2012-08-11, 21:59
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
btw, någon annan än jag som inte blir kåta på tjack? Har tagit det kanske 4-5 ggr och aldrig blivit kåt tamefan.

Kanske pågrund av all bola och att jag är nedstängd.
Det är vanligt. Jag blir inte heller det. Inte ett dugg. Men när man väl dragit på porr och lyckats runka upp tjackballen, då jävlar blir man kåt som fan, det är 100 ggr skönare än vanligt och man blir helt galet pervers.
Citat:
Ursprungligen postat av Alienpsysvamp
Testade amfetamin förra veckoslutet en 1,5 på kvällen. Hade dagen efter och senare på kvällen spänningar i bröstet och ovanligt hårt dunkande hjärta och rörelseproblem är det normalt eller livsfarligt ?? är nu helt normal.Rökte massa gräs samma dag

t.o.m smått värk i bröstet 3 dagar efteråt
vanligt. at typ.
Citera
2012-08-11, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Det är vanligt. Jag blir inte heller det. Inte ett dugg. Men när man väl dragit på porr och lyckats runka upp tjackballen, då jävlar blir man kåt som fan, det är 100 ggr skönare än vanligt och man blir helt galet pervers.

vanligt. at typ.

Haha, då är vi likadana. Jag har försökt pippa, fast då på ritalin, men gick inte o få upp ballen.

Men man hör ju de flesta bara "sår på kuken efter tjack".. Ska nog testa o dra på en rulle asså, kanske ta en Kamagra också
Citera
2012-08-11, 22:12
Bannlyst
Citat:
btw, någon annan än jag som inte blir kåta på tjack? Har tagit det kanske 4-5 ggr och aldrig blivit kåt tamefan.

Kanske pågrund av all bola och att jag är nedstängd.

Rätt säker på att det beror på det, var samma för mig.
Citera
2012-08-11, 22:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LordAllMighty
Rätt säker på att det beror på det, var samma för mig.

Skönt att någon varit i liknande situation. Låg på över 1 år och sket i PCT.

Vad gjorde du för att påbörja egenproduktionen?

Nolva skall jag köpa hem, men jag funderar även på lågdos hCG... Men det är ju inte så bra ifall det stänger ner en ännu mer, men vid lågdos har jag hört att det inte gör det?

Rätta mig om jag har fel.
Citera
2012-08-11, 22:31
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Haha, då är vi likadana. Jag har försökt pippa, fast då på ritalin, men gick inte o få upp ballen.

Men man hör ju de flesta bara "sår på kuken efter tjack".. Ska nog testa o dra på en rulle asså, kanske ta en Kamagra också
Ja, man måste liksom lyckas få upp den. När jag gjorde det hade jag inga större problem. Intag hade skett vid 23-tiden, runkningen började vid 11-tiden på morgonen och fortsatte i typ 8 timmar med pauser. så det var ju liksom typ mer på efterslänten där, inte uppe i peaken, brukar vara lättare att få upp den. Sen så vettefan om det var tjack och inte meta. Men hursomhelst har jag hört från flera att det är bättre att försöka typ när ruset dalar, mitt i peaken kan det vara sjukt svårt att få upp den, speciellt om man tagit mycket.

om ditt preppande påverkar din sexualitet nyktert så gör det garanterat det på tjack också btw.
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2012-08-11 kl. 22:56.
Citera
2012-08-11, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Ja, man måste liksom lyckas få upp den. När jag gjorde det hade jag inga större problem. Intag hade skett vid 23-tiden, runkningen började vid 11-tiden på morgonen och fortsatte i typ 8 timmar med pauser. så det var ju liksom typ mer på efterslänten där, inte uppe i peaken, brukar vara lättare att få upp den. Sen så vettefan om det var tjack och inte meta. Men hursomhelst har jag hört från flera att det är bättre att försöka typ när ruset dalar, mitt i peaken kan det vara sjukt svårt att få upp den, speciellt om man tagit mycket.

om ditt preppande påverkar din sexualitet nyktert så gör det garanterat det på tjack också btw.

Alltså, kan ju få upp den om jag verkligen försöker.. men någon sexlust är inte att tala om.

Opiater kan jag däremot bli sjukt kåt på i rätt dos.

* Blir ganska lugn och fokuserad och snöar in på saker.
* Pigg, ja delvis, men dricker kaffe också.
* Inga rysningar som på Efedrin direkt.
* Ingen matlust direkt.

Kanske har tagit för lite helt enkelt.. Fick en gubbe bara och är en del kvar.

Var väldigt hispig och dampig som liten och har inte gjort någon utredning, men jag har svårt att koncentrera mig i vanliga fall och har diagnosen PTSD (Posttraumatisk stressyndrom), men jag funderar på ifall det är pga det jag har svårt att koncentrera mig eller om det är någon slags ADD.
Senast redigerad av d-boll 2012-08-11 kl. 23:25.
Citera
2012-08-12, 11:37
Bannlyst
Det drog igång rejält och jag är vaken.

Men hur vet man om det är utbankat med meta? Ngt speciellt? Läste om att det var mindre speed fast potentare.
Senast redigerad av d-boll 2012-08-12 kl. 11:39.
Citera
2012-08-12, 11:47
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Det drog igång rejält och jag är vaken.

Men hur vet man om det är utbankat med meta? Ngt speciellt? Läste om att det var mindre speed fast potentare.
Framförallt är ruslängden en tydlig indikator - om det håller i sig upp emot ett dygn efter senaste dos rör det sig definitivt om metamfetamin (eller någon långverkande RC, men risken för detta är nog inte särskilt överhängande). Det finns även gamla trådar som diskuterar saken, exempelvis Metamfetamin? hur stor skillnad e d från tjack.
Citera
2012-08-12, 12:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Framförallt är ruslängden en tydlig indikator - om det håller i sig upp emot ett dygn efter senaste dos rör det sig definitivt om metamfetamin (eller någon långverkande RC, men risken för detta är nog inte särskilt överhängande). Det finns även gamla trådar som diskuterar saken, exempelvis Metamfetamin? hur stor skillnad e d från tjack.

Tog sista dosen för 2 timmar sedan. Men rysningarna/krypningarna började typ då och pulsen ökade lite.

La mig iofs i sängen då, så kanske kände pulsen mer.. Nu satte jag mig upp i soffan och blev genast piggare och brydde mig inte så mycket.

Kanske kört ~0.7 på 17 timmar.
Senast redigerad av d-boll 2012-08-12 kl. 12:21.
Citera
2012-08-12, 23:56
Medlem
Är det lätt att nojja på amfetamin? Jag är lite sugen på att testa, men pallar inte nojja ur, haha
Citera
2012-08-13, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Är det lätt att nojja på amfetamin? Jag är lite sugen på att testa, men pallar inte nojja ur, haha

Är väl bäst som med allt annat att pröva i mindre doser och testa sig fram, så om man nu skulle tycka ruset är obehagligt iallafall inte har kört allt för mycket.
Citera
2012-08-13, 00:17
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janitori
Lättare att nojja om du kör ruset rent utan alkohol. Sen är ju en mindre dos också lämpligare om du är orolig för sånt.

Har du tillgång till benso kan du droppa en en liten(!) dos om du nu känner att du börjar bli stirrig,paranoid eller liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in