2014-08-14, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjunn
Glömde nämna att jag aldrig testat annat tjack. En av dessa linor ger mig ett rus under ca 6-10h: http://i.imgur.com/VxAqNhl.jpg

Ahh, då är det inte så enkelt att veta. Ber om ursäkt.

Du bör känna till att kranen blåser dig rätt så jävla rejält.
Standardpris för en gubbe är 200 kr/g, i alla fall om du bor söder om Norrland. En femma för 800 kr är också ganska vanligt. Hur länge har du blivit lurad?

Och jag menar kom igen om du är grön på snabbt och drar i dig dom två linorna som din kran påstår är 70% rent amfetamin så hade du blivit så jävla snabb så du hade tappat bort dig själv - om du nu inte skulle råka vara en hemlig avkomma till Fredrik Virtanen, vilket jag inte tror att du är.

Du har med största sannolikhet fått bajstjack utblandat med en stor näve druvsocker. Vilket kan funka ganska bra om man är ny. Be bögkranen dra åt helvete och försök komma i kontakt med en seriös som inte lurar dig. De växer inte på träd men dom finns det kan jag lova dig
Citera
2014-08-14, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stridkarr
Ahh, då är det inte så enkelt att veta. Ber om ursäkt.

Du bör känna till att kranen blåser dig rätt så jävla rejält.
Standardpris för en gubbe är 200 kr/g, i alla fall om du bor söder om Norrland. En femma för 800 kr är också ganska vanligt. Hur länge har du blivit lurad?

Och jag menar kom igen om du är grön på snabbt och drar i dig dom två linorna som din kran påstår är 70% rent amfetamin så hade du blivit så jävla snabb så du hade tappat bort dig själv - om du nu inte skulle råka vara en hemlig avkomma till Fredrik Virtanen, vilket jag inte tror att du är.

Du har med största sannolikhet fått bajstjack utblandat med en stor näve druvsocker. Vilket kan funka ganska bra om man är ny. Be bögkranen dra åt helvete och försök komma i kontakt med en seriös som inte lurar dig. De växer inte på träd men dom finns det kan jag lova dig

Är som sagt riktigt ny och detta är bland det första jag köper, har inte lagt ut mer än 500:-. Så jävla konstigt dock för killen är trovärdig och nästan en familjemedlem... Äsch jag får prata med honom.
Citera
2014-08-14, 16:16
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Fick en liten snabb reaktion när jag missade några droppar. Antar att det var en allergisk reaktion, då det började klia och blev rött. Försvann på någon minut. Det var mer påtagligt innan bilden togs.

http://sv.tinypic.com/r/16aw95i/8

Vad tror ni det är bankat med? Jag vet att det i princip är omöjligt att veta det, men kom med gissningar om du inte har nån aning liksom. Det är rosa kladd, känns lite som mandelmassa typ. Finns en doft i bakgrunden också, och jag tror jag känner igen doften... Luktar liksom nästan sött..

Efter en aceton tvätt så blir tjacket vitt och halvtorrt, men har även tendenser att klibba ihop sig.

Bild på tjacket - http://sv.tinypic.com/r/5k0xs6/8

Ursäktar att jag citerar mitt egna inlägg.. Men är det någon som vill uttala sig lite ?
Citera
2014-08-15, 06:28
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Ursäktar att jag citerar mitt egna inlägg.. Men är det någon som vill uttala sig lite ?

Kan ju var druvsocker eller nått liknande, inte finns det väl nån som är så jävla dum o bankar ut det med vanligt socker då det såklart är livsfarligt för en diabetiker.
Citera
2014-08-15, 12:59
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Kan ju var druvsocker eller nått liknande, inte finns det väl nån som är så jävla dum o bankar ut det med vanligt socker då det såklart är livsfarligt för en diabetiker.

Men druvsocker glittrar inte...
Citera
2014-08-15, 20:38
Medlem
Ovan amfetaminbrukare här.

Sitter här med ett gram tjack och det verkar vara väldigt fuktigt i påsen. Det är inte i flytande form utan helt enkelt bara fuktigt. Funkar det att snorta ändå eller ger det bäst effekt när det är helt torrt?
Det är inte klettjack jag har fått tag på, då klettjack är i flytande form, eller?
Citera
2014-08-15, 21:28
Medlem
Halloween2s avatar
Blev en pigg vecka efter att en kompis köpt flera gram affe. Jag har inte tagit det många gånger förr men det började som det skulle, sved skönt i snoken fötterna gick inte att hålla stilla och lite käkspänningar och så klart blev man väldigt klar i skallen och satt i timmar framför samma sak och gjorde vad man nu gjorde i dom timmarna, Det var bra tjack helt klart och det blev många linor innan man sov några timmar, fräshade upp sig och sen körde igång igen. Ena kvällen blev det dock gräs oxy och xanor och jag spydde och ville bara sova. Dygnar ialla fall och mår bättre efter jag vaknar senare på dagen/kvällen. Försöker käka lite innan kompisen ska komma över med tjack igen men spyr upp maten efter 15 minuter och tar en lina efter en liten när illamåendet gått över. Det luktar och smakar tjack men hjärtat var som vanligt och jag blev jävligt down, benen och armarna smalt ner i soffan och jag hade svårt att hålla ögonen öppna, även om jag inte var speciellt trött. Jag och kompisen får inte fram många ord och efter vad det känts som vi legat och stirrat på tvn halvdöda i en timme frågar jag vad detta var. Han sa att det var från samma kran men det var verkligen helt tvärtom av vad jag hade trott det skulle bli med tanke på dagarna innan. Nåväl det blir en lina till innan han går hem och jag lägger mig en timme efter det och sover som en bäbis och vaknar för första gången riktigt utvilad känner jag.

Kvällen kommer och linorna läggs fram (det är ur samma påse som kvällen innan) men denna gång blir det inte mycket som händer, det känns mest som kroppen blir tyngre och man blir lite seg i sina agerande och rörelser men vi känner oss helt klara i huvudet.

Söndag till onsdag förmiddag så blir vi verkligen tjackisar men sen onsdag kväll riktigt nedåt nästan som man tagit för mycket sub? Torsdag och idag blir det mest bara gåshud och ben och armar känns mer spända. Jag har inte kört såna här ''race'' förut men vad hände? Fick vi något helt annat i onsdags och något som varit riktigt urbankat dagarna efter eller är det bara att man har vant sig?

Jag är ganska noob angående centralstimulantia droger och är määh till uppåt saker för jag hatar hur förstörd man känner sig till slut och spyr i duschen. En lina gör underverk faktiskt då jag kanske har add och kan känna mig lugnare och styra tankarna bättre.
Citera
2014-08-16, 00:17
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanhejsan123123
Ovan amfetaminbrukare här.

Sitter här med ett gram tjack och det verkar vara väldigt fuktigt i påsen. Det är inte i flytande form utan helt enkelt bara fuktigt. Funkar det att snorta ändå eller ger det bäst effekt när det är helt torrt?
Det är inte klettjack jag har fått tag på, då klettjack är i flytande form, eller?

Spelar ingen roll, ta det hur du vill.

Tänk dig mandelmassa. Så känns och ser äkta klet ut. Tjack i flytande form är fribas och extremt sällsynt ute på gatan
Citera
2014-08-16, 07:27
Medlem
Hur kommer det sig att centralstimulantia fungerar så kasst på mig? Och då menar jag främst amfetamin och kokain.
Jag har tagit tjack runt 5 gånger i mitt liv. Och då har jag testat det från olika vendors på flugsvamp hälften av de gångerna. Jag brukar köpa 2g och snorta det under ~12h. Första timmen har gett mest alla gånger, men det är ändå inte mer än lite pirr i kroppen och ökad koncentrationsförmåga. Resterande timmar verkar det genom att hålla mig piggare om mer koncentrerad längre än jag brukar. Jag har dock inte några större problem att äta eller sova framåt morgonen.
Jag tycker att 2g, som verkar vara en relativt stor dos, borde ge mig mer än så? Eller är det jag som förväntar mig för mycket? Förstår att inställning och om givning kan spela in men vi har varit ett glatt och ganska tight gäng varje gång, och vi har haft roligt, så det borde inte störa.

Detsamma gäller kola. Har testat 4-5 gånger, 0,5-1g upp i snoken. Det har blivit under ganska korta perioder eftersom jag otåligt vill bli hög med top självförtroende och bara leva som en kung för någon timme.
Kolan har dessvärre gett mig ännu mindre än tjacket. En gång kom vi över riktigt bra kola. Alla mina polare vart helt lyriska av bara 0,1-0,2g. Jag var fruktansvärt avundsjuk och det slutade med att jag kanstade i mig närmare 1g under ~30min. Det enda jag fick ut var lite bättre närvaro/koncentrationsförmåga under en kort period. Kanske kan ni förstå att jag blivit rätt besviken över att ha kastat ut 1000:-+ för en effekt som jag lika gärna kan få genom en kopp starkt kaffe och en koffeintablett.

Vad tror ni om det här? Varför reagerar jag så lite på dessa droger? Jag tror vi kan utesluta riktigt dålig kvalité med tanke på att jag köpt genom olika kranar och på darkweb marknader. Hur som helst borde något av det hålla relativt god kvalité. Jag har inte knarkat något annat samtidigt som dessa (cannabis och subutex med en veckas mellanrum).

Några tips på vad jag kan testa göra? Som det är nu har kola och tjack gjort mig besviken allt för många helger och har ingen vidare lust att lägga mer pengar på det. Iaf inte tjack.

Tack för hjälpen! Den uppskattas!

Mvh,
Dandidum
Citera
2014-08-16, 11:37
Medlem
cdxz11s avatar
Pröva en rövpanna amfetamin giantgreen, det borde allt ge dig bättre effekt än att snorta/käka det.
Citera
2014-08-17, 00:39
Medlem
konstigkille93as avatar
Hejsan alla! Jag har en liten snabb fråga. Kommer att testa amfetamin för första gången nästa vecka. Tänkte köpa det i pulverform från en säljare på flugsvamp. Finns det något att tänka på när jag får hem det första gången? Är det bara att öppna påsen och snorta lite?
Senast redigerad av konstigkille93a 2014-08-17 kl. 01:01.
Citera
2014-08-17, 06:23
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstigkille93a
Hejsan alla! Jag har en liten snabb fråga. Kommer att testa amfetamin för första gången nästa vecka. Tänkte köpa det i pulverform från en säljare på flugsvamp. Finns det något att tänka på när jag får hem det första gången? Är det bara att öppna påsen och snorta lite?

Utav dom flesta på FS så är tjacket lite fuktigt alt blött.. Så du kan få lägga upp det på en tallrik eller vad som och hacka "sönder" tjacket, så det torkar och blir "mjölform"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in