2014-06-30, 04:41
Medlem
graffdatshits avatar
Tjenare folks! En polare löste några gubbar tjack pasta (aka klet) i förrgår och vi drog upp alltihopa på natten till igår, saken jag undrar över är vad det skulle kunna vara för bängtjack som ser ut som sjysst klet men ger en avtändning i över ett dygn, samt orsakar hjärtklappningar, muntorrhet, uppstötningar och illamående, aptiten är dessutom helt paj! Fan vilket jobbigt knark detta är asså! Min första tanke är ju att det skulle vara meta, dock smakade det bara som bra tjack, kan det vara någon rc som är smaklös? Kletet var vitt med en SVAG ton utav gult...

Hjälp!

Edit: jag har endast sovit ett par timmar under tiden som detta råttgift cirkulerar inom mig!
Citera
2014-06-30, 19:00
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Tjenare folks! En polare löste några gubbar tjack pasta (aka klet) i förrgår och vi drog upp alltihopa på natten till igår, saken jag undrar över är vad det skulle kunna vara för bängtjack som ser ut som sjysst klet men ger en avtändning i över ett dygn, samt orsakar hjärtklappningar, muntorrhet, uppstötningar och illamående, aptiten är dessutom helt paj! Fan vilket jobbigt knark detta är asså! Min första tanke är ju att det skulle vara meta, dock smakade det bara som bra tjack, kan det vara någon rc som är smaklös? Kletet var vitt med en SVAG ton utav gult...

Hjälp!

Edit: jag har endast sovit ett par timmar under tiden som detta råttgift cirkulerar inom mig!

För mycket vad din kropp tkr om / Kefft tjack med massa koffein, efedrin, meta etc.. Finns massor av olika teorier.

Jag har också en fråga
Efter jag missade lite när jag testade en liten tos av nytt tjack IV, så blev det någon sorts av en allergi liknande symptom på stället. Liksom, rödflammigt och började klia. Men gick över efter ca 1min.
Cluuueess ?
Citera
2014-06-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck
Finner detta ytterst skumt, jag har i mina yngre dagar provat de mesta i drogväg. Numera är jag relativt drogfri med ett bra jobb, sambo osv men har då och då börjat tagit små små doser vaket när det är som mest på jobbet. Dock väldigt sällan max 2-3 gånger i månaden.

Jag vet att det är bra grejor då det är knappens senaste han hade på FS. Det skumma är att jag får
helt olika rus ofta. Ena gången slår det som det ska dvs. jag blir alert social jobbar på som fan musik blir mycket bättre osv. Medans nästa gång blir jag mest som nervös i kroppen och alla de positiva effekterna uteblir i stort sett. Då pratar vi alltid doser i 100-200mg klassen tar aldrig mer och nästan alltid oralt (har tillgång till våg).

Har noll tolerans och har nu suttit på denna tvågrams påse i över en månad. Vad beror detta på? Försöker alltid ta på tom mage också.

Lite jobbigt att behöva "hoppas" på rätt effekt varje gång.

Jag använder amfetamin precis som du, tar 0.2g oralt, dock betydligt mer frekvent än du (ca 2-3ggr i veckan) på morgonen innan jobbet, mina resultat blir bättre och bättre, min chef berömmer mig hela tiden och vår omsättning ökar. Har brukat (missbrukat?) amfetamin på detta sätt i två år.

Upplevde precis som du att kroppen kan bli nervös, ungefär som att man inte "lyfter" ordentligt, kroppen förväntar sig mer och får inte den effekten som den vill ha och svarar med att bli nervös, eller ja, det är iaf min teori. Mitt sätt att bota det på var att äta en ordentlig frukost och mjölk innan jag tog mitt dos, sedan lunch och middag, och dricka mycket vatten precis innan jag går och lägger mig för att sen sova 6-8h per natt. Nu har jag accepterat att det händer ibland och tänker inte så mycket på det. Får ut samma resultat som tidigare även om jag kanske inte pratar lika mycket med mina kollegor. Kom ihåg, du tar det inte för att du ska ha en skön stund utan för att göra ett jävligt bra jobb, lite som doping.

Knarka lugnt, ta inte mer för att du inte får det du vill ha utan accepterat dagens rus och gör det bästa utav det, du blir ändå mer kvicktänkt och kan jobba på precis som tidigare även om kroppen kanske saknar det där speciella tjackruset som får en att bli kung.

Får se hur det går för mig, lever än så länge väldigt stabilt och mitt sociala liv har aldrig varit bättre.

De ända gångerna jag tar mer är vid enstaka fester men då dricker jag knappt någon alkohol så jag gör inte bort mig som en del miffon lyckas med varje firmafest eller AW.
Citera
2014-07-01, 01:20
Medlem
Holmquists avatar
Vattnet har av någon anledning slutat att fungera i området där jag bor. Det har snart pågått i 5 timmar. Jag som kör 3e dagen på tjack är nu helt uttorkad, yr och har ont i skallen. Har ingenting drickbart hemma och det är 40 minuters promenad till närmaste butik som har öppet.

Jag börjar nu efter 3 dagar bli riktigt seg i skallen och kommer inte på något sätt att fixa någonting att dricka. Något förslag?
Citera
2014-07-01, 01:32
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Vattnet har av någon anledning slutat att fungera i området där jag bor. Det har snart pågått i 5 timmar. Jag som kör 3e dagen på tjack är nu helt uttorkad, yr och har ont i skallen. Har ingenting drickbart hemma och det är 40 minuters promenad till närmaste butik som har öppet.

Jag börjar nu efter 3 dagar bli riktigt seg i skallen och kommer inte på något sätt att fixa någonting att dricka. Något förslag?
http://cheezburger.com/6300750336
Citera
2014-07-01, 03:39
Medlem
Blev less på att inte veta orsaken till de skumma symtomer så letade lite. Ganska säker det är Candida jag har. Det förvärras märkbart när jag tar tjack, sen äter jag mycket som bör undvikas såg jag.

Trodde det va biverkningarna från tidigare knarkande.

Har nån erfarenhet inom området?
Citera
2014-07-01, 04:22
Medlem
Efter några dagar på tjack, uteblir nu den postiva effekten, kvar är de negativa (oro osv)

Kan jag fixa detta på något sätt då jag har till nån dag till? Så jag blir speedad igen?
Citera
2014-07-01, 04:29
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
För mycket vad din kropp tkr om / Kefft tjack med massa koffein, efedrin, meta etc.. Finns massor av olika teorier.

Jo men detta var det något annat i än dom olika batchar med tjack jag testat tidigare!

Jag tänder fortfarande av från skiten! Jag ligger här och mår illa! Tre dygn tror jag att jag är uppe i nu! Skit jobbig at, och jag som trodde att det var ett helvete med alkohol och concerta atn
Citera
2014-07-01, 13:01
Medlem
Citat:
Jo men detta var det något annat i än dom olika batchar med tjack jag testat tidigare!

Jag tänder fortfarande av från skiten! Jag ligger här och mår illa! Tre dygn tror jag att jag är uppe i nu! Skit jobbig at, och jag som trodde att det var ett helvete med alkohol och concerta atn

Så går det när man slänger i sig ett par gubbar under en natt.
Citera
2014-07-01, 13:28
Medlem
Citat:

Hjälp!

Har varit med om liknande o då har det varit meta, men då mådde man iallafall bra en stund (24-48h) o sen slog avtändningen in som ett brev på posten..Avtändningen låter ju snarlikt en metaavtändning msåte jag säga..Hoppas du mår bättre snart Nu har jag fint rosa pulver o har varit vaken 3 dygn utan att känna några dåliga vibbar, allt flyter på som de ska,, inte ens svettningar! Helt gudomligt tjack!
Citera
2014-07-01, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist

Oj det låter inge roligt de där! Finns ingen affär som har öppet nu, fast de har du nog ioförsig tänkt på..Dumt att fråga Finns ingen bäck eller så där du kan hämta vatten o koka?
Citera
2014-07-01, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Efter några dagar på tjack, uteblir nu den postiva effekten, kvar är de negativa (oro osv)

Kan jag fixa detta på något sätt då jag har till nån dag till? Så jag blir speedad igen?

sov eller vila ögonen en stund 2 timmar max, sen äter du nåt typ yoghurt eller banan, jag äter oftast havregrynsgröt med de är lite hardcore på tjack kanske..sen kör jag vidare o de fungerar oftast perfekt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in