Hur kommer det sig att centralstimulantia fungerar så kasst på mig? Och då menar jag främst amfetamin och kokain.
Jag har tagit tjack runt 5 gånger i mitt liv. Och då har jag testat det från olika vendors på flugsvamp hälften av de gångerna. Jag brukar köpa 2g och snorta det under ~12h. Första timmen har gett mest alla gånger, men det är ändå inte mer än lite pirr i kroppen och ökad koncentrationsförmåga. Resterande timmar verkar det genom att hålla mig piggare om mer koncentrerad längre än jag brukar. Jag har dock inte några större problem att äta eller sova framåt morgonen.
Jag tycker att 2g, som verkar vara en relativt stor dos, borde ge mig mer än så? Eller är det jag som förväntar mig för mycket? Förstår att inställning och om givning kan spela in men vi har varit ett glatt och ganska tight gäng varje gång, och vi har haft roligt, så det borde inte störa.
Detsamma gäller kola. Har testat 4-5 gånger, 0,5-1g upp i snoken. Det har blivit under ganska korta perioder eftersom jag otåligt vill bli hög med top självförtroende och bara leva som en kung för någon timme.
Kolan har dessvärre gett mig ännu mindre än tjacket. En gång kom vi över riktigt bra kola. Alla mina polare vart helt lyriska av bara 0,1-0,2g. Jag var fruktansvärt avundsjuk och det slutade med att jag kanstade i mig närmare 1g under ~30min. Det enda jag fick ut var lite bättre närvaro/koncentrationsförmåga under en kort period. Kanske kan ni förstå att jag blivit rätt besviken över att ha kastat ut 1000:-+ för en effekt som jag lika gärna kan få genom en kopp starkt kaffe och en koffeintablett.
Vad tror ni om det här? Varför reagerar jag så lite på dessa droger? Jag tror vi kan utesluta riktigt dålig kvalité med tanke på att jag köpt genom olika kranar och på darkweb marknader. Hur som helst borde något av det hålla relativt god kvalité. Jag har inte knarkat något annat samtidigt som dessa (cannabis och subutex med en veckas mellanrum).
Några tips på vad jag kan testa göra? Som det är nu har kola och tjack gjort mig besviken allt för många helger och har ingen vidare lust att lägga mer pengar på det. Iaf inte tjack.
Tack för hjälpen! Den uppskattas!
Mvh,
Dandidum