Jaaaahapp, inget av det jag tänkt göra blev gjort. Helt sjukt. Snöade iväg mellan 03.00 och 08.00 på massa skumma internetsajter. Brukar föredra böcker när jag ska snöa. Aja, hursom, tänkte komma med en liten updatering/recension.
Amfetamin/(Metamfetamin) fungerar ypperligt ihop med ikto! Jag som är helt utan tolerans för ikto tog först 1mg ca 2h efter intag av Amfetamin. Tog ytterligare en 0,5mg 2h senare.
...Nu gjorde jag en inventarie av bensot och en Ikto 2a är spårlöst borta. Jag måste fått ner den också, och jag som ändå tyckt att jag haft hyffsad koll!
Aja, Iktorivilruset gifte sig väldigt bra med tjacket iaf! Tog bort alla ev. nojjor från Metamfetaminet, och stirrigheten som kan uppstå. Du hamnar helt enkelt på ett normalt plan igen, fast med de positiva effekterna kvar! Riktigt fint! Är nog en riktigt balansgång att dosera detta! Spec. med tjack. 1-2mg och inte mer rekommenderar jag till en novis utan tolerans. Se till att du har ngn över att somna och tackla ev. AT på!
Xanor är finfina under tjacket också, men du landar ju i princip om du kör i dig din vanliga dos (jag landar på 0,5mg...) medans iktot tar det mer chill! Gifter sig jävligt bra.