2009-12-17, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hydrochloride
Brukar gå över om man fyller på

Jävla hora. Gör världen en tjänst, spring in i en väg.

Hur tänker du? Om du nu gör det, vilket jag tvivlar på...
Senast redigerad av Obliver 2009-12-17 kl. 21:23.
Citera
2009-12-28, 02:09
Medlem
CB4lifes avatar
Kan man verkligen ta en lina och sen känns ruset i 6 timmar? Man måste väll ta mer lite då och då för att det ska kännas så länge? Hur funkar det med alkohol?
Citera
2009-12-28, 02:26
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Vad tycker ni om cannabis i kombination med tjack? Bra eller kass blandning? Hur bra fungerar det att röka när tjackruset är på väg ner och man vill slippa at och kunna sova?

Göteborgare som jag är så måste jag säga att jag älskar det. Det tar udden av tjacket utan att vara på nåt dåligt sätt samtidigt som det tar ut det värsta av dumheten och segheten.

Jag ger det två tummar upp - great holiday fun!
Citera
2009-12-28, 02:30
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life
Kan man verkligen ta en lina och sen känns ruset i 6 timmar? Man måste väll ta mer lite då och då för att det ska kännas så länge? Hur funkar det med alkohol?

En lina räcker nog inte i sex timmar om du inte är färsk eller får riktigt fina grejer. Eller får i dig riktig bamsesnok.
Citera
2009-12-28, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makaron2
jag har funderat lite på en sak.

när jag var inne i min drogperiod. så tog jag tjack i princip varje dag, bara för att man mådde gött på det. glad, social och lite mer koncentrerad på omvärlden, men samtidigt mådde jag nästan alltid illa på det.

är det någon annan här som oxå mår illa på tjack och liknande preparat? Isf vad är det som gör detta och vad kan man göra åt det?
förutom det vanliga att dricka mycket vatten och försöka äta.

Jag brukar ibland få det problemet. För mig fungerar det att äta banan och yoghurt. Kan även fungera att trycka i sig nån tablett mot illamående eller liknande.
Citera
2009-12-28, 03:45
Medlem
dr.zombees avatar
pissade nyligen positivt för amfetamin 8dagar efter senaste intag! Så dessa tummregler om att det skulle vara grönt att pissa efter 4dagar stämmer alltså inte alla gånger. Kanske är det jag som är undantaget som bekräftar regeln:P
Citera
2009-12-28, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.zombee
pissade nyligen positivt för amfetamin 8dagar efter senaste intag! Så dessa tummregler om att det skulle vara grönt att pissa efter 4dagar stämmer alltså inte alla gånger. Kanske är det jag som är undantaget som bekräftar regeln:P

Beror på hur mycket du dragit i dina dagar
Citera
2009-12-28, 14:25
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Jag har också pissat positivt efter 8 dagar men det var en gång, annars räknar jag personligen med 4-6 dagar.
Citera
2009-12-28, 15:06
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:

Men säg den tumregel som stämmer alla gånger. Poängen är ju att ge en fingervisning om när man "borde" vara säker.
Ibland pissar du positivt efter 10 dagar tjack (har hänt en vän till mig). Sen kan man också ha tur och pissa rent två dagar senare (har jag själv gjort).

Tumregeln kan fortfarande ses som 4-5 dagar.

Du är nog undantaget som bekräftar regeln
Citera
2009-12-28, 19:49
Medlem
1C0NSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life

Brukar köra upp en ny fast ganska stor lina efter cirka 3 timmar för att ha ruset i full gång hela tiden. Brukar gilla kombinationen av att dricka samtidigt, inte för att jag blir berusad av alkoholen men jag mår automatiskt bättre.
Citera
2009-12-28, 19:59
Medlem
Nymils avatar
Citat:
Vad tycker ni om cannabis i kombination med tjack? Bra eller kass blandning? Hur bra fungerar det att röka när tjackruset är på väg ner och man vill slippa at och kunna sova?

Bra skit helt enkelt! . Cannabis går att blanda med alla CS droger tycker jag!
Citera
2009-12-29, 03:28
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Väldigt skön blandning. Och givetvis ska du röka det både under och efter ruset! Tycker cannabis är obligatoriskt att ha samtidigt som man tar tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in