Kära bullen, varför tar mat så lång tid att äta upp när man har amfetaminiserat sig?
(har haft en tallrik framför mig i över 3 timmar nu och jag har tagit 4 tuggor

drygt som fan är det, tips är ju att inte surfa flash heller då har man inte tid att äta och man redigerar sina inlägg till forumet sätter stopp för vidare ändringar)
Citat:
Ursprungligen postat av
muteme
Testa?
För övrigt, av vad jag förstått ska det inte gå att överdosera amfetamin så det leder till döden (jojo, allt går av överdosera, men ni förstår nog). Är det sant? Har media som vanligt målat ut tjack som dödsknark, likt det man gjort med CB?
Jorå det går, har för mig att LD50 för amfetamin är nånstans 5-6gram eller så om du väger 100 pannor. (darwin award om man lyckas med det)
DÖR du på tjack ligger snarare förklaringen på annat håll, typ andra sekundära saker som kommer med levernet/ alt. taskiga gener och latenta defekter man inte vet om, typ hjärtfel eller nått
MEN det kan vara värt att poängtera att dundrar du i dig alldeles för mycket dos så kan det bli väldigt otrevligt ändå. centralstimulanter är nog bland de vidrigaste substanserna att överdosera.
knarka lagom och med lite kunskap om knarket så är det lugnt