2014-07-28, 19:56
Bannlyst
Fan att comhem inte funkar! Jag känner av tjackruset men har inte lust att göra något alls, inte ens "tjackprata" med någon. Vill ta uppehåll i 4dagar men då krävs det tv6, netflix och comedycentral..... faakkkkk uuuu comhem.
Citera
2014-07-28, 19:59
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
då är det inga problem, du kan nog poppa 200 mg till om du känner att du behöver ifall ångesten hinner ikapp ruset.

Tacksam för hjälpen! Drog i mig 100mg till. Sparar lite tills imorgon om det skulle behövas (ska jobba tidigt).

Citat:
Fan att comhem inte funkar! Jag känner av tjackruset men har inte lust att göra något alls, inte ens "tjackprata" med någon. Vill ta uppehåll i 4dagar men då krävs det tv6 och comedycentral..... faakkkkk uuuu comhem.

Du får ta och våldgästa en vän som har det du behöver för ett uppehåll
Citera
2014-07-28, 21:20
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Fan att comhem inte funkar! Jag känner av tjackruset men har inte lust att göra något alls, inte ens "tjackprata" med någon. Vill ta uppehåll i 4dagar men då krävs det tv6, netflix och comedycentral..... faakkkkk uuuu comhem.

Lös något lugnande så borde det ju gå att kriga sig igenom! En at på svenskt standard tjo är ju inte så farlig alls egentligen om man jämför med det där djävla metat, eller rättare sagt om man får tjack med helt cp höga halter utav meta i! Då ligger man fan totalt rövknullat förstörd och undrar om man fått en psykos eftersom att det aldrig tycks bli bättre!
Citera
2014-07-29, 01:38
Medlem
Sitter här uppvärmd med knappa 2 gubbar och ska ha lite ensamparty inatt. Förslag på film/aktivitet? Försökt med vissa men antingen kommer jag på en ny att se 5 min in, eller lessnar bara. Känns som att jag måste göra ALLT. Livet är ju kort
Citera
2014-07-29, 02:12
Medlem
nyss tagit 200mg ritalina 7 starköl 3 shots 20st meclonazepam6mg
samt 3.5g tjack detta har jag tagit på mindre 1 timme...

kännner att jag skulle behöva prata med nån under kväll/natten

nån som vill hålla en sälsskap
Citera
2014-07-29, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Lös något lugnande så borde det ju gå att kriga sig igenom! En at på svenskt standard tjo är ju inte så farlig alls egentligen om man jämför med det där djävla metat, eller rättare sagt om man får tjack med helt cp höga halter utav meta i! Då ligger man fan totalt rövknullat förstörd och undrar om man fått en psykos eftersom att det aldrig tycks bli bättre!
Jag kör oftast med meta och jag får ingen at utan jag känner mig bara konstant trött och hungrig, ligger i soffan hela dagarna och beställer hem pizza till lunch och middag ^^
Citera
2014-07-29, 04:41
Medlem
bluemoons avatar
...Detta är ingen rusrapport

Kanon faq perfekt när man kört för första gången precis

Klistra?

(var tvungen och komplettera nu)
Satans vad det smakar i käften och näsan rinner

(en till komplettering)
Kanske står innan men nu är jag iväg och snurrar! Kommer inga svar så får jag använda sök

Munhygien då?

Jag körde ett sista slick ifrån speglen direkt på tandköttet!
Ändrar tänderna färg?
Håller man tänderna fria ifrån hål bättre?
Muntorrhet?
Senast redigerad av bluemoon 2014-07-29 kl. 05:03. Anledning: Ändrat mig nu några gånger
Citera
2014-07-29, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bluemoon
...Detta är ingen rusrapport

Kanon faq perfekt när man kört för första gången precis

Klistra?

(var tvungen och komplettera nu)
Satans vad det smakar i käften och näsan rinner

(en till komplettering)
Kanske står innan men nu är jag iväg och snurrar! Kommer inga svar så får jag använda sök

Munhygien då?

Jag körde ett sista slick ifrån speglen direkt på tandköttet!
Ändrar tänderna färg?
Håller man tänderna fria ifrån hål bättre?
Muntorrhet?
Men skärp dig. Ja du kanske slipper hål i tänderna men det är väl inte så jävla konstigt om de faller ur käften på dig?
Citera
2014-07-29, 18:43
Medlem
graffdatshits avatar
Är det vanligt att man blir as seg efter ett litet (3-4 dagar) race? Alltså typ så seg att man inte pallar göra ett piss utom det absolut nödvändigaste.
Citera
2014-07-29, 18:52
Bannlyst
Citat:
Är det vanligt att man blir as seg efter ett litet (3-4 dagar) race? Alltså typ så seg att man inte pallar göra ett piss utom det absolut nödvändigaste.
Ja, verkligen. Klart man blir seg efter 3-4 dagars intag utan sömn och dåligt med mat, vätska och vitaminer (?). Du kommer vara piggare om ett par dagar.
Citera
2014-07-29, 19:22
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, verkligen. Klart man blir seg efter 3-4 dagars intag utan sömn och dåligt med mat, vätska och vitaminer (?). Du kommer vara piggare om ett par dagar.

Mjo, men sömn har jag fått, dock för lite, även lite mat men betydligt mindre än vanligt ofc. Känns fan näst intill värre än ett två dagars knapp party. Och abbset, gosh. Aldrig varit med om liknade innan faktiskt...

Edit: Man får fan världens djävla raseriutbrott och skriker och dampar sönder saker fullständigt också! Jag får nog ta det lite lugnt hädanefter! Det är för lätt att underskatta detta! Hade fan glömt hur det var fram tills nu!
Senast redigerad av graffdatshit 2014-07-29 kl. 19:31.
Citera
2014-07-29, 20:00
Bannlyst
Citat:
Mjo, men sömn har jag fått, dock för lite, även lite mat men betydligt mindre än vanligt ofc. Känns fan näst intill värre än ett två dagars knapp party. Och abbset, gosh. Aldrig varit med om liknade innan faktiskt...

Edit: Man får fan världens djävla raseriutbrott och skriker och dampar sönder saker fullständigt också! Jag får nog ta det lite lugnt hädanefter! Det är för lätt att underskatta detta! Hade fan glömt hur det var fram tills nu!
Köp öl typ 1 liters flaskor och smutta på dem. Är också på ett 4 dagars uppehåll och är rastlös som bara den så det blir systemet imorgon och en hel del bellman 6.0%. Är trött och orkar inte göra något så det kommer bli ett projekt att ta sig till systemet imorgon ;/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in