2015-04-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Alltså något måste vara väldigt fel, dragit flera linor nu och de enda effekter jag hittils fått är att jag är lite piggare, något högre puls.. men inte alls något "rus". Fan vad besviken jag är.

Dåligt amfetamin, för små linor i taget, för höga förväntningar. Välj ett eller flera alternativ.
Hur fick du tag på det?
Citera
2015-04-24, 21:12
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBystrom
Dåligt amfetamin, för små linor i taget, för höga förväntningar. Välj ett eller flera alternativ.
Hur fick du tag på det?

Fast nu tar jag större linor med några minuters mellanrum. Jag köpte på darknet och snubben hade iaf väldigt bra recensioner.

Aja men jag ska köra hårt nu och se om det blir bättre.
Senast redigerad av suproret 2015-04-24 kl. 21:14.
Citera
2015-04-24, 23:34
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Alltså något måste vara väldigt fel, dragit flera linor nu och de enda effekter jag hittils fått är att jag är lite piggare, något högre puls.. men inte alls något "rus". Fan vad besviken jag är.
Citat:
Fast nu tar jag större linor med några minuters mellanrum. Jag köpte på darknet och snubben hade iaf väldigt bra recensioner.

Aja men jag ska köra hårt nu och se om det blir bättre.
Tar du tjack mer framöver så ta INTE just xanor innan tjacket, jag tycker de dödar 80% av tjackets fulla potential då man blir ganska trött på den benson om man inte har tolerans och lite erfarenhet överlag på de.

Jag personligen tar aldrig benso innan jag ska börja mitt tjackrace. Man vill ju bli sådär skönt påtänd och allt som hör till. När man tar xanor innan man går på tjacket så blir man lite piggare bara och inte alls fjuttad på de sättet som man blir utan xanor, totalt onödigt mao.

Sen vet jag inte hur de är om man har noll tolerans på tjack, så kanske man mot förmodan kan bli lite "fjuttad" men inte mer än så.
Så gå och lägg dig och låt xanoren göra så du somnar så kan du prova köra tjack igen.
Citera
2015-04-25, 01:04
Medlem
suprorets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Tar du tjack mer framöver så ta INTE just xanor innan tjacket, jag tycker de dödar 80% av tjackets fulla potential då man blir ganska trött på den benson om man inte har tolerans och lite erfarenhet överlag på de.

Jag personligen tar aldrig benso innan jag ska börja mitt tjackrace. Man vill ju bli sådär skönt påtänd och allt som hör till. När man tar xanor innan man går på tjacket så blir man lite piggare bara och inte alls fjuttad på de sättet som man blir utan xanor, totalt onödigt mao.

Sen vet jag inte hur de är om man har noll tolerans på tjack, så kanske man mot förmodan kan bli lite "fjuttad" men inte mer än så.
Så gå och lägg dig och låt xanoren göra så du somnar så kan du prova köra tjack igen.

Ja då är det väl det som spökar.. Inge mer benso före tjack i fortsättningen då Dragit hela 1g nu under några timmar, och känner mig typ normal. Lite piggare bara.. Aja, nu ska jag sluta kladda ner tråden med det här. Nytt försök nästa vecka iaf.
Citera
2015-04-25, 02:04
Medlem
Köpte just en femma tjack av en gammal vän. Alltid varit bra grejer, men den här ggn var det brunt klet och luktade ok. Konsistensen är lite som vax.

När jag försöker lösa upp det blir det en brun röd M
sörja med vissa klumpar som inte löser sig alls.

effekten var inget att hurra för

Nån som stött på liknande
?
Citera
2015-04-25, 02:24
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Köpte just en femma tjack av en gammal vän. Alltid varit bra grejer, men den här ggn var det brunt klet och luktade ok. Konsistensen är lite som vax.

?
Ja, en polare kom förbi med sånt och fråga om jag ville testa de. De va ungefär så som du beskrev de, lösningen hade lite svarta klumpar och så, och nej... de va verkligen inte bra.

De jag prova va ganska "hård" klump, mycket hårdare än "waxkonsistens" som tjack kan ha. De såg fett vidrigt ut
Citera
2015-04-25, 13:01
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ja då är det väl det som spökar.. Inge mer benso före tjack i fortsättningen då Dragit hela 1g nu under några timmar, och känner mig typ normal. Lite piggare bara.. Aja, nu ska jag sluta kladda ner tråden med det här. Nytt försök nästa vecka iaf.
om något rekommenderar jag dig att ta benso efter tjacket då det kan lätta på avtändningen något enormt!
Citera
2015-04-25, 18:56
Medlem
Eisels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5

?
Fick något liknande i utkanterna av göteborg. Det luktade väldigt sött men inte som den fräna blomster lukten man brukar känna. Det var metatjack, tog en för stor dos innan utgång och blev galet hög. Aldrig varit med om starkare stimulant rus.
Citera
2015-04-27, 17:25
Medlem
suprorets avatar
Jag förstår inte grejen med speedballs, kan någon förklara det? Fröstör inte det ruset? Typ som benso + tjack..
Citera
2015-04-29, 19:46
Medlem
FarbrorFuls avatar
Någon som vet vad det ljusgula blomster (stinker rejält) tjacket i sthlm innehåller`??

Kände mig febrig på det, och en allmänt konstig känsla, Någon som vet? Känns som att det finns en hel del där ute..

MVH
/gammal Räv

OBS!!!! INGA PM OM VAR MAN FÅR TAG I, HJÄLPA, OSV..
Puss
Citera
2015-04-29, 20:00
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFul
Någon som vet vad det ljusgula blomster (stinker rejält) tjacket i sthlm innehåller`??

Kände mig febrig på det, och en allmänt konstig känsla, Någon som vet? Känns som att det finns en hel del där ute..

MVH
/gammal Räv

OBS!!!! INGA PM OM VAR MAN FÅR TAG I, HJÄLPA, OSV..
Puss

undrar om det är samma som verkar florera i lkpg. Stinker sjukt mkt blomster. Visst blir man påtänd men den sköna känslan slår av snabbt och sen blir man bara mest trött och febrig
Citera
2015-04-29, 21:31
Medlem
FarbrorFuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
undrar om det är samma som verkar florera i lkpg. Stinker sjukt mkt blomster. Visst blir man påtänd men den sköna känslan slår av snabbt och sen blir man bara mest trött och febrig

Kanske de? Hur vanligt är det att man känner sig febrig av tjack?? Eller så kanske jag har feber? Det luktade hemskt att dra i näsan, bensin/diesel lukt,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in