2011-08-21, 04:01
Medlem
Proteges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittTredjeKonto
Finns ju en drogchat här på flashback, alltid vaken
Det roliga är att jag inte kommer in står bara ansluter sen rullar den bara. Har provat andra webbläsare osv inget funkar.
Citera
2011-08-21, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protege
Det roliga är att jag inte kommer in står bara ansluter sen rullar den bara. Har provat andra webbläsare osv inget funkar.
samma här.. mend en har inte funkat på ett tag..
jag o protege har snackat i flera timmar nu blev en bra natt!
men någon som kan typo svara? m3k du är väll en van tjackare. gult tjack hur ofta är det?
Senast redigerad av CcZer0 2011-08-21 kl. 06:20.
Citera
2011-08-21, 05:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CcZer0
samma här jag o protege har snackat i flera timmar nu blev en bra natt!
men någon som kan typo svara? m3k du är väll en van tjackare. gult tjack hur ofta är det?

Menar du om gult Tjack förekommer ofta?
Rätt så, iaf. när det gäller Klet.
Citera
2011-08-21, 05:53
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
samma här jag o protege har snackat i flera timmar nu blev en bra natt!

Ganska vanligt ifall det är klet.
Citera
2011-08-21, 05:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Subject9
Ganska vanligt ifall det är klet.
Copy Cat hahaha!
Citera
2011-08-21, 05:57
Medlem
det är inte klet! finns en bild på de! kolla på den på andra sidan!
Citera
2011-08-21, 06:02
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smetOklet
Copy Cat hahaha!

Haha han inte läsa den sista sidan före jag svarade, såg först efteråt att jag lyckats härma ett redan givet svar : p
Citera
2011-08-21, 06:22
Medlem
Citat:
Haha han inte läsa den sista sidan före jag svarade, såg först efteråt att jag lyckats härma ett redan givet svar : p
nej men det är pulver.. så kan någon gissa utifrån vad jag tyckte?

btw.. nu skulle Protege sova någon annan som har lust att snacka? jag skall vara uppe ett bra tag till iaf!

fan: om detta är affe så har jag blivit helt kär i det.. får hålla mig lite i styr så jag inte fastnar eller likande..
btw. får ni stora puppiler av tjack? beror de på hur mycket ni tar? mina har typ lite förstorade men inte märkbart om man inte vet hur dem är normalt.
Citera
2011-08-21, 06:34
Bannlyst
Citat:

btw.. nu skulle Protege sova någon annan som har lust att snacka? jag skall vara uppe ett bra tag till iaf!

fan: om detta är affe så har jag blivit helt kär i det.. får hålla mig lite i styr så jag inte fastnar eller likande..
btw. får ni stora puppiler av tjack? beror de på hur mycket ni tar? mina har typ lite förstorade men inte märkbart om man inte vet hur dem är normalt.

Jag snackar gärna. Gå in på http://tinychat.com/26uvs för live om du vill.
Citera
2011-08-21, 06:56
Medlem
Subject9s avatar
Citat:

Självfallet dosrelaterat, men likt dig så får jag inte speciellt mycket större pupiller heller : )
Citera
2011-08-21, 07:03
Medlem
Citat:
Självfallet dosrelaterat, men likt dig så får jag inte speciellt mycket större pupiller heller : )
ok har även sett dig en del på cs tråden.

tror du/någon kan besvara lite frågor jag har ange Amf

tror du de e affe jag fått, verkar så men kan det vara så att det är mer meta för det svider som attan!? -bilder/info föregående sida

Har du/ni provat meta och vet skillnaderna, vad är dem såfall?
Jag svettas en del under ruset är det normalt?
Inte jätte mycket men lite under armarna och lite på armarna.
Tolerans.. hur fort byggs den upp? och hur länge skall man så fall vänta för att den skall återgå till normala om man kör max 2dagars race?
även om ni har fått något affe någon gång som mitt gult, pulver, svider som fan i näsan så kör bomer istället, småklumpar i? (1 sida bakåt)

sorry för alla frågor men nybörjare på affe, är även påverkad av det jag tror är affe.
och en annan påse med kasst affe som jag är 100% säker på att det är.

edit: måste väll fan vara amfetamin? ryser lite i ryggen nu också!
Citera
2011-08-21, 07:09
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Har du/ni provat meta och vet skillnaderna, vad är dem såfall?
Jag svettas en del under ruset är det normalt?
Inte jätte mycket men lite under armarna och lite på armarna.
Tolerans.. hur fort byggs den upp? och hur länge skall man så fall vänta för att den skall återgå till normala om man kör max 2dagars race?
även om ni har fått något affe någon gång som mitt gult, pulver, svider som fan i näsan så kör bomer istället, småklumpar i? (1 sida bakåt)

sorry för alla frågor men nybörjare på affe, är även påverkad av det jag tror är affe.
och en annan påse med kasst affe som jag är 100% säker på att det är.

edit: måste väll fan vara amfetamin? ryser lite i ryggen nu också!

1. Nej har inte provat Meta frivilligt iaf, ifall man fått det med tjacket är väll säkert helt möjligt dock.
2. Skillnaderna är att meta är mer euforiskt än vanligt tjo är, på ett annat sätt om jag förstått det korrekt. Kan inte säga riktigt vad skillnaden är eftersom jag inte har personlig erfarenhet av det.
3. Det är väldigt normalt att man svettas när man tar tjo, det är omöjligt att komma undan.
4. Dopaminsystemet är väldigt effektivt och reparerar/återställer sig väldigt snabbt, toleransen går ner ganska fort. Däremot så är det inte anledning till att använda substansen oftare, då det då faktiskt kan börja trixa ordentligt med dopaminsystemet. Lagom är nog.
5. Både gult och vitt svider lika mycket, färgen har inte så mycket med det att göra.

Tror jag det är affe du fått? Absolut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in