2014-07-02, 20:47
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boilingveins
Vad är FS - någon slags shop på TOR? Har försökt leta efter en beskrivning, men inte hittat det. Har bara erfarenhet av att handla IRL. "Spuerbatch", dunder, "riktigt bra" etc. är allt tjack.. det är alltid sjukt starkt ... enligt kranen

Jo exakt TOR Fl*gsv*mp. Jo, enligt alla är ju alltid deras batchar dunder/Super/bäst osv. :/
Citera
2014-07-02, 22:17
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loladinen
Jo exakt TOR Fl*gsv*mp. Jo, enligt alla är ju alltid deras batchar dunder/Super/bäst osv. :/

Varför censuerar du adressen för ditt spån? Flugsvamp är en öppen site, så ingen idé att censuera
Citera
2014-07-02, 22:52
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Varför censuerar du adressen för ditt spån? Flugsvamp är en öppen site, så ingen idé att censuera

Skyller på att jag är trött.. Så Spån får du vara själv
Citera
2014-07-03, 01:00
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
First rule of Flugsvamp is: You do not talk about Flugsvamp.
Citera
2014-07-03, 02:08
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Skyller på att jag är trött.. Så Spån får du vara själv

Okej
Citera
2014-07-03, 10:34
Bannlyst
Efter att ha dragit 4 linor nasalt så undrar jag om hur länge man kan snyta sig för det rinner som ffffffaannn. Dvs hur många minuter innan nasalt gett full effekt?
Citera
2014-07-03, 11:07
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corruptedweed
Gått från näsan till att föredra oralt också. Problemet oralt är att min mun får stora problem. Börjar tro det är nån allergisk reaktion, ser extremt otrevligt ut.

Usch låter inge kul alls hur yttrar sig problemen menar du? Bombar du med rizzla som jag eller kör du direkt ner i kaffe eller liknande?

Nu har jag visserligen bara tagit ett ~15 tal ggr men är detta vanligt förekommande? Undrar mest för att för min del är det viktigt med ett välvårdat yttre då jag har möter en hel del kunder i mitt jobb.
Citera
2014-07-03, 11:21
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Okej

Mest ett skämt.. Antar du har ditt pulver nån annanstans
Citera
2014-07-03, 15:27
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Mest ett skämt.. Antar du har ditt pulver nån annanstans

Haha jag vet Jag har inge pulver, därför jag lackar på alla, haha
Citera
2014-07-03, 21:23
Medlem
Loladinens avatar
Citat:
Haha jag vet Jag har inge pulver, därför jag lackar på alla, haha

Haha, känner igen det där.
Citera
2014-07-03, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Efter att ha dragit 4 linor nasalt så undrar jag om hur länge man kan snyta sig för det rinner som ffffffaannn. Dvs hur många minuter innan nasalt gett full effekt?
Jag frågar igen, räcker 15 minuter innan man kan snyta sig helt?

Undrar också hur jag blir av 15mg imovane under tjackrus (vill bli bäng, inte sova). Blir det skönt och mysigt eller känner man av noll?
Senast redigerad av boonting 2014-07-03 kl. 22:08.
Citera
2014-07-03, 23:00
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Jag frågar igen, räcker 15 minuter innan man kan snyta sig helt?
Snyt dig inte! luta huvut bakåt, dra in hårt och låt de rinna ner i svalget, här ska inget slösas, jag menar att de är ju bättre att de åker ner i magen än utanför kroppen och på ett papper de är så jag brukar göra iaf. Jag gör de bara för att just med tjack så vill jag verkligen ska jag ha i mig precis allt... men de tror jag många känner igen sig i faktiskt. Att man skrapar och slickar påsen påsen t.ex. hehe
Citat:
Undrar också hur jag blir av 15mg imovane under tjackrus (vill bli bäng, inte sova). Blir det skönt och mysigt eller känner man av noll?
De sägs ju att de är en kombo som kan bli skev, helst när man varit vaken ett par dygn. Ta inga benso bara om du har de dvs, de tar bort effekten av imovanen om du vill bli skev, de gjorde de för mig iaf...

Sen vet jag inte din tolerans på imovane heller, har du någon tolerans? Om de va såpass längesen du tog de så att du blir skön på 15 imovane utan tjack? Isåfall kan du bli skev på den kombon
Senast redigerad av fr3aksh0w 2014-07-03 kl. 23:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in