2010-05-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Okej, tackar

Ska naturligtvis inte vara ensam, tar med en polare. Om han vill testa också så kan han göra det.
Om man tar en normal dos, 0.2 typ, då går man väl omkring och spänner käften och stirrar med pupiller stora som tennisbollar?

Så länge du är utomhus och det är dagsljus ute så brukar man inte kunna se så mycke på pupillerna, och alla spänner inte käken bara för de tar tjack, jag har aldrig haft det problemet iaf.
Citera
2010-05-19, 13:03
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Ska naturligtvis inte vara ensam, tar med en polare. Om han vill testa också så kan han göra det.
Om man tar en normal dos, 0.2 typ, då går man väl omkring och spänner käften och stirrar med pupiller stora som tennisbollar?

Är det standard tjack och du tar en 0,2 nasalt lär du inte få stora pupiller såvida du inte är byggd som en tjej kanske. Själv får jag inte stora pupiller om jag tar en dos (samma mängd alla gånger), någon gång runt tredje dosen börjar jag märka av pupillerna.

Visst får man lätt lite ticks just runt munnen. Blir lätt att man slickar sig om läpparna eller pillar runt munnen med händerna oftare än man gjort innan. Troligtvis kommer du göra det extra mycket om det är första gången. Men att spänna käken gör man mer på serotonerga droger (E osv). Tjack, not so much. Just att inte hålla på med käften är något man vänjer bort. Krävs bara att tänka lite extra på det några gånger sen sitter det i. Men lovar att om du inte tar för mycket (svårt att göra, ärlig talat) kommer du kunna spela nykter hur lätt som helst. Folk fattar aldrig när jag är påverkad.

Rolig anekdot: Var på en sittning och snackade med bordsdamen bredvid när plötsligt en full apa började skrika och härja.
"Vem gav honom amfetamin?" Sa bordsdamen. Och då var nog jag den enda som var tjackad vid det bordet.
Men hon fattade aldrig ett jota.
Citera
2010-05-19, 13:06
Medlem
Är det dumt att tjacka när man är förkyld? Jag vill pigga upp mig så att jag inte förblir passiv och sängliggandes hela dagen.
Citera
2010-05-19, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk
Är det dumt att tjacka när man är förkyld? Jag vill pigga upp mig så att jag inte förblir passiv och sängliggandes hela dagen.

Tjack löser alla problem och lindrar alla sjukdomar Nä men är du bara förkyld så är det ingen fara
Citera
2010-05-19, 14:07
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderStolen
Tjack löser alla problem och lindrar alla sjukdomar Nä men är du bara förkyld så är det ingen fara

Tjack lindrar inte en psykos..men annars lindrar det allt
Citera
2010-05-19, 17:45
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenk

Jag brukar ta tjack tjack när jag är sjuk av den enkla anledningen att jag är sjuk.
Känner mej frisk och tycker jag blir frisk fortare förutom att snuvan stannar kvar.
Vid lite allvarligare sjukdomar ska man nog avstå med tanke på att kroppen behöver vila osv.
Citera
2010-05-19, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
Är det standard tjack och du tar en 0,2 nasalt lär du inte få stora pupiller såvida du inte är byggd som en tjej kanske. Själv får jag inte stora pupiller om jag tar en dos (samma mängd alla gånger), någon gång runt tredje dosen börjar jag märka av pupillerna.

Visst får man lätt lite ticks just runt munnen. Blir lätt att man slickar sig om läpparna eller pillar runt munnen med händerna oftare än man gjort innan. Troligtvis kommer du göra det extra mycket om det är första gången. Men att spänna käken gör man mer på serotonerga droger (E osv). Tjack, not so much. Just att inte hålla på med käften är något man vänjer bort. Krävs bara att tänka lite extra på det några gånger sen sitter det i. Men lovar att om du inte tar för mycket (svårt att göra, ärlig talat) kommer du kunna spela nykter hur lätt som helst. Folk fattar aldrig när jag är påverkad.

Rolig anekdot: Var på en sittning och snackade med bordsdamen bredvid när plötsligt en full apa började skrika och härja.
"Vem gav honom amfetamin?" Sa bordsdamen. Och då var nog jag den enda som var tjackad vid det bordet.
Men hon fattade aldrig ett jota.

Fan va gött, då slipper man oroa sig för det brukar annars bli nojjig när jag är bland folk och är bäng.
Det är enligt snubben jag ska köpa av ''bra grejjer'' (standard antagligen) så 0,2 ger ett bra rus då med andra ord?
Hahaha skoj :P
Citera
2010-05-19, 21:32
Medlem
Skyggedanss avatar
Citat:
Fan va gött, då slipper man oroa sig för det brukar annars bli nojjig när jag är bland folk och är bäng.
Det är enligt snubben jag ska köpa av ''bra grejjer'' (standard antagligen) så 0,2 ger ett bra rus då med andra ord?
Hahaha skoj :P

0,2 nasalt blir bra att börja med. Sen är det bara att ta mer om du så önskar.
Citera
2010-05-19, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggedans
0,2 nasalt blir bra att börja med. Sen är det bara att ta mer om du så önskar.

Alright mate
Citera
2010-05-21, 20:39
Medlem
Snortade 250mg vid 6-tiden. Börjar känna att det dalar nu. Borde väl vara lugnt att fylla på då eller? Eller bör jag vänta någon timme till?

Känns ju lite konstigt att jag redan känner att ruset börjar avta. Då jag hört att det skall sitta i i 6-8 timmar.
Citera
2010-05-21, 21:00
Medlem
henke1984s avatar
fel post

Citat:
Ursprungligen postat av Derivative
Snortade 250mg vid 6-tiden. Börjar känna att det dalar nu. Borde väl vara lugnt att fylla på då eller? Eller bör jag vänta någon timme till?

Känns ju lite konstigt att jag redan känner att ruset börjar avta. Då jag hört att det skall sitta i i 6-8 timmar.
Citera
2010-05-21, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derivative

Affe är det bara ösa i dig, onödigt att ösa i dig när du är på topp, för då märker du ingen skillnad mot hur du redan är, men när du känner att effekten börjar avta är det bara köra. väääääldigt svårt att överdosera amfetamin, kör du IV så somnar du till om du överdoserar, kör du nasalt kanske du får lite ont i näsan om du kör för hårt ^^ Känn dig fram, alla är vi olika.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in