2014-06-29, 04:15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuristGross
Nej, det värsta du gör är att bränna det, och då smakar det bränt, annars så har jag ingen uppfattning om att du kan förstöra amfetamin på det sättet.. Det där med små partiklar låter jättedåligt, låter nästan som någon sorts plast.

Bränna det, hur fan ska det gå till?

Men har jag tänkt rätt nu? När lösningen dunstar bort så kan ju inte bara tjacket försvinna, utan det kommer bli som ett lager pulver, right?

Plast, varför fick du den tanken? Har aldrig hört talats om tjack bankat med plast.. Och då skulle väl jag ha märkt det när jag hade acetone i skiten. Acetone smälter plast om jag minns rätt.

[b] O grejen är att jag har sparat allt sånt "botten-pulver" nu. Testade att göra ett marquis test och det blev typ orange, blev mörkare o mörkare varje 10sek typ. Nu ca en timme senare så är det svart. Det är normalt va?
Senast redigerad av Jaggermeister 2014-06-29 kl. 04:17.
Citera
2014-06-29, 15:33
Medlem
healthyasfucks avatar
Finner detta ytterst skumt, jag har i mina yngre dagar provat de mesta i drogväg. Numera är jag relativt drogfri med ett bra jobb, sambo osv men har då och då börjat tagit små små doser vaket när det är som mest på jobbet. Dock väldigt sällan max 2-3 gånger i månaden.

Jag vet att det är bra grejor då det är knappens senaste han hade på FS. Det skumma är att jag får
helt olika rus ofta. Ena gången slår det som det ska dvs. jag blir alert social jobbar på som fan musik blir mycket bättre osv. Medans nästa gång blir jag mest som nervös i kroppen och alla de positiva effekterna uteblir i stort sett. Då pratar vi alltid doser i 100-200mg klassen tar aldrig mer och nästan alltid oralt (har tillgång till våg).

Har noll tolerans och har nu suttit på denna tvågrams påse i över en månad. Vad beror detta på? Försöker alltid ta på tom mage också.

Lite jobbigt att behöva "hoppas" på rätt effekt varje gång.
Citera
2014-06-29, 19:36
Medlem
Gralos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av healthyasfuck

Har noll tolerans och har nu suttit på denna tvågrams påse i över en månad. Vad beror detta på? Försöker alltid ta på tom mage också.

Att inte ta det på tom mage tror jag är bättre.
Citera
2014-06-29, 19:51
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gralo
Att inte ta det på tom mage tror jag är bättre.

Varför skulle det vara bättre? Är ju allmänt känt att allt man tar oralt ger bättre effekt och upptagning på tom mage?
Citera
2014-06-29, 20:20
Medlem
Blue_berrys avatar
Citat:
Varför skulle det vara bättre? Är ju allmänt känt att allt man tar oralt ger bättre effekt och upptagning på tom mage?

Tror att du får mer effekt om du ätit, är utvilad, hydrerad etc.
Citera
2014-06-29, 20:55
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Det stämmer. När du har varit igång ett tag på tjacket så får du mer effekt av en måltid än en till lina.

Detta är vad jag har upplevt iallafall!
Citera
2014-06-29, 21:04
Medlem
Jaggermeisters avatar
Yupps.. Det perfekta av allt, är o vara sådär PERFEKT proppmätt, riktigt behagligt alltså, på gränsen till jobbigt, utvilad o sen langa i ett skott i E4an! Fyfan va nice
Citera
2014-06-29, 21:11
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry

Ser alltid till att vara utvilad, och äter gör jag alltid bra även på vaket av någon anledning. Kan ofta sova och äta utan problem på det konstigt nog tillskillnad från vänner till mig

Är det BTW vanligt att föredra oralt framför nasalt? Blanda i dosen i kaffet på morgonen. Jag tycker verkligen inte jag får i närheten lika bra effekt nasalt.
Senast redigerad av healthyasfuck 2014-06-29 kl. 21:15.
Citera
2014-06-29, 21:29
Medlem
Gralos avatar
Citat:
Är det BTW vanligt att föredra oralt framför nasalt?

Jag föredrar oralt för tillfället, gillar hur det smyger sig på och varar så länge.
Citera
2014-06-29, 22:22
Medlem
Holmquists avatar
Även jag föredrar oftast oralt framför nasalt, självklart så är det också skönt att dra en snok då och då!

Som tidigare skribent nämnde så ger oralt intag ett lite svagare men mer långvarigt rus. Jag upplever även att avtändningen blir mildare eftersom amfetaminets effekt avtar långsammare och man landar på så sätt lite mjukare.

Känsla när ruset "startar" från magen och inte i skallen gillar jag också!
Citera
2014-06-29, 22:45
Medlem
healthyasfucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trasen
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL

Konstruktivt inlägg verkligen haha. Vad exakt kan vara feeeel? Det var en åsikt från min sida inget påstående att "såhär är det".

Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Även jag föredrar oftast oralt framför nasalt, självklart så är det också skönt att dra en snok då och då!

Som tidigare skribent nämnde så ger oralt intag ett lite svagare men mer långvarigt rus. Jag upplever även att avtändningen blir mildare eftersom amfetaminets effekt avtar långsammare och man landar på så sätt lite mjukare.

Känsla när ruset "startar" från magen och inte i skallen gillar jag också!

Precis och att gå och snyta stinkande snor i en halvtimme efter två linor är inte heller mumma. Så mycket lättare och bättre att bomba enligt mig med.
Citera
2014-06-30, 00:13
Medlem
Citat:
Är det BTW vanligt att föredra oralt framför nasalt? Blanda i dosen i kaffet på morgonen. Jag tycker verkligen inte jag får i närheten lika bra effekt nasalt.

Gått från näsan till att föredra oralt också. Problemet oralt är att min mun får stora problem. Börjar tro det är nån allergisk reaktion, ser extremt otrevligt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in