Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Ja, man måste liksom lyckas få upp den. När jag gjorde det hade jag inga större problem. Intag hade skett vid 23-tiden, runkningen började vid 11-tiden på morgonen och fortsatte i typ 8 timmar med pauser. så det var ju liksom typ mer på efterslänten där, inte uppe i peaken, brukar vara lättare att få upp den. Sen så vettefan om det var tjack och inte meta. Men hursomhelst har jag hört från flera att det är bättre att försöka typ när ruset dalar, mitt i peaken kan det vara sjukt svårt att få upp den, speciellt om man tagit mycket.
om ditt preppande påverkar din sexualitet nyktert så gör det garanterat det på tjack också btw.
Alltså, kan ju få upp den om jag verkligen försöker.. men någon sexlust är inte att tala om.
Opiater kan jag däremot bli sjukt kåt på i rätt dos.
* Blir ganska lugn och fokuserad och snöar in på saker.
* Pigg, ja delvis, men dricker kaffe också.
* Inga rysningar som på Efedrin direkt.
* Ingen matlust direkt.
Kanske har tagit för lite helt enkelt.. Fick en gubbe bara och är en del kvar.
Var väldigt hispig och dampig som liten och har inte gjort någon utredning, men jag har svårt att koncentrera mig i vanliga fall och har diagnosen PTSD (Posttraumatisk stressyndrom), men jag funderar på ifall det är pga det jag har svårt att koncentrera mig eller om det är någon slags ADD.