2016-03-29, 15:45
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Kan du utveckla varför det är en sån bra combo? Blir du för stressad om du inte tar benso utan tjack eller?

Inte alls. Tvärtom - jag tycker om nojjan man kan få. Älskar den. Det är ett kvitto på att man lever. Jag tål däremot inte alkohol alls. I sådana festsammanhang är benzo då bättre för mig.
Citera
2016-03-29, 15:53
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Det finns ju dom som blandar bensodiazepiner med amfetamin. Förstör inte benson lite av amfetaminruset? med tanke på att benson uppgift är ju att lugna ner hjärnan genom att bromsa flödet av bland annat noradrenalin och dopamin.
Också bästa kombon imo. Så jävla fint att slippa den svepande ångesten som ofta stryker genom hela kroppen med jämna mellanrum, det dämpar dessutom återdoseringsbegäret väldigt bra om man har problem med det. Skönare att landa liksom.
Citera
2016-03-29, 15:55
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jokkolikerc
Du får vara kreativ , bit av en liten tyg bit från en tröja eller en strumpa , se till att skölj ditt nya lilla filter ordentligt innan du filtrerar din lösning så du slipper typ tvättmedel eller dylikt u din lösning ... gammalt institutions knep☺

Man tager vad man haver i såna situationer☺

Lycka till
Fridens liljor
Jokkolikerc

tack, jagar tvättsvampar just nu hahaha
Citera
2016-03-29, 16:03
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Kan du utveckla varför det är en sån bra combo? Blir du för stressad om du inte tar benso utan tjack eller?

Det är exakt därför jag gillar den kombon faktiskt.

Så skönt att slippa den där stressen och kunna chilla fast ändå vara tjackad.

Visst kan jag chilla i soffan utan att stissa omkring och babbla hål i huvudet på folk utan benso men finns ändå någon form av stress som gnager lite inombords.
Citera
2016-03-29, 16:42
Medlem
Redlinezs avatar
Har grov besluts ångest om jag ska börja med detta preparat igen eller inte. Kanske Attentin vore bättre, jag vet inte. Hade varit toppen att ha denna om man fick benso att landa lite på om kvällarna så man kan slappna av även när den går ur kroppen. Men läkarna är så tröga i dagens samhälle..
Citera
2016-03-29, 19:24
Medlem
Stormakts avatar
Nu har jag kört IV ett par gånger men råkade spruta ut lösningne under hude, är det farlgit?
Citera
2016-03-29, 20:34
Medlem
f0cuss avatar
Någon i tråden som tagit en rejäl överdos på tjack någon gång?

Jag small nämligen i mig för mycket en gång och har aldrig vart med om symptomen tidigare.
Hade blandat upp en dubbelpanna som jag tänkte ta halva av och sen sätta resten av halvan lite senare. Men när jag väl satt den så ångrade jag mig och tog hela istället. De sista dropparna fick jag kämpa med att få in eftersom jag då som man vanligtvis gör på tjack-ODs, typ somnar. Jag lägger mig på sängen och har inte ork för att säga ett skit. Hade en polare över och han undrar om och om igen om jag mår bra, men jag kan verkligen inte få fram något så jag gör bara en efterbliven tumme upp mot honom, haha. På det här har jag också fått en huvudvärk från HEEEELVETET. Den gick från noll till hundra på mindre än en minut. Även kallat åskknallshuvudvärk efter en snabb googling. Märkte också att jag fått en sjuk arytmi. Hjärtat slår hej vilt där inne förstås och det är jävligt obehagligt.

Men nu till grejen, är det någon här som upplevt samma huvudvärk eller att ni inte har ork till att säga någonting alls? Antar att det var för att hjärtat slog åt helvete fel som jag inte fick fram några ord. Kan vara värt att nämna att jag låg exakt sådär i fyra timmar och sen blev jag lite bättre.

Besökte akuten två dagar senare och hade förändringar på EKGt, inte helt oväntat eftersom tjackets biverkningar mycket troligt satt i då också. Men har även märkt av dubbelslagen vid inandning även i normalt tillstånd. Och det blir mer påtagligt när jag druckit koffein eller ätit, då hjärtat jobbar lite extra.

Så vad har ni fått för permanenta skador av amfetamin?
Jag slirar på mitt åttonde år som tjackis nu och har förstås märkt av allt fler och fler biverkningar som gör mig lite orolig. Befarar att min tjackkarriär snart måste erkännas vara över för min del, med tanke på att kärl brister på händer, fötter, armar och ben vid varje tjackrus. Har skrivit om det här förut.
Citera
2016-03-29, 23:41
Medlem
surfacings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormakt
Nu har jag kört IV ett par gånger men råkade spruta ut lösningne under hude, är det farlgit?

Farligt och farligt? Det är väl inte direkt skitkul om du kör punka och sedan får infektion, men rom byggdes ju inte på en dag heller. Hur ser det ut?
Citera
2016-03-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Men nu till grejen, är det någon här som upplevt samma huvudvärk eller att ni inte har ork till att säga någonting alls?
Jag har fått sån huvudvärk när jag pangade PÅ TOK för mycket. Kändes som rakblad blandat med frätande syra, utan att överdriva. Det kom i vågor. Gjorde ont i tre sekunder, släppte i 1-2sek och kom sedan tillbaka minst lika stark. Höll på så i nån timme medan jag försökte slänga i mig benso. Det svåra var att inte spy upp skiten. Spydde även flera gånger varje minut. Slutade spy tillslut så jag kunde knapra, och då försvann det. En amfetaminöverdos helt enkelt. Tänkte inte ens på hjärtslagen då jag hade fullt upp med smärtan i huvudet. Har aldrig haft så ont i mitt liv tror jag.
Citera
2016-03-30, 11:51
Medlem
Stormakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfacing
Farligt och farligt? Det är väl inte direkt skitkul om du kör punka och sedan får infektion, men rom byggdes ju inte på en dag heller. Hur ser det ut?

Ser bra ut och gör inte inte ont.
Citera
2016-03-30, 12:01
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proDRUG
Jag har fått sån huvudvärk när jag pangade PÅ TOK för mycket. Kändes som rakblad blandat med frätande syra, utan att överdriva. Det kom i vågor. Gjorde ont i tre sekunder, släppte i 1-2sek och kom sedan tillbaka minst lika stark. Höll på så i nån timme medan jag försökte slänga i mig benso. Det svåra var att inte spy upp skiten. Spydde även flera gånger varje minut. Slutade spy tillslut så jag kunde knapra, och då försvann det. En amfetaminöverdos helt enkelt. Tänkte inte ens på hjärtslagen då jag hade fullt upp med smärtan i huvudet. Har aldrig haft så ont i mitt liv tror jag.
I och med att jag har en nojja över att få en hjärnblödning pga att kärl brister på mig titt som tätt så låg jag och ba kände efter om jag hade känsel överallt, kunde röra mig och sådär. Hade jag då också börjat spy som du så hade jag fått panik åta helvete och fått polaren att ringa direkt eftersom det är tecken på hjärnblödning.

Har för mig att min huvudvärk satt i precis hela tiden som ett jävla tryck över heeela huvudet, började typ långt bak och gick fram eller tvärsom. Tvärkaos vare.
Citera
2016-03-30, 16:51
Medlem
Stormakts avatar
kan man använda ett filter mer än en gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in