2014-07-18, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
effekterna tar ut varandra, dricker du mer än du tar tjack blir du lullig och vice versa
Jag klarar mig inte många timmar utan benso och opiater, hur funkar det med amfetamin? Är det nödvändigt med uppehåll?
Citera
2014-07-18, 16:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Jag klarar mig inte många timmar utan benso och opiater, hur funkar det med amfetamin? Är det nödvändigt med uppehåll?
Om du känner att du behöver 0.5-1g för att få rus så kan du antingen öppna plånboken eller vänta 72 timmar tills affet gått ut ur kroppen.
Citera
2014-07-18, 16:51
Medlem
Citat:
Om du känner att du behöver 0.5-1g för att få rus så kan du antingen öppna plånboken eller vänta 72 timmar tills affet gått ut ur kroppen.
Så benso och opiater är mer beroendeframkallande än amfetamin? Jag blir dödligt sjuk om jag skulle tända av
Citera
2014-07-18, 18:23
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Fick i mig ett halvgram av nått klettjack som var blött som fan, fick min tunga att domna bort och hade grymt bra effekt trots att om man hade torkat det hade det knappt blivit en 0,2-0,3 max.
Ingen tvekan om att de va tjack, ruset stämde in, stissigt som fan men dunder.

Sitter nu här i efterhand, 18timmar senare och har bieffekter, gigantiska pupiller, trött men sömnlös, illamående osv.. Misstänker att det var racemiskt metamfetamin, har läst endel om det.

Aldrig haft sånahär hårda bieffekter såhär långt efter intag av så lite.
Vanligtvis efter ett g på en kväll är jag ganska städad och mår någorlunda bra 10-12 timmar efter.
Citera
2014-07-18, 19:08
Medlem
creepyones avatar
har en lite fråga kom över en 4 Dos av en polare det va torrt och lite klumpigt gult till färgen när jag skulle göra ordning en lösning så löste sig minsann allt i vattnet precis som det ska va lite lite mjölkigt bara inget major deal. men när jag tog en närmare titt på ytan i ägg koppen så såg jag som små olje fläckar flyta på ytan aldrig sett det för bra eller anus samt vad beror det på? äre nått skit man inte vill ha in i venen eller
Citera
2014-07-18, 19:10
Medlem
AshbergSerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
har en lite fråga kom över en 4 Dos av en polare det va torrt och lite klumpigt gult till färgen när jag skulle göra ordning en lösning så löste sig minsann allt i vattnet precis som det ska va lite lite mjölkigt bara inget major deal. men när jag tog en närmare titt på ytan i ägg koppen så såg jag som små olje fläckar flyta på ytan aldrig sett det för bra eller anus samt vad beror det på? äre nått skit man inte vill ha in i venen eller

Min erfarenhet med gulaktigt tjack är att det finns kemisk ren bensin i skiten.. Det har iaf luktat så.
Har ändå gått o panga utan rengöring.
Citera
2014-07-18, 19:53
Medlem
creepyones avatar
haha körde kemisk ren aceton metoden gick från en 4 till 800mg haha bara "lite" bankar men helvete vart krittvit ändrade helt och hållet struktur till nästan crispiga kristaller läste att man behöver låta det torka i 24 timmar stämer det vill ju prova det nu
Citera
2014-07-18, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepyone
haha körde kemisk ren aceton metoden gick från en 4 till 800mg haha bara "lite" bankar men helvete vart krittvit ändrade helt och hållet struktur till nästan crispiga kristaller läste att man behöver låta det torka i 24 timmar stämer det vill ju prova det nu

Du ska låta det torka tills det är torrt, är du osäker låt torka ca 1-3 timmar till efter att det blivit torrt. Det är omöjligt att säga hur länge det torkar eftersom det beror på temperatur, luftfuktighet, hur och var kletet har ställts att torka etc. Elle så kan du bara låta det torka över natten.
Citera
2014-07-18, 20:25
Medlem
creepyones avatar
okej vad kan gå fel om man inte låter det torka ordentligt altså det pulvret som vart nu har jag spritt ut över ett A4 ark i ett väääääligt tunt lager över hela arket men blotta ögat ser det helt snustort ut men antar att det finns aceton kvar där i låt säg om man skulle vilja prova om 3 tim skulle det utgöra nån hälsofara?

nån annan här inne som har acetonat tjack och sen provat det ganska så kort efter?
Citera
2014-07-19, 17:38
Bannlyst
Är det vanligt att ångest inte alltid försvinner under tjackrus? Har dragit två linor 0.4g samt en 0.3bomb och känner mig tjackad men har en sån i helvetes ångest, trodde de skulle ge eufori.
Citera
2014-07-19, 17:49
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Är det vanligt att ångest inte alltid försvinner under tjackrus? Har dragit två linor 0.4g samt en 0.3bomb och känner mig tjackad men har en sån i helvetes ångest, trodde de skulle ge eufori.
Amfetamin stimulerar ditt nervsystem, d.v.s. det dämpar inte ångest, snarare tvärtom, man kan få extremt med ångest när man tagit tjack.
Alkohol är en depressant, d.v.s. lugnar ned/dämpar nervsystemet så att ångest, stress osv. inte känns lika kraftigt.

Har du upplevt att amfetamin tidigare hjälpt dig med ångest?
Citera
2014-07-19, 17:52
Medlem
Citat:

Behöver man ett gram för att få ett rus så skall man nog hålla sig borta i längre än 72 timmar. Visst lär man känna av ruset igen då den akuta toleransen har sjunkit. Men har man en sådan tolerans att man doserar med ett gram så har man mest troligt suttit i skiten ett bra tag och bör ta sig en funderare på att lägga ned. Sedan blir ju även doserna rejält mycket högre i slutet av race, och om det var det du syftade på så missförstod jag. Fick känslan av att det rörde sig om dagligt bruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in