Citat:
Ursprungligen postat av
proDRUG
Jag har fått sån huvudvärk när jag pangade PÅ TOK för mycket. Kändes som rakblad blandat med frätande syra, utan att överdriva. Det kom i vågor. Gjorde ont i tre sekunder, släppte i 1-2sek och kom sedan tillbaka minst lika stark. Höll på så i nån timme medan jag försökte slänga i mig benso. Det svåra var att inte spy upp skiten. Spydde även flera gånger varje minut. Slutade spy tillslut så jag kunde knapra, och då försvann det. En amfetaminöverdos helt enkelt. Tänkte inte ens på hjärtslagen då jag hade fullt upp med smärtan i huvudet. Har aldrig haft så ont i mitt liv tror jag.
I och med att jag har en nojja över att få en hjärnblödning pga att kärl brister på mig titt som tätt så låg jag och ba kände efter om jag hade känsel överallt, kunde röra mig och sådär. Hade jag då också börjat spy som du så hade jag fått panik åta helvete och fått polaren att ringa direkt eftersom det är tecken på hjärnblödning.
Har för mig att min huvudvärk satt i precis hela tiden som ett jävla tryck över heeela huvudet, började typ långt bak och gick fram eller tvärsom. Tvärkaos vare.