Citat:
Ursprungligen postat av Breitling.
Ska naturligtvis inte vara ensam, tar med en polare. Om han vill testa också så kan han göra det.
Om man tar en normal dos, 0.2 typ, då går man väl omkring och spänner käften och stirrar med pupiller stora som tennisbollar?
Är det standard tjack och du tar en 0,2 nasalt lär du inte få stora pupiller såvida du inte är byggd som en tjej kanske. Själv får jag inte stora pupiller om jag tar en dos (samma mängd alla gånger), någon gång runt tredje dosen börjar jag märka av pupillerna.
Visst får man lätt lite ticks just runt munnen. Blir lätt att man slickar sig om läpparna eller pillar runt munnen med händerna oftare än man gjort innan. Troligtvis kommer du göra det extra mycket om det är första gången. Men att spänna käken gör man mer på serotonerga droger (E osv). Tjack, not so much. Just att inte hålla på med käften är något man vänjer bort. Krävs bara att tänka lite extra på det några gånger sen sitter det i. Men lovar att om du inte tar för mycket (svårt att göra, ärlig talat) kommer du kunna spela nykter hur lätt som helst. Folk fattar aldrig när jag är påverkad.
Rolig anekdot: Var på en sittning och snackade med bordsdamen bredvid när plötsligt en full apa började skrika och härja.
"Vem gav honom amfetamin?" Sa bordsdamen. Och då var nog jag den enda som var tjackad vid det bordet.
Men hon fattade aldrig ett jota.