2016-04-03, 05:16
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iDuno
Tjena hej. Hrr om kvällen blev det en del tjo .

Jag togg upp det sista med fingret och slicka av det men tidigt på mrgono började jag få ont så a kollad och helt klar afr tungan börjatflagna ch va missfärgad nu är tungn helt "kal" och lite blodig. ''''''''''''''''jag har alrig varit med om detta och undrar m någon hr varit med om det eller till ch med vad det beror.

'det togs upp från en trämöbel. inte vidare tjo vad det,

Jag ursäktar inte flr uderbara stavningen,

Hur i helvetet skriver du grabbjävel? Är du säker på att det var tjack du tog och inte typ en megamix av pulveriserade benzioider i olika varianter och styrkor?

Tjack är rätt och slätt en frätande kemikalie i grund och botten. Sen slår ju alla kranar ut det med vad fan som helst, bara det håller samma färgton som produkten. Så det är ganska normalt att kunna få blåsor (som du troligast har fått på din tungspets). Enligt mina erfarenheter brukar dessa blåsor man får utav amfetamin inte hålla samma form och skapelse som klassiska blåsor, utan dom här kan se ut lite hur som helst. Men framförallt, hålla en ton av vitt.

Hälsningar
Citera
2016-04-03, 05:21
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Så tänkte köpa 1 gubbe klet. Det ska tydligen lukta sjukt stark, tecken på bra grejer eller inte? Iaf kommer inhandla ändå.

Tar inte ofta detta och har en stor respekt för min kropp (fått på sistone)speciellt mina sinnen som luktsinnet, vill inte att den ska bli sämre för lite knark.. När jag har kört affe tidigare har jag sniffat då det har varit torrt. Han som sålde sa att jag kunde torka det och sniffa men nu två frågor

1. Att sniffa kan det permanent göra luktsinnet sämre? Det vill jag inte riskera, kmr utforska mer om detta. Kanske nezezil osv efter man är klar skulle undvika skada eller blir den redan skedd.
2: Förlorar kletet potens när den torkar? fick se på skitet och han sa att bästa sätt att ta en sked o dra ut det. Frågan är dock... förlorar den potens om jag skulle ta ut en del på tork under lampa som sänder ut hyfstat stark värme. Eller ska jag bara bomba? Tänkte liksom sniffa lite först, sedan bomba resten

3. Något jag borde tänka på innan ja kör på? att inta innan? Hört att t.ex magnesium är bra att ta då det är en mineral som har funktionen att musklerna att slappna av (tänkte på tjack tuggandet )

Som svar på din första fråga: Amfetamin i sin renaste och optimala form doftar väldigt lite. I vissa fall knappt någonting. Jag har många gånger stött på tjack som stinker så fruktansvärt att inte ens 3 zip-påsar kontrar upp doften, men potensen på drogen har varit rent katastrof.

Att det luktar mycket beror oftast på biavfall, kemikalier din kran har bankat ut det med osv.
Citera
2016-04-03, 05:24
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Testa?

För övrigt, av vad jag förstått ska det inte gå att överdosera amfetamin så det leder till döden (jojo, allt går av överdosera, men ni förstår nog). Är det sant? Har media som vanligt målat ut tjack som dödsknark, likt det man gjort med CB?

En normalstor överdosering av amfetamin leder oftast till att du somnar, och vaknar några timmar senare och inser att du dels har kastat bort ett trevligt tjack-race och förbrukat onödiga mängder knark till precis ingenting. Sen dessutom har du ju tömt hela hjärnan på samtliga lyckosubstaner, vilket innebär att kliver du på/fortsätter tjacka kommer ditt rus inte vara lika tillfredsställande.
Citera
2016-04-03, 06:20
Medlem
Kära bullen, varför tar mat så lång tid att äta upp när man har amfetaminiserat sig?

(har haft en tallrik framför mig i över 3 timmar nu och jag har tagit 4 tuggor drygt som fan är det, tips är ju att inte surfa flash heller då har man inte tid att äta och man redigerar sina inlägg till forumet sätter stopp för vidare ändringar)

Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Testa?

För övrigt, av vad jag förstått ska det inte gå att överdosera amfetamin så det leder till döden (jojo, allt går av överdosera, men ni förstår nog). Är det sant? Har media som vanligt målat ut tjack som dödsknark, likt det man gjort med CB?

Jorå det går, har för mig att LD50 för amfetamin är nånstans 5-6gram eller så om du väger 100 pannor. (darwin award om man lyckas med det)

DÖR du på tjack ligger snarare förklaringen på annat håll, typ andra sekundära saker som kommer med levernet/ alt. taskiga gener och latenta defekter man inte vet om, typ hjärtfel eller nått

MEN det kan vara värt att poängtera att dundrar du i dig alldeles för mycket dos så kan det bli väldigt otrevligt ändå. centralstimulanter är nog bland de vidrigaste substanserna att överdosera.

knarka lagom och med lite kunskap om knarket så är det lugnt
Senast redigerad av smakenavurin 2016-04-03 kl. 06:53.
Citera
2016-04-03, 10:32
Medlem
sstrebers avatar
Bästa sättet att landa på tjack? Kan inte äta eller dricka hur mycket jag än försöker och får fruktansvärda at som håller i sig i dagar. Vet att röka på ska fungera hyfsat men det torde finnas något bättre, framförallt för en som jag som inte kan röka?
Citera
2016-04-03, 10:36
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sstreber
Bästa sättet att landa på tjack? Kan inte äta eller dricka hur mycket jag än försöker och får fruktansvärda at som håller i sig i dagar. Vet att röka på ska fungera hyfsat men det torde finnas något bättre, framförallt för en som jag som inte kan röka?
Benso såklart
Men om du inte har tillgång till det så försök ba att dricka en kopp te. Börja småkäka lite under hela ruset innan hungerkänslorna helt och hållet försvinner. Det är första tuggan som är aaaasjobbig men sen gåre lätt som fan.
Citera
2016-04-03, 11:04
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

Som f0cus säger är benso det allra bästa. Även opiater/opioider ska fungera finfint.

Annars tycker jag att närhet är otroligt lättande när man tänder av, tar inte bort avtändningen på något sätt men tycker definitivt att det gör den mycket mer uthärdlig. Har du en fin tjej att hålla om, ring henne!
Citera
2016-04-03, 12:44
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Någon i tråden som tagit en rejäl överdos på tjack någon gång?

Jag small nämligen i mig för mycket en gång och har aldrig vart med om symptomen tidigare.
Hade blandat upp en dubbelpanna som jag tänkte ta halva av och sen sätta resten av halvan lite senare. Men när jag väl satt den så ångrade jag mig och tog hela istället. De sista dropparna fick jag kämpa med att få in eftersom jag då som man vanligtvis gör på tjack-ODs, typ somnar. Jag lägger mig på sängen och har inte ork för att säga ett skit. Hade en polare över och han undrar om och om igen om jag mår bra, men jag kan verkligen inte få fram något så jag gör bara en efterbliven tumme upp mot honom, haha. På det här har jag också fått en huvudvärk från HEEEELVETET. Den gick från noll till hundra på mindre än en minut. Även kallat åskknallshuvudvärk efter en snabb googling. Märkte också att jag fått en sjuk arytmi. Hjärtat slår hej vilt där inne förstås och det är jävligt obehagligt.

Men nu till grejen, är det någon här som upplevt samma huvudvärk eller att ni inte har ork till att säga någonting alls? Antar att det var för att hjärtat slog åt helvete fel som jag inte fick fram några ord. Kan vara värt att nämna att jag låg exakt sådär i fyra timmar och sen blev jag lite bättre.

Besökte akuten två dagar senare och hade förändringar på EKGt, inte helt oväntat eftersom tjackets biverkningar mycket troligt satt i då också. Men har även märkt av dubbelslagen vid inandning även i normalt tillstånd. Och det blir mer påtagligt när jag druckit koffein eller ätit, då hjärtat jobbar lite extra.

Så vad har ni fått för permanenta skador av amfetamin?
Jag slirar på mitt åttonde år som tjackis nu och har förstås märkt av allt fler och fler biverkningar som gör mig lite orolig. Befarar att min tjackkarriär snart måste erkännas vara över för min del, med tanke på att kärl brister på händer, fötter, armar och ben vid varje tjackrus. Har skrivit om det här förut.

Jag har tagit flera gram rent amfetamin på väldigt väldigt kort tid...
Dödliga överdoser.. Med flit. 0.5a efter 0.5a med täta mellanrum i dagar i sträck.

Har inte fått några skador av det som tur är.

Jag har i princip försökt dö av amfetamin flera gånger. Vet du vad? Det blir jävligt obehagligt bara, det känns som man andas ut död med andedräkten. Är man lite äldre 30-40år+ gammal så är det förmodligen livsfarligt att göra så, men som ung och frisk så kan man klara väldigt väldigt tunga påfrestningar.

Jag har gått upp en jävla massa i muskler av att dosa längre perioder haha. Har blivit en mycket starkare människa både psykiskt och fysiskt efter att ha levt livet jag levt måste jag åtminstone säga.
Citera
2016-04-03, 13:01
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:

Lagom mängd subutex och passande dos benso brukar fungera bra. Ska du sova så lägg till theralen någon timme innan. Personligen skulle jag köra 1-2ml theralen, 2-3mg sub och 15-20mg nitrazepam/diazepam.

Sen så ska man självklart röka en ordentlig joint med bra röka, gärna i sällskap med en bra vän. Indica är att föredra men sativa kan vara skönt om man inte har tänkt sova.
Citera
2016-04-03, 15:02
Medlem
iDunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Hur i helvetet skriver du grabbjävel? Är du säker på att det var tjack du tog och inte typ en megamix av pulveriserade benzioider i olika varianter och styrkor?

Tjack är rätt och slätt en frätande kemikalie i grund och botten. Sen slår ju alla kranar ut det med vad fan som helst, bara det håller samma färgton som produkten. Så det är ganska normalt att kunna få blåsor (som du troligast har fått på din tungspets). Enligt mina erfarenheter brukar dessa blåsor man får utav amfetamin inte hålla samma form och skapelse som klassiska blåsor, utan dom här kan se ut lite hur som helst. Men framförallt, hålla en ton av vitt.

Hälsningar
Tjena herr GodSprit ^^ Nej det var inte benso i tjacket benson kommer snera. Ond fe's som inte lämnar en i fred.

At tjack är frätand förstår jag ju. vad skulle du kunnat varabankat med nu var jag inte för trasig för att ens reflektera över det. + att folk lovade att det skulle vara så jävla bra ren bla bla bla ja ni vet hur folk låter. Ha druckit kaffe med bättre tryck..

blåsor sprickor ont i svalg och gom ja en del har ju hänt genom åren men det här är annorlunda.

Hela tungan alltså lökarna / sporer brunade till för att sedan lossna och dö typ. Igår kväll ar allt borta och tungan var som flådd hel kal oc lite smått blodig. inga adra syntomer bara tugan.

Fan jag skulle ha tagit en bild...

Idag är det "bättre" fortfarade lite öppa så men det mesta verkar läkt en del har liksm någn bläggning över som en sårskorpa eller det är så jag ser det.

Sorry för stavning och annat zero fucks given.

Nu blir det en kaffe go'morgo på er Fb'are
Citera
2016-04-03, 16:39
Medlem
sstrebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Benso såklart
Men om du inte har tillgång till det så försök ba att dricka en kopp te. Börja småkäka lite under hela ruset innan hungerkänslorna helt och hållet försvinner. Det är första tuggan som är aaaasjobbig men sen gåre lätt som fan.

Önskar att det vore så enkelt... Tog 0.4 sist, hade grym at i två dagar och kunde först äta på fjärde dagen. Har så jäkla låg tolerans. Helt annat med kola. Känns som om jag kan dra otroliga mängder utan problem och har aldrig mått dålig efteråt.

Vilken benzo vore bäst? Har testat valium men tyckte inte att det gav önskad effekt. Jag vill stensomna och vakna upp normal och hungrig typ. Haha
Citera
2016-04-03, 16:43
Medlem
sstrebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-L-K
Lagom mängd subutex och passande dos benso brukar fungera bra. Ska du sova så lägg till theralen någon timme innan. Personligen skulle jag köra 1-2ml theralen, 2-3mg sub och 15-20mg nitrazepam/diazepam.

Sen så ska man självklart röka en ordentlig joint med bra röka, gärna i sällskap med en bra vän. Indica är att föredra men sativa kan vara skönt om man inte har tänkt sova.

Har seriöst problem men kan inte få ner röken i halsen. Svider och jävlas och jag är sjukt smärtkänslig och töntig Kan inte ens röka vattenpipa? Tänkte beställa sub i veckan tillsammans med lite annat roligt, så blir intressant att se hur det går. Har undvikit tjack just för avtändningens skull, vilket är synd. För det är sjukt mycket trevligare att ha ett rus i 6 timmar än att fylla på var 30e minut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in