Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Jag använder amfetamin väldigt mycket. Fattar fortfarande inte vad det är för depp du pratar om... Är du rädd för det så ät hallonbåtar istället Du får i dig socker vilket ger energi åt pluggandet.
Ok, så alla jag känner som anväder affe, (fler än 15) inbilldar sig att de blir på gränsen till själmordsbenägna av något annat än amfetaminet? (dessa är dessutomerfarna "tjackare")
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Eller hur. Fick "AT" typ den första gången jag testade.
Men blev du nedstämd i i någon/några dagar efteråt?
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Blir du inte bakfull om du dricker mycket alkohol ? Har man kul så kommer det en morgondag, det är ju bara att bita ihop och lida lite. Men letar man AT så hittar man det efter kaffe också
Men AT:n får jag inte eftersom jag har tillgång till benzo

Jag har haft avtändning EN gång då jag tog benzylpiperazine eller om det kanske var benzylpiperadine och det tänker jag aldrig uppleva igen.. någonsin. MEN blir inte du heller deppig dagarna efter du tjackat?
Citat:
Ursprungligen postat av Spytrance
HAHA!
Snacka om att du kom och dödade tråden ditt pulver!

Om du riktar dig till mig (vilket det verkar som, misstänker jag att du är 5 år gammal eller fullständigt har syndromet: "inga hjärnceller kunde hittas i patientens hjärna" Om jag har fel så ber mitt samvete/ego/ och jag så hemskt mycket om ursäkt!
Citat:
Ursprungligen postat av Spytrance
Det var inte jag som skrev det där. Jag vet inte vad som hände hej.
Ja s´skrattade åt det som du/någon kul komnpis till dig skrev innan från ditt account
Edit:
Detta är förmodligen det sista inlägget jag skriver i CS-forumet.. Jag kan säga att till 99,999% säkerhet kommer jag att må extremt dåligt imorgon /ska ta 5-10mg alpra snart mot avtändningen. Imorgon kommer jag att vara nästan självmordsbenägen. Jag kommer definitivt prata med de/dem på pyk-akuten, lipa ut inför en kompis i bästa fall eller i värsta fall måste sticka till morsan.. hon kommer oroa sig sönder och samman men hon kommer att få mig att komma över "affe-deppen" mycket fortare än om jag sitter hemma själv/med nån polare..
"Affe-deppen" är det värsta jag varit med om och jag har varit med om det kanske värsta som kan hända en kille i min ålder (jag kan tyvärr inte säga vad, då det skulle avslöja min identitet)
Snälla ge mig tips om hur man får deppen att försvinna? Jag har läst att bananer, kaffe, nyttig mat är bra.. tycket att kosttillskottet "jack3d" får mig på lite bättre humör men det är väl för att det är stora mängder kofffein i.. (?)