2011-09-15, 22:38
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoN-
Meta går att blanda utan problem med SSRI, likadant som att MDMA går att blanda med SSRI.

Det enda som händer är att SSRI'n blockerar utsöndrandet av serotoninet.

Läs mer här
Finns det inte en risk för serotogent syndrom om man blandar t.ex MDMA med SSRI?
Citera
2011-09-15, 23:22
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thatsfuckedup
Finns det inte en risk för serotogent syndrom om man blandar t.ex MDMA med SSRI?
Jo, absolut. Serotogent syndrom kan leda till kramper och i värsta fall död. Undvik att blanda MDMA med SSRI i högsta möjliga mån.
Citera
2011-09-16, 00:55
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Jo, absolut. Serotogent syndrom kan leda till kramper och i värsta fall död. Undvik att blanda MDMA med SSRI i högsta möjliga mån.

Citat:
Vanligt tjack gör inte det. Dock är det ju mycket meta i dagens tjack som jag har för mig påverkar serotoninet.

Men om det är Meta i (som man aldrig kan veta) så finns risken alltid där att man kan få Serotogent syndrom?
Senast redigerad av Goatboy 2011-09-16 kl. 00:58.
Citera
2011-09-16, 00:59
Medlem
hymnxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goatboy
Men om det är Meta i (som man aldrig kan veta) så finns risken alltid där att man kan få Serotogent syndrom?
Risken att du får det när du tar tjack (oavsett om det är meta i eller inte) är minimal. Tjacka på.
Citera
2011-09-16, 02:30
Medlem
Goatboys avatar
Ok, en sista fråga då:
Går det att undvika deppen man får dagarna efter eller är det bara att härda ut?

Jag har för avsikt att ta mindre än 0.1 de dagar som jag behöver råplugga. Jag ska sköta kosten och vätskeintaget perfekt men är lite orolig att jag ska bli förstörd även av dessa doser då jag provat att köra ett tjackrace på 15 timmar och var på gränsen till självmordsbenägen i nästan en vecka.

Tacksam för tips

mvh
Citera
2011-09-16, 02:55
Medlem
hymnxs avatar
Citat:
Ok, en sista fråga då:
Går det att undvika deppen man får dagarna efter eller är det bara att härda ut?

Jag har för avsikt att ta mindre än 0.1 de dagar som jag behöver råplugga. Jag ska sköta kosten och vätskeintaget perfekt men är lite orolig att jag ska bli förstörd även av dessa doser då jag provat att köra ett tjackrace på 15 timmar och var på gränsen till självmordsbenägen i nästan en vecka.

Tacksam för tips

mvh
Allt är individuellt men det skulle förvåna mig något enormt om du blir deprimerad efter 100mg amfetamin som du inte festar på, utan pluggar på. Eller ja, bara pluggandet räcker väl för att bli deprimerad.

Som du säger, sköt kost och vätskeintag väl, sov när dagen är slut, och rör på dig med jämna mellanrum.
Då borde det inte vara några problem. Sen beror allt på dig också, jag vet inte hur du reagerar på amfetamin. Jag utgår från mina egna erfarenheter och personer runt mig.
Citera
2011-09-16, 14:15
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hymnx
Allt är individuellt men det skulle förvåna mig något enormt om du blir deprimerad efter 100mg amfetamin som du inte festar på, utan pluggar på. Eller ja, bara pluggandet räcker väl för att bli deprimerad.

Som du säger, sköt kost och vätskeintag väl, sov när dagen är slut, och rör på dig med jämna mellanrum.
Då borde det inte vara några problem. Sen beror allt på dig också, jag vet inte hur du reagerar på amfetamin. Jag utgår från mina egna erfarenheter och personer runt mig.

Men hur blir man av med deppen man får efter efter ett tjackrace då?
Citera
2011-09-16, 21:26
Medlem
Madgunners avatar
Citat:
Men hur blir man av med deppen man får efter efter ett tjackrace då?

Jag använder amfetamin väldigt mycket. Fattar fortfarande inte vad det är för depp du pratar om... Är du rädd för det så ät hallonbåtar istället Du får i dig socker vilket ger energi åt pluggandet.
Citera
2011-09-16, 22:27
Medlem
Thatsfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgunner
Jag använder amfetamin väldigt mycket. Fattar fortfarande inte vad det är för depp du pratar om... Är du rädd för det så ät hallonbåtar istället Du får i dig socker vilket ger energi åt pluggandet.
Eller hur. Fick "AT" typ den första gången jag testade.
Citera
2011-09-16, 22:52
Medlem
Madgunners avatar
Blir du inte bakfull om du dricker mycket alkohol ? Har man kul så kommer det en morgondag, det är ju bara att bita ihop och lida lite. Men letar man AT så hittar man det efter kaffe också
Citera
2011-09-17, 02:36
Medlem
Hallå hej!

Jo det är så här va. Att när jag snorklat i mig lite godis och sedan, oavsett hur det går till upplever så kallad sexuell njutning och tömmer pungen så kommer det mesta av härligheten innan den så kallade orgasmen. Detta händer oavsett om det är första, andra eller tredje dagen maskinen är igång.
Frågan är då. Varför är det så? Upplever någon annan flashbacktomte samma sak? Typ lixom bah.

Tack på förhud.

ps. Ska vi bilda klubb? ds.
Senast redigerad av Spytrance 2011-09-17 kl. 02:43.
Citera
2011-09-18, 01:55
Medlem
Goatboys avatar
Citat:
Ok, så alla jag känner som anväder affe, (fler än 15) inbilldar sig att de blir på gränsen till själmordsbenägna av något annat än amfetaminet? (dessa är dessutomerfarna "tjackare")

Citat:
Eller hur. Fick "AT" typ den första gången jag testade.

Men blev du nedstämd i i någon/några dagar efteråt?

Citat:
Blir du inte bakfull om du dricker mycket alkohol ? Har man kul så kommer det en morgondag, det är ju bara att bita ihop och lida lite. Men letar man AT så hittar man det efter kaffe också

Men AT:n får jag inte eftersom jag har tillgång till benzo Jag har haft avtändning EN gång då jag tog benzylpiperazine eller om det kanske var benzylpiperadine och det tänker jag aldrig uppleva igen.. någonsin. MEN blir inte du heller deppig dagarna efter du tjackat?

Citat:
Ursprungligen postat av Spytrance
HAHA!
Snacka om att du kom och dödade tråden ditt pulver!

Om du riktar dig till mig (vilket det verkar som, misstänker jag att du är 5 år gammal eller fullständigt har syndromet: "inga hjärnceller kunde hittas i patientens hjärna" Om jag har fel så ber mitt samvete/ego/ och jag så hemskt mycket om ursäkt!

Citat:
Ursprungligen postat av Spytrance
Det var inte jag som skrev det där. Jag vet inte vad som hände hej.

Ja s´skrattade åt det som du/någon kul komnpis till dig skrev innan från ditt account

Edit:
Detta är förmodligen det sista inlägget jag skriver i CS-forumet.. Jag kan säga att till 99,999% säkerhet kommer jag att må extremt dåligt imorgon /ska ta 5-10mg alpra snart mot avtändningen. Imorgon kommer jag att vara nästan självmordsbenägen. Jag kommer definitivt prata med de/dem på pyk-akuten, lipa ut inför en kompis i bästa fall eller i värsta fall måste sticka till morsan.. hon kommer oroa sig sönder och samman men hon kommer att få mig att komma över "affe-deppen" mycket fortare än om jag sitter hemma själv/med nån polare..

"Affe-deppen" är det värsta jag varit med om och jag har varit med om det kanske värsta som kan hända en kille i min ålder (jag kan tyvärr inte säga vad, då det skulle avslöja min identitet)

Snälla ge mig tips om hur man får deppen att försvinna? Jag har läst att bananer, kaffe, nyttig mat är bra.. tycket att kosttillskottet "jack3d" får mig på lite bättre humör men det är väl för att det är stora mängder kofffein i.. (?)
Senast redigerad av Goatboy 2011-09-18 kl. 02:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in