Tjoo testar att fråga här, då alla frågor mer eller mindre berör tjack!
1.Precis klar med min dag tillsammans med tjack som var fylld med massa sysslor att ta tag i. Jag tog inte riktiga mängder som kickar igång en ordentligt. Utan den där lagom dosen som får en pigg&fokuserad men inte mer. Tagit 5st (osäker på om det är 5mg eller 10mg) diazepam under kvällningen att landa på.
Kommer det att krävas ytterligare en större dos tjo imorgon pga av den långa halveringstiden på diazepam?
2. Det här med Lyrica + tjack är ju ganska väl igenkänt att kunna utlösa krampanfall.
Jag är ganska inbiten på båda substanserna men toleransen är inte så jätte hög just nu. Jag har provat att blanda Tjo+300-450mg lyrica med goda resultat. Men jag känner att jag har aldrig varit i närheten av ett krampanfall,någonsin. Men självfallet att man är orolig över det!
Hur stor är egentligen chansen att krampa på dessa två droger i snäppet mindre doser, om man har tolerans till viss del? Någon som kan dela med sig om upplevelser&fakta kring detta?
3. Jag har aldrig riktigt provat att bomba och sedan drar en (eller två) lina i snoken när bomben börjar smyga sig på.
Är det något utöver det vanliga som är värt att testa? Och hur mycket mer (om man jämför med en go&fet lina i snoken som tjackar igång mig i vanliga fall) ska man helst bomba? Dubbla den linan? tre dubbla?
4. Att citrus~ i all dess form har jag också läst till mig att det ska driva ut amfetaminet snabbare?(Pga av ph-halten i urinet?)
Jag har en ganska så fet återhämtningsprodukt(inom träning) med massa vitaminer&mineraler som grundar sig i just väldigt mycket Citrus.
Är det att föredra just nu när landningen pågår?
Många noobert frågor för många säkerligen, men vill gärna veta! Tacksam för svar! TJA