2014-11-22, 09:23
Medlem
Ny här och är lite efterbliven så kommer inte på hur man ska starta en tråd så skriver här. Jag har blivit övertalad att pröva amfetamin och kokain, men har lite frågor först haha är lite pussy av mig så vill bara kolla först. Jag har aldrig tagit något annat innan, så vad kan jag förvänta mig av att ta amfetamin och kokain första gången? Kan man dricka alkohol samtidigt? När ruschen är slut, vad händer då? Vad händer om man tar för mycket? Får alla big ass pupiler? Blir man väldigt social? Mera än på alkohol? Och sen lite sexytime frågor haha, är ju tjej men blir man sjukt kåt av koks och speed? Bara en av dem kanske? Får man snabbare och bättre orgasmer? Hahah japp tacksam för svar
Citera
2014-11-22, 09:43
Medlem
Kallekanons avatar
Kan en femma stesolid ge någon form av positiv effekt på käkspänningarna om man bara ska köra en kväll? Hatar att vakna med söndertuggad käft dagen efter med sår som är omöjliga att inte fortsätta tugga på.
Tänkte alltså om man tar en femma innan partyt börjar.
Citera
2014-11-22, 11:16
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanon
Kan en femma stesolid ge någon form av positiv effekt på käkspänningarna om man bara ska köra en kväll? Hatar att vakna med söndertuggad käft dagen efter med sår som är omöjliga att inte fortsätta tugga på.
Tänkte alltså om man tar en femma innan partyt börjar.

5mg? 50mg?

Det kommer inte bli värre i alla fall. Det kan jag lova dig. 5mg känns f.ö lite klent.
Citera
2014-11-22, 12:27
Medlem
Kallekanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
5mg? 50mg?

Det kommer inte bli värre i alla fall. Det kan jag lova dig. 5mg känns f.ö lite klent.

Nej det var 5 mg jag syftade på faktiskt, äter inte alls mycket benso i övrigt så jag har ingen tolerans, och jag tänkte mest som ett litet förebyggande syfte. Testar helt enkelt och återkommer med resultat
Citera
2014-11-22, 13:33
Medlem
Ocelots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanon
Nej det var 5 mg jag syftade på faktiskt, äter inte alls mycket benso i övrigt så jag har ingen tolerans, och jag tänkte mest som ett litet förebyggande syfte. Testar helt enkelt och återkommer med resultat

Skönt att ta ihop.. El spara den ifall du blir för göttig o snusa den...
Citera
2014-11-22, 19:08
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Har folk slutat kränga tjack eller? Känner väldigt många i festkulturen och konstiga kretsar men inte en jävel har ju något snabbkaffe hemma eller känner någon som säljer! Har alla tjackisar bommat igen lägenheterna och spolat ner nyckeln?

Man går ju helst inte runt och chansar på stan...(Sthlm) Ännu en lördag utan det snabba..
Citera
2014-11-22, 20:29
Medlem
Någon som vet var man bör leta för att fixa något hyfsat bra gram affe/uppåt i gbg trakterna?

Letat vid kungsälv och brunsparken.
Citera
2014-11-22, 21:12
Medlem
Robotboyoos avatar
tjena, skulle tjack eller någon slags amfetamin vara bra för pluggande o så? har svårt att koncentrera mig och lära in saker osv.
Citera
2014-11-22, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
tjena, skulle tjack eller någon slags amfetamin vara bra för pluggande o så? har svårt att koncentrera mig och lära in saker osv.

Hej

Ja dock i små mängder kan det absolut fungera. För mycket så kan du kanske lätt glömma saker.
Citera
2014-11-22, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robotboyoo
Jag har försökt att plugga på tjack men när jag tar det så vill jag bara var aktiv och typ städa, tvätta, prata osv, inte sitta vid datorn och/eller läsa nån tråkig bok

Men det kanske är som miche87 säger att det fungerar bra vid lägre doser
Citera
2014-11-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Jag har försökt att plugga på tjack men när jag tar det så vill jag bara var aktiv och typ städa, tvätta, prata osv, inte sitta vid datorn och/eller läsa nån tråkig bok

Men det kanske är som miche87 säger att det fungerar bra vid lägre doser

Absolut men sen ska vi inte glömma att vi alla är olika
Citera
2014-11-23, 01:09
Medlem
kattrackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miche87
Hur smakade, luktade, och utseende på de? Och hur mycket tog du?

Tog ett par linor och de övriga i sällskapet verkade inte besvikna. Men hade druckit innan och tagit benso (fast rätt långt innan), kanske det spelade in? Kan typ inget om tjack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in