2009-02-06, 17:44
Medlem
2500s avatar
Det finns mycket fakta om amfetamin, men min fråga lyder metamfetamin. Hur lång tid tar det att bli ren efter en gubbe dos med metamfetamin. En gubbe räckte två dygn så inte super starkt mens vara snälla. ska pissa analys för körkortet
Senast redigerad av 2500 2009-02-06 kl. 17:46.
Citera
2009-02-06, 17:55
Medlem
muxxor918s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås
Så här beskrev någon ett mdma rus. Får man denna otroliga kännsla på tjack? Det är alltså det jag inte vill ha. Jag vill inte leva livet och veta att jag aldrig kommer kunna bli lika lycklig som den och den gången. I alla fall inte i detta stadie av mitt liv.

Asså de e 2 helt olika rus. På E är du den lyckligaste människan i världen, som om du är helt nyförälskad x10. På tjack är du mer nöjd och känner dig bäst på allt. Det är iallafall vad jag tycker. Sen hur lätt du har att fastna på tjack kan inte jag svara på, vissa kan ta det lite hur som helst utan att känna något direkt sug. Medans andra känner ett rejält sug redan efter första gången. Men det är klart att om du uppskattar ruset att du vill ha det igen.
Citera
2009-02-06, 18:05
Medlem
Horribel_gåss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Asså de e 2 helt olika rus. På E är du den lyckligaste människan i världen, som om du är helt nyförälskad x10. På tjack är du mer nöjd och känner dig bäst på allt. Det är iallafall vad jag tycker. Sen hur lätt du har att fastna på tjack kan inte jag svara på, vissa kan ta det lite hur som helst utan att känna något direkt sug. Medans andra känner ett rejält sug redan efter första gången. Men det är klart att om du uppskattar ruset att du vill ha det igen.

Okej tack för svaret! Men då låter tjack som något som är klart värt att pröva för mig. Har ingen problem med andra droger ut missbruks synpunkt.
Citera
2009-02-06, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horribel_gås
Okej tack för svaret! Men då låter tjack som något som är klart värt att pröva för mig. Har ingen problem med andra droger ut missbruks synpunkt.

Tjack is da bomb (i dubbel bemärkelse)
E blir man ju dum i hjärnan av mycket snabbare också, hehe
Citera
2009-02-06, 22:00
Bannlyst
Tycker svenska wikipedias artikel om tjack är väldigt bra och balanserad faktiskt om man vill veta lite om AT och effekt och så vidare
Citera
2009-02-07, 07:51
Medlem
Errorheads avatar
Ngn som har hört talas om ett s.k. "köks-recept" på tjack? Och isf funkar det? Har hört det bara, lite nyfiken om det stämmer?
Citera
2009-02-07, 11:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Errorhead
Ngn som har hört talas om ett s.k. "köks-recept" på tjack? Och isf funkar det? Har hört det bara, lite nyfiken om det stämmer?

Nej, man kan inte i sverige tillverka amfetamin i köket utan labbutriustning och "ingredienser" som är möjliga för en "vanlig" människa att komma över.
Citera
2009-02-07, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisgrise
Nej, man kan inte i sverige tillverka amfetamin i köket utan labbutriustning och "ingredienser" som är möjliga för en "vanlig" människa att komma över.

Det är inte direkt utan risk man tillverkar det heller och då syftar jag inte på den uppenbara risken att åka dit. Man kan råka ut för en del trista labbkomplikationer som har direkt inverkan på ens hälsa samt husets strukturella hållfasthet.
Citera
2009-02-07, 17:36
Medlem
Lalaquins avatar
Sök på "how to make egyptian meth" så hittar du köksrecept på en stimunalt som är besläktad med methamfetamin.
Citera
2009-02-12, 20:46
Medlem
gunnartheones avatar
Undra bara som nybörjare ifall man kan ta en liten mängd tjack för att få en mild AT eller ingen alls isåfall runt vilken mängd borde det vara då?
Gärna lite tips till en nybörjare om hur man ska undvika AT utan att proppa i sig massa sömnpiller etc.

Glömde tillägga skulle vara interessant att höra vad ni gör för att minska AT.
Senast redigerad av gunnartheone 2009-02-12 kl. 20:49.
Citera
2009-02-12, 23:42
Medlem
Jocke_cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnartheone
Undra bara som nybörjare ifall man kan ta en liten mängd tjack för att få en mild AT eller ingen alls isåfall runt vilken mängd borde det vara då?
Gärna lite tips till en nybörjare om hur man ska undvika AT utan att proppa i sig massa sömnpiller etc.

Glömde tillägga skulle vara interessant att höra vad ni gör för att minska AT.

Är det första gången du intar nån CS öht så lär du få en AT vilket som, om än en minimal sådan (förutsatt att du fått en någorlunda hyffsad effekt förutom tefatspupiller).

Bästa sättet utan andra preparat är väl att komma ihåg att dricka och äta under ruset, eftersom att man inte känner varken törst eller hunger samtidigt som ämnet är vätskedrivande.
Efteråt är det även bra få sig en bra sömn. Detta är extremt svårt för många då tjacket får mig att inte kunna somna på ett bra jävla tag.
Citera
2009-02-13, 04:09
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jocke_c
Är det första gången du intar nån CS öht så lär du få en AT vilket som, om än en minimal sådan (förutsatt att du fått en någorlunda hyffsad effekt förutom tefatspupiller).

Bästa sättet utan andra preparat är väl att komma ihåg att dricka och äta under ruset, eftersom att man inte känner varken törst eller hunger samtidigt som ämnet är vätskedrivande.
Efteråt är det även bra få sig en bra sömn. Detta är extremt svårt för många då tjacket får mig att inte kunna somna på ett bra jävla tag.

Hmm, jag fick ingen AT första gången jag testade tjack. Dock fick det väl kanske inte direkt någon helt utflippad effekt, men ändå. Jag var uppe i över 50 timmar i sträck på ungefär 400mg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in