Citat:
Ursprungligen postat av
suproret
Alltså något måste vara väldigt fel, dragit flera linor nu och de enda effekter jag hittils fått är att jag är lite piggare, något högre puls.. men inte alls något "rus". Fan vad besviken jag är.
Citat:
Ursprungligen postat av
suproret
Fast nu tar jag större linor med några minuters mellanrum. Jag köpte på darknet och snubben hade iaf väldigt bra recensioner.
Aja men jag ska köra hårt nu och se om det blir bättre.
Tar du tjack mer framöver så ta INTE just xanor innan tjacket, jag tycker de dödar 80% av tjackets fulla potential då man blir ganska trött på den benson om man inte har tolerans och lite erfarenhet överlag på de.
Jag personligen tar aldrig benso innan jag ska börja mitt tjackrace. Man vill ju bli sådär skönt påtänd och allt som hör till. När man tar xanor innan man går på tjacket så blir man lite piggare bara och inte alls fjuttad på de sättet som man blir utan xanor, totalt onödigt mao.
Sen vet jag inte hur de är om man har noll tolerans på tjack, så kanske man mot förmodan kan bli lite "fjuttad" men inte mer än så.
Så gå och lägg dig och låt xanoren göra så du somnar så kan du prova köra tjack igen.