Citat:
Ursprungligen postat av
wget
Har tagit doser via kapslar för att undvika rinnande näsa som ändå gett mig ett rus och gjort mig mer alert, fokuserad och bättre självförtroende. Har tagit detta utan att någon märkte, men jag tror definitivt man balanserar på lina när det kommer till dos, särskilt när man bombar - lite för mycket och du dyker upp som en klassisk tjackpundare :yes:
Visst är det så att om man "bombar", dvs sväljer tjacket inlindat i toapapper (eller i en kapsel) så tas lite mindre upp i blodet? Då borde det ju vara mindre "punda loss"-effekt på släktmiddan av bomber. Eller menar du att man tar en såpass rejäl dos att den kickar igång för mycket väl på plats?
Tycker det är lite överdrivet när man läser forumet hur lång tid det tar innan det kickar igång när man tar och bombar. Tycker full effekt uppnås mellan 15-20 minuter
snortar aldrig nuförtiden. sväljer i toalettpapper så jag tänker svalget undviker kontakten med det osunda gatutjacket. vill inte ha det i bihålorna heller.
tar rätt små doser också. många gillar kicken av större dos men jag kanske kör 0,1:or på sin höjd, men flera