2015-01-26, 01:32
Medlem
CredFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Påverkas amfetaminruset om man går på 50 mg sertralin (SSRI) om dagen?

Vet inte på den dosen, men personligen vågar jag aldrig blanda SSRI med amfetamin, är rädd för seretonergt syndrom. Kanske ovanligt men vågar inte ta risken, har för övrigt lätt för EP-anfall av tjack så vågar inte blanda in seretonin i bilden.
Testa en ytterst liten lina, om du mår bra dagen efter så kanske du kan fortsätta i små doser. Dock inget jag rekommenderar.
Citera
2015-01-26, 03:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
Eftersom du ställer en sån här fråga, antar jag att du tar tjack rätt sällan. Skulle tippa på att du inte kommer få nån sömn innan 07, möjligtvis en timme max två, ifall du tog riktigt lite. Jag hade skitit i imovanen, käkat ikton vid fyra halv fem och vilat till det va dags o gå upp. Om jag va du alltså, personligen skulle jag bara knarka mera, men det är inget att rekomendera.
tog ikton o 15mg imovane för 10 minuter sen, får se hur d går. Man blri väl rätt morgonpigg om eftereffekterna sitter kvar på morgonen? bläh ska upp o träffa en person och har erfarenhet av att man blir lite trögtänkt o dum i skallen så det blir nog SuperkAffe på morgonen...
Citera
2015-01-26, 07:16
Bannlyst
Vaknade pigg 15 minuter innan väckarklockan, brukar ta 3mg ikto vanligtvis viket gjore att jag inte sov längre...
Citera
2015-01-26, 08:11
Medlem
absinthiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackedd
Påverkas amfetaminruset om man går på 50 mg sertralin (SSRI) om dagen?

Jag har tagit tjack när jag gick på 100 mg. Var inga problem för mig men jag tycker att jag inte får riktigt samma kick som när jag tog utan ssri och snri.

Men 50 mg är en låg dos så du kanske inte märker nån skillnad.
Citera
2015-01-26, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinthium
Jag har tagit tjack när jag gick på 100 mg. Var inga problem för mig men jag tycker att jag inte får riktigt samma kick som när jag tog utan ssri och snri.

Men 50 mg är en låg dos så du kanske inte märker nån skillnad.
Jag tycker att jag får mindre effekt nu än tidigare och undrar om det är ssri:n som är problemet. Kan ju vara att jag fått ökad tolerans med eller att denna batch jag har nu inte är lika potent.
Citera
2015-01-26, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av davvo
När du säger att det är "som vatten" antar jag att det är en geggig sörja, som är rinnig men ändå håller ihop? Det kommer sånna grejer ibland, och det KAN vara asbra så länge det inte e så illa att nån blandat typ vatten i skiten (ja det har hänt att folk spätt redan kladdigt tjack med vatten). Annars kan det ju helt enkelt vara så att tillverkaren inte brytt sig om att torka innan försäljning.

Iaf, är det drag i tjacket så hade jag inte torkat det, utan snarare förvarat det i en frys.

AA det var ungefär så ja, geggig sörja i flytande form, det var jävligt svårt att hantera då det var så vattnigt och jag visste inte vad fan ja skulle göra me skiten så de fick stå på en plåt i ett rum hela natten så det blev torrt, jävligt mycket utav vikten försvann dock.
Vet iförsig inte om det blev sämre nu när det e torrt då jag inte testade det blött.
Citera
2015-01-26, 23:12
Medlem
davvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
AA det var ungefär så ja, geggig sörja i flytande form, det var jävligt svårt att hantera då det var så vattnigt och jag visste inte vad fan ja skulle göra me skiten så de fick stå på en plåt i ett rum hela natten så det blev torrt, jävligt mycket utav vikten försvann dock.
Vet iförsig inte om det blev sämre nu när det e torrt då jag inte testade det blött.

Har inga belägg för det, men jag tycker det känns som man tappar en gnutta potens när man torkar ut klet. Ponera att 30% dunstar och sedan ersätts med t.ex dextro motsvarande vikten som försvann, enligt min erfarenhet har du ett sämre gram i slutändan.

Fast det är ju så lätt att få för sig saker
Citera
2015-01-27, 14:05
Medlem
kNarkluders avatar
Hallå!
Tänkte ta lite tjack ikväll inga stora mängder,brukar vanligt vis ta 2 stycken Xanor (1mg) och somna utan problem.

Problemet är att dom är slut, och att inte kunna sova efter tjack är bland det jag hatar mest av allt.
Jag har dock 3-4st "Bensedin 10mg", har noll koll på dessa men undrar hur står sig 3-4stycken av dessa mot Xanor. Kommer jag somna tror ni?

Tack på förhand!
Citera
2015-01-27, 14:22
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kNarkluder
Hallå!
Tänkte ta lite tjack ikväll inga stora mängder,brukar vanligt vis ta 2 stycken Xanor (1mg) och somna utan problem.

Problemet är att dom är slut, och att inte kunna sova efter tjack är bland det jag hatar mest av allt.
Jag har dock 3-4st "Bensedin 10mg", har noll koll på dessa men undrar hur står sig 3-4stycken av dessa mot Xanor. Kommer jag somna tror ni?

Tack på förhand!

Du lär ju inte må sämre av dom iaf Diazepam är bra, men inte lika kraftig som Alprazolam. Har du tur så somnar du, annars lär du bli lugn iaf
Citera
2015-01-27, 14:37
Medlem
kNarkluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Du lär ju inte må sämre av dom iaf Diazepam är bra, men inte lika kraftig som Alprazolam. Har du tur så somnar du, annars lär du bli lugn iaf

Hmm,okej tack för svaret. Ska klura på om det blir något godis eller inte,hatar att ligga sömnlös.

Ha en bra dag
Citera
2015-01-27, 17:32
Medlem
davvos avatar
Citat:
Hmm,okej tack för svaret. Ska klura på om det blir något godis eller inte,hatar att ligga sömnlös.

Ha en bra dag

Skulle vilja påstå att 4 bensedin 10or hjälper dig precis lika mycket som 2 xanor 1or skulle gjort, med skillnaden att bensedinen gör dig något mer avslappnad.
Citera
2015-01-27, 20:00
Bannlyst
Citat:
Hallå!

Tack på förhand!
Tvinga i dig så mkt mat att du nästan spyr +mer o drick mkt kaffe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in