Citat:
Ursprungligen postat av
fr3aksh0w
Metamfetamin ger dig mer stiss och 'pund' än vad rent amfetamin gör så du lär märka de ganska snabbt. Sen är de ju 'standard' att tjackkranar bankar sitt tjack för att folket just ska få mer stiss och tänka "jävlar vilket bra tjack"... koffazon är ju ganska vanligt att dom bankar de med för att du ska få mer skjuss osv
Citat:
Ursprungligen postat av
getbusy
Ett rent och bra tjack ger ett välbehagligt lugnt och euforiskt rus, men ändå med lite speed i så att säga. Men du blir inte svettig och pundig och ångest som kan komma efter x antal timmar finns inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
graffdatshit
Avtändningen! Får du riktigt grov djävla at så är det mycket möjligt att du har fått meta!
Tack för svar!
Svettig blir jag alltid, men jag har väldigt hög svettproduktion annars med. Men minns den första (?) gången jag köpte "tjack", vilket var i Norge, inte via någon internet sida utan mer "på gatan". JÄVLAR vad jag svettades den kvällen, hade sjukt jobbig AT och minns att jag skrev här och beskrev det och att folk sa det var meta.
Dock har jag aldirg upplevt något liknande igen i den skalan. Skulle iofs kunna vara att det var "rent" meta och att annars har det "bara" varit bankat med det. Nuförtiden så kan jag sova som senast 8h efter intag, tidigare beroende på dosering mm, märker sällan av något dage nefter heller. Dom dagar jag varit dålig på mat o dryck så märks det givetvis, men det skulle det ju göra annars också utan amfet.
Funderat länge på o tvätta mitt, kör mer eller mindre som "medicin" i väntan på att jag ska få lagligt tjack pga min ADHD, vill givetvis inte trycka i mig skit i onödan då under tiden jag väntar. Någon som har en guide eller dylikt till hur man gör? Är det jobbigt?
Tycker det var svårt i början o veta vad man skulle leta efter, amfetamin är ju inte så jävla påtagligt, tar ett tag innan man vet vad som är vad typ om ni förstår hur jag menar.
Efter att antal påsar nu så börjar man lära sig, det skiljer sig verklige något enormt mellan