2014-05-16, 15:03
Bannlyst
kanske inte ska anävnda det på en månad, det är pulver, vill inte att det ska bli klet eftersom jag ska snorta och inte bomba.,
Citera
2014-05-16, 18:34
Bannlyst
Ingen som vet? batter att ha det I garaget? där det e lite svalare?
Citera
2014-05-16, 18:43
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonyErection
kanske inte ska anävnda det på en månad, det är pulver, vill inte att det ska bli klet eftersom jag ska snorta och inte bomba.,

Det kommer inte att bli klet.... Klettjack skapas vid processen som jag kallar "fribas>sulfat". Men dom har inte gjort det fulländat. Så klettjack=sulfat+fribas blandning.

Citera
2014-05-16, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Det kommer inte att bli klet.... Klettjack skapas vid processen som jag kallar "fribas>sulfat". Men dom har inte gjort det fulländat. Så klettjack=sulfat+fribas blandning.

även om det ligger förvarat bra?
Citera
2014-05-17, 02:10
Medlem
Citat:
även om det ligger förvarat bra?

Vadå även om det ligger förvarat bra? Läs vad han skrev i sitt inlägg...
Citera
2014-05-17, 07:00
Medlem
FoxHounds avatar
Snabb fråga i behov av snabbt svar! Drog ett par linor tjack igår runt 19-20 tiden, var igång på dom under hela kvällen tills jag kom hem och dumt nog slängde i mig 150 mg tramadol. Detta var runt 3 tiden, vet att det inte är bra o blanda men dum som man är tänkte jag att man kanske somna lättare. Har inte fått nån nämnvärd effekt på tramet utan känner mig bara lite som man brukar utan sömn o lite holk. Jag och en polare har en del att stå i idag så vi tänkte ta nån lina nu på morgonen, äta frukost först o sen dra en. Är det lugnt tror ni?
Citera
2014-05-17, 07:46
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Snabb fråga i behov av snabbt svar! Drog ett par linor tjack igår runt 19-20 tiden, var igång på dom under hela kvällen tills jag kom hem och dumt nog slängde i mig 150 mg tramadol. Detta var runt 3 tiden, vet att det inte är bra o blanda men dum som man är tänkte jag att man kanske somna lättare. Har inte fått nån nämnvärd effekt på tramet utan känner mig bara lite som man brukar utan sömn o lite holk. Jag och en polare har en del att stå i idag så vi tänkte ta nån lina nu på morgonen, äta frukost först o sen dra en. Är det lugnt tror ni?

Skulle säga att det är lungt, har själv tagit tram, och andra polare också efter dom tagit tjack. Har inte hänt något som kan klassas som farligt iaf. Kan dock förekomma krampanfall såg jag i andra trådar, har aldrig hänt mig lr någon jag känner men. Säger vi att du slänger i dig massa tram och tjack samtidigt kanske det inte är så bra kombo. Men har det nu gått ett par tim så är det nog ingen som helst fara.
Senast redigerad av Mommejr 2014-05-17 kl. 07:48.
Citera
2014-05-17, 16:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Skulle säga att det är lungt, har själv tagit tram, och andra polare också efter dom tagit tjack. Har inte hänt något som kan klassas som farligt iaf. Kan dock förekomma krampanfall såg jag i andra trådar, har aldrig hänt mig lr någon jag känner men. Säger vi att du slänger i dig massa tram och tjack samtidigt kanske det inte är så bra kombo. Men har det nu gått ett par tim så är det nog ingen som helst fara.
är det lungt att blanda, tjack med gräs och alprozam?
Citera
2014-05-17, 19:49
Medlem
Citat:

Helt klart, det skulle vara psykiskt isåfall då vissa ogillar röka på CS droger. Jag själv gillar det.
Citera
2014-05-18, 01:35
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:

Som hög chaparall sa, det är nog ingen fara och som han även sa, vissa gillar inte att blanda tjack med röka mm. Jag dock tycker det är rätt kul, speciellt på 3-4 dygnet när tankarna inte riktigt är som dom ska, kan få jävligt flummiga tankar då. Små hallisar på tex gardiner/filtar . Dom gångerna jag nu tar tjack så brukar det vara jag och 2 andra polare, vi brukar mest sitta och spela konsollspel i ett par dagar då, sen röka stora mängder CB. Rätt kul speciellt 4 dagen, man är en van CB brukare som brukar kunna röka hela gram utan problem. Men 4 dygnet, då jävlar. ett par bloss och man är helt väck. Men som sagt, är du inte skit van med CB och har vart vaken i ett par dagar kanske du ska låta bli, är du dock van så kör på. Värsta som kan hända är väl att du snear lr börjar inbilla dig massa skit
Citera
2014-05-18, 14:51
Medlem
Citat:
Tjack och alprazolam går hand i hand, onödigt och blanda dock bättre att landa på det.
Citera
2014-05-19, 13:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tokzic
Tjack och alprazolam går hand i hand, onödigt och blanda dock bättre att landa på det.
tjack, ecstacy och alprozam då? som du sa, kanske bätre att vänta med gräset och xanor tills rusen från de andra lagt sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in