2014-07-18, 03:51
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperMetalist01
1. Jag vet, menade att det är lättare att missa venen utan stassband, inget annat.
2. Menar kicken, men som du säger, ruset går inte att jämföra.
3. Asså, jag eldade ju ändå inte, så kan vi inte skippa det här nu...
Vet inte om jag kunde stå de första sekunder, satt när jag sköt. Du menar att jag sitter här och hittar på att det var 0,5 IV? Glöm också inte att jag tog ca 0,4 IV till lite senare, visst det blev för mycket, men helt ok, jag lever. Jag kan filma nästa gång om det är det som krävs. Har en konstig hjärna, är oftast tvungen att ta dubbelt så mycket. Men jag kan inte direkt tvinga dig att tro på mig.

Hehe okej Nej, alltså jag tror på dig. Varför skulle man sitta och ljuga på ett anonymt forum liksom, men poängen min var att det kanske inte riktigt var ~40%igt. Det var så jag mena.

EGENTLIGEN, så har man ju inte den blekaste aning om hur rent det är... Fast det kan man ju ta nån annan gång, haha
Citera
2014-07-18, 11:42
Medlem
Köpte på mig en del Amfetamin Sulfat i Stockholm. Vad innebär det egentligen? Ja då just att kranen påpeka att det är Sulfat
Citera
2014-07-18, 11:52
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holistic
Köpte på mig en del Amfetamin Sulfat i Stockholm. Vad innebär det egentligen? Ja då just att kranen påpeka att det är Sulfat
Med sulfat menas det bara att amfetaminsaltet är av svavel, då är det mer brun/gul-aktigt.
Sulfat är den mest vanliga formen av amfetamin, så det är inget att fundera över.

Eftersom att amfetamin i fribas (alltså ensam molekyl) är en flytande vätska gör man det till ett salt för att kunna administrera i t.ex. tablettform osv.
Citera
2014-07-18, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Aa vi vet, frågan är vad fan du gör i den här tråden och bara upprepar hur dåligt du mådde och hur opis är mycket bättre och för "normala" du hajjar ju att du bara är dryg.
Hur gör du för att få ett bra nirvana rus av amfetamin? Hur är din upplevelse av ruset? Du uppskattar säkert opioder, benso när du ska tända av?
Citera
2014-07-18, 14:27
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grismongis
Hur gör du för att få ett bra nirvana rus av amfetamin? Hur är din upplevelse av ruset? Du uppskattar säkert opioder, benso när du ska tända av?
Bensos är sköna att landa på, efter en dag av produktivitet.
Började som de flesta med gräs, men insåg att det bara resulterade i att man vart IQ-befriad och hade ett tomt kylskåp oftare än vanligt. Samma sak gäller med bensos och opiater, bara det att man blir skev i kroppen istället för huvudet.

Amfetamin gör mig motiverad att faktiskt göra saker, så som att plugga, städa, handla, diska, tvätta, you name it.
Opiater och benso är nice när man skall koppla av, vilket jag inte känner att jag bör eller behöver göra dagligen under dagstid.
Citera
2014-07-18, 15:37
Bannlyst
Citat:
Jag brukar amfetamin varje dag och ibland är jag nykter 72 timmar för att sänka toleransen och jag känner knappt av at, kanske lite men den botas lätt med någon multivitamindryck. Opiater låter jag bli för skiten får mig barra att ligga stilla hela dagen, ingen produktivitet, amfetamin ger också eufori.
Citera
2014-07-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Jag brukar amfetamin varje dag och ibland är jag nykter 72 timmar för att sänka toleransen och jag känner knappt av at, kanske lite men den botas lätt med någon multivitamindryck. Opiater låter jag bli för skiten får mig barra att ligga stilla hela dagen, ingen produktivitet, amfetamin ger också eufori.
Hur länge tog det innan du blev beroende? Har massor av ritalin jag samlat på mig, vågar jag testa det trots att jag mådde dåligt av 2 rejält långa amfetamin strängar?
Citera
2014-07-18, 15:54
Bannlyst
Citat:
Hur länge tog det innan du blev beroende? Har massor av ritalin jag samlat på mig, vågar jag testa det trots att jag mådde dåligt av 2 rejält långa amfetamin strängar?
Testa med mindre och se efter, du behöver inte dra rejäla doser första gången på amfetamin, pyttelite räcker.

Angående beroende så är jag rätt osäker, brukar jag inte amfetamin kan jag bli rastlös (adhd) o så men jag känner ingen avtändning +alkohol funkar som bra substitut.
Citera
2014-07-18, 15:55
Medlem
Tiaitchsis avatar
Citat:
Ritalin är metylfenidat, inte amfetamin. Det är en derviat av amfetamin, men det är inte samma effekter.
Ritalin kan vara bra för att hålla koncentrationen.
Jag är diagnoserad med ADD och har testat det mesta, Ritalin och Amfetamin går inte att jämföra.
Men AT på Ritalin/Concerta har för mig vart värre än amfetmin hittills, så testa runt 10-20mg som startdos för att se hur du reagerar.
Citera
2014-07-18, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiaitchsi
Ritalin är metylfenidat, inte amfetamin. Det är en derviat av amfetamin, men det är inte samma effekter.
Ritalin kan vara bra för att hålla koncentrationen.
Jag är diagnoserad med ADD och har testat det mesta, Ritalin och Amfetamin går inte att jämföra.
Men AT på Ritalin/Concerta har för mig vart värre än amfetmin hittills, så testa runt 10-20mg som startdos för att se hur du reagerar.
Jag får alltså inget rus om jag skulle ta ritalin?
Citera
2014-07-18, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Testa med mindre och se efter, du behöver inte dra rejäla doser första gången på amfetamin, pyttelite räcker.

Angående beroende så är jag rätt osäker, brukar jag inte amfetamin kan jag bli rastlös (adhd) o så men jag känner ingen avtändning +alkohol funkar som bra substitut.
Är det farligt med alkohol om man tagit amfetamin? Är inte höga doser av nordardrenalin väldigt obehagligt?
Citera
2014-07-18, 16:15
Bannlyst
Citat:
Är det farligt med alkohol om man tagit amfetamin? Är inte höga doser av nordardrenalin väldigt obehagligt?
effekterna tar ut varandra, dricker du mer än du tar tjack blir du lullig och vice versa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in