte så förbannat mycket.
Som daglig brukare är jag inte i närheten av 1.2g/24h.
Citera
2016-07-31, 15:48
Medlem
Amfetamin - uppåt och nedåt

Har tagit tjack ett par dagar nu tillsammans med en vän. Han och distributören påstår att det var så kallat neråttjack. Jag tyckte inte alls att det kändes som ett tjackrus.

Min fråga är sålunda: existerar det något som neråttjack, eller blev vi scammade?
Senast redigerad av Sans-culotte 2016-07-31 kl. 15:51.
Citera
2016-07-31, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sans-culotte
Har tagit tjack ett par dagar nu tillsammans med en vän. Han och distributören påstår att det var så kallat neråttjack. Jag tyckte inte alls att det kändes som ett tjackrus.

Min fråga är sålunda: existerar det något som neråttjack, eller blev vi scammade?

Inget amfetamin är neråttjack.
Uppåt tjack är ett samlings ord för knark du blir speedad på.

Neråttjack är samlingsord för knark du blir sänkt på tex heroin eller benzo, har du fått heroin för samma pris som tjack ska du va glad men i ditt fall blev du nog lurad.
Citera
2016-07-31, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Inget amfetamin är neråttjack.
Uppåt tjack är ett samlings ord för knark du blir speedad på.

Neråttjack är samlingsord för knark du blir sänkt på tex heroin eller benzo, har du fått heroin för samma pris som tjack ska du va glad men i ditt fall blev du nog lurad.

Okej, tack för svaret. Man fick i alla fall nåt slags rus av pulvret för att se den positiva sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in