2015-01-14, 07:22
Medlem
Hur mkt längre sitter meta i kroppen än vanligt tjack? Sitter de längst i blodet eller urinet?
Citera
2015-01-14, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
tjack riskabla att bli permanenta?

Vad fan tror du själv?
Misstänkte du på riktigt att en drog som drar ihop kärlen kan leda till att dessa permanent stannar på detta vis? Är det samma med blodförtunnande? Är det omöjligt för blodet att koagulera någonsin då?
Citera
2015-01-14, 09:11
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sback396
Hur mkt längre sitter meta i kroppen än vanligt tjack? Sitter de längst i blodet eller urinet?
Inte mycket längre än vanligt tjack och det sitter längst i urinet. 1-5 dagar beroende på dos och liknande!
Citera
2015-01-15, 01:32
Medlem
tar ni tjack för att festa elr för att en tråkig dag ska bli rolig? eller palla med en jobbdag när ni är trötta?
funderar på att köpa mig en påse för att jag är så jävla trött på mornarna innan jobbet, är det en dum idé och ska man bara festa på amfetamin?
Citera
2015-01-15, 01:46
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atheistanton
tar ni tjack för att festa elr för att en tråkig dag ska bli rolig? eller palla med en jobbdag när ni är trötta?
funderar på att köpa mig en påse för att jag är så jävla trött på mornarna innan jobbet, är det en dum idé och ska man bara festa på amfetamin?

Fungerar både för att festa och som lite extra motivation till jobbet. Försök att inte köra varje dag men det är lätt hänt att man dra sig en lina då och då när allt känns segt och drygt på morgonen.
Citera
2015-01-15, 01:51
Medlem
Citat:

låter lite risky, känns som du riskerar beroende lättare om du tar det för att du behöver, o skapar dig en vana. när du sen slutar kommer du inte klara en vanlig dag utan, o tadaaa, beroende.

ta det när du festar, exklusivt, tycker jag ialf, eller när du vill sköna dig framför datorn någon kväll ibland =)

testat riktigt starkt kaffe ? brukar fylla på med 10 teskedar pulversnabbkaffe, o sen vatten på det, blir en schysst kick man håller ett tag på
Citera
2015-01-15, 19:14
Medlem
Liten fråga:

Om man tagit två små doser tjack (mindre än 0,08 g iaf) två dagar i rad och ska köra ett redigt race den tredje dagen. Påverkar det toleransen något?
Citera
2015-01-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargtrojan
Liten fråga:

Om man tagit två små doser tjack (mindre än 0,08 g iaf) två dagar i rad och ska köra ett redigt race den tredje dagen. Påverkar det toleransen något?

edit: God sömn och matintag på det ska väl tilläggas.
Citera
2015-01-15, 19:20
Medlem
Citat:
Jag använde det till att plugga ganska mycket. Tog dock inte mer än jag behövde. Fann heller inget kul att vardagsknarka för att höja standarden på vardagen, det blev endå inte roligare och man förstörde bara nästkommande dagar. Att hålla sig vaken flera dagar för att plugga suger också balle eftersom man blir dum i huvudet efter ett tag. Festar dock på det ibland.
Citera
2015-01-15, 22:39
Medlem
blazns avatar
Hur intar man kletigt tjack? Låter man det torka för att sedan kunna snorta det? Kanske är en riktig amatörfråga men jag kan inte mycket om amfetamin.
Citera
2015-01-16, 01:11
Medlem
Noxiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blazn
Hur intar man kletigt tjack? Låter man det torka för att sedan kunna snorta det? Kanske är en riktig amatörfråga men jag kan inte mycket om amfetamin.

Lätt ut det på en tallrik och hacka ut det med ett kreditkort, troligtvis är det torrt inom 1 timma.
Hacka runt en gång i kvarten elr nåt, torkar i rumstemperatur.

Går även bomba det.

Mvh
Citera
2015-01-16, 02:00
Medlem
blazns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noxii
Lätt ut det på en tallrik och hacka ut det med ett kreditkort, troligtvis är det torrt inom 1 timma.
Hacka runt en gång i kvarten elr nåt, torkar i rumstemperatur.

Går även bomba det.

Mvh

Okej, tack så mycket för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in