2009-02-20, 00:15
Medlem
sinder15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebelgirl
ADHD är inget man bara utvecklar sådär. Om du hade haft det hade du märkt det redan första dan du gick på tjacket. Precis som SilentBullet tror, tror även jag att din tolerans har ökat. Eller jag kan faktiskt säga att jag vet det.

Tar du ditt tjack enbart nasalt eller slår du även i dig ett par meter nån gång ibland?

Har du någon kran som du kan lita på mer än de andra som du kan fråga om styrkan på bumset?

Jag menar naturligtvis inte att han/hon ska komma med en procent på hur rent det är, mer troligt att kranen kanske kan säga i förhållande till det du köpte sist vilken kvalité det har. Och såklart säger väl inte kranen att det är skit i jämförelse men däremot lovar jag att du snabbt kommer få veta om det är bättre.

Btw, hur stor dos ligger du på om du ska säga mellan tummen o pekfingret?

Dosen är rundt 3-4 Cm lång 0,3 Bred

Min kran är olika personer hela tiden Går til ett drog ställe där man kan kjöpa allt av olika personer och dom säjer det är bra Tjack.

Tar det Nasalt
Brukar pausa med 2 veckors mellanrum ibland för att inte bli Beroende.

Men snackade med nån person och han sa att ADHD kan komma helt plutsigen i en sakta fart. Så han bara ljög då eller?
Citera
2009-02-20, 00:19
Medlem
sinder15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentBullet
Din tolerans har nog ökat, du får höja dosen för att få samma rus du fick i början. Detta är vad jag tror iallafall.

Första gången jag tog så fick jag en Stor Bomb på en fest då satt jag uppe i 1 dag och behövde inte påfyll.
men den dära effekten om att man blir Sosial och pratglad funkade inte. Jag var lika tyst endå
Citera
2009-02-20, 00:26
Medlem
SilentBullets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinder15
Första gången jag tog så fick jag en Stor Bomb på en fest då satt jag uppe i 1 dag och behövde inte påfyll.
men den dära effekten om att man blir Sosial och pratglad funkade inte. Jag var lika tyst endå

Tror mycket handlar om dig själv. Jag är väldigt osocial på tjack när jag inte är social (hehe ja det låter lustigt) men när jag väl pratar med någon så blir det svårt att vara tyst. En annan idividuell grej är att jag kan äta på tjack, och har alltid kunnat. Samtidigt som vissa kompisar har svårt att dricka i sig en proteindrink ens. Så det handlar nog lika mycket om dig som amfetaminet. Det är ju ingen undermedicin för tystlåtna hehe, därimot funkar både meph och E som "munbränsle".
Citera
2009-02-20, 00:28
Medlem
sinder15s avatar
Citat:
Tror mycket handlar om dig själv. Jag är väldigt osocial på tjack när jag inte är social (hehe ja det låter lustigt) men när jag väl pratar med någon så blir det svårt att vara tyst. En annan idividuell grej är att jag kan äta på tjack, och har alltid kunnat. Samtidigt som vissa kompisar har svårt att dricka i sig en proteindrink ens. Så det handlar nog lika mycket om dig som amfetaminet. Det är ju ingen undermedicin för tystlåtna hehe, därimot funkar både meph och E som "munbränsle".

Ok. E det ska jag prova snart. är 750 kr för 5 röda mitz bra pris?
Citera
2009-02-20, 00:36
Medlem
oVERGROWs avatar
Citat:
Ok. E det ska jag prova snart. är 750 kr för 5 röda mitz bra pris?

Om jag vore du skulle jag undvika de röda mitzarna om du inte litar på personen som kränger dem. Är inte x utan mCPP eller liknande skräp tyvärr..

Spana pillreports.com eller sök här för mer info.

GL - have fun!
Citera
Medlem
charliies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rebelgirl
1. Huvudvärk, stark sådan. En eventuell motsatt effekt kan uppträda och man känner sig trött.

2. Drick vatten, drick vatten och drick vatten.

3. Nej det är det inte. Sen så är jag ingen förespråkare av benso överhuvudtaget men men.

Hur stor mängd benso rör det sig om? Vilken substans och vilken styrka?

Tack för svaren

Det jag menar är att försöka "komma ner" på benso direkt eller en kort tid efter att man precis blivit tjackad i princip. Att man exempelvis tar någon imovane/stilnoct i hopp om att må bättre vid en eventuell snetändning/överdosering. Så ingen överdriven mängd i hopp om att uppnå någon sorts effekt, utan en normal dosering för att landa på helt enkelt
Citera
Medlem
rebelgirls avatar
Förr i tiden när jag pysslade med tjack blev jag helt tokspeedad. Jag snackade konstant och snöade in på sidospår jämt utan undantag. Jag kunde hålla låda i evigheter.

Nu för tiden märks det inte ens på mig (vissa undantags tillfällen såklart). Det spelar ingen roll om jag hållt upp i en lång period eller bara några dagar. (Iofs en evighets sen ett sådant tillfälle infann sig) Jag försöker ligga på en relativt jämn nivå rakt igenom. På så sätt märker du ju vilken slagkraft dosen har. Om du varje gång du köpt nytt ska försöka gissa styrka och därefter anpassa dosering lär det inte bli enkelt.

De typiska dragen som kännetecknar en person som tagit tjack är inte samma tecken på en ovan som en van person. Den ovana personen blir ju lätt stereotyp i sitt beteende av vad man som brukare uppfattar som tjackad. En vanebrukare kan ju däremot bli helt annorlunda. Ofta insnöad på ngt speciellt ämne/ting/uppdrag men inte tokspeedad och pratglad i 8 h. Personligen blir jag numer mest bara väldigt fokuserad och gillar monotona sysselsättningar eftersom att jag för en gångs skull klarar av att koncentrera mig. Snackar gör jag inte heller. Har nog svårare att hålla käft när jag e ren.
Citera
2009-02-20, 00:42
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charliie
Tack för svaren

Varsågod för svaren. (Inga expertråd men talar av egen erfarenhet.)

Det jag menar är att försöka "komma ner" på benso direkt eller en kort tid efter att man precis blivit tjackad i princip. Att man exempelvis tar någon imovane/stilnoct i hopp om att må bättre vid en eventuell snetändning/överdosering. Så ingen överdriven mängd i hopp om att uppnå någon sorts effekt, utan en normal dosering för att landa på helt enkelt

Att pilla i sig en immovane eller stilnoct är no probs.. Det man ev. ska överväga i sitt val av insomningstablett är då kanske att stillnoct är halluciogen. Alltså kan man få hallisar av skräpet.. Kanske inte att rekommendera om man försöker bota en snetändning. Kör på immovane, bättre med ett säkert kort.

Lycka till!
Citera
2009-02-20, 00:42
Medlem
sinder15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oVERGROW
Om jag vore du skulle jag undvika de röda mitzarna om du inte litar på personen som kränger dem. Är inte x utan mCPP eller liknande skräp tyvärr..

Spana pillreports.com eller sök här för mer info.

GL - have fun!

Jo jag Litar på Personen som skulle fixa til mig
Citera
2009-02-20, 00:47
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Dosen är rundt 3-4 Cm lång 0,3 Bred

Min kran är olika personer hela tiden Går til ett drog ställe där man kan kjöpa allt av olika personer och dom säjer det är bra Tjack.

Tar det Nasalt
Brukar pausa med 2 veckors mellanrum ibland för att inte bli Beroende.

Men snackade med nån person och han sa att ADHD kan komma helt plutsigen i en sakta fart. Så han bara ljög då eller?

Min fakta angående ADHD bygger jag på att jag för några år sedan genomgick en utredning samt är mitt uppe i en ny nu. Jag har försökt diskutera en eventuell vuxen ADHD med både psykolog och läkare men båda parter hävdar bestämt att det skulle jag åtminstone visat symptom på långt tidigare i livet. Beroende av en substans kan däremot orsaka ADHD liknande drag hos en person. Man blir introvert, har svårt att koncentrera sig och blir i ett sådant fall självklart mer fokuserad när man har sin drog i sig.
Citera
2009-02-20, 00:49
Medlem
SilentBullets avatar
Slänger in en fråga. Någon som har en aning eller våga gissa på, varför mina pupiller håller sig oförändrade vid intag av tjack? Någon annan som välsignats med detta eller är jag ett av världens underverk?
Citera
2009-02-20, 00:53
Medlem
rebelgirls avatar
Citat:
Slänger in en fråga. Någon som har en aning eller våga gissa på, varför mina pupiller håller sig oförändrade vid intag av tjack? Någon annan som välsignats med detta eller är jag ett av världens underverk?

Har du en viss vana av CS lär sig muskeln som styr din pupill att slappna av även i stimulerat tillstånd. Det är iaf min gissning. Har inga vetenskapliga belägg för det men hur många långtids beroende av CS går med tefat till ögon?

Märker även hur detta har förändrats på mig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in