2018-07-25, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laughing
Den här otroliga äckliga doften går den bort med aceton tvätt?
Ja, det gör den. Brukar vara nästintill doftlöst efter acetontvätt.
Citera
2018-07-25, 14:25
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Jag vet inte, personligen tycker jag riktigt tjack ger ett bättre och mer intensivt rus än meta, rusen är snarlika men upplever att amfetamin ger ett klarare fokus medans meta gör en mer tankspridd och irrationell.

Det finns, Simon's och Robadope. Simon's blir ljusblått av meta, Robadope blir rosa->orange->brunt av amfetamin.

Men du har fortfarande lite av samma problem som med urinprov - man kan bara hitta det man letar efter.

Tack, Simon's kanske är något att kolla upp då om man köper in större mängder någon gång
Jag antar att du menar med den sista meningen att man inte hittar vad mer det innehåller - exempelvis metylfenidat & koffein (har jag inget problem med förvisso) och annat, men även RC-droger, vilket jag gärna också vill låta bli.

Även Robadope kan ju vara användbart för att testa att ens MDMA inte innehåller amfetamin då blandningen kan orsaka neurotoxicitet.
Citera
2018-07-25, 18:48
Medlem
st33rs avatar
Hur upplever ni i vilken grad "Vanligt folk" som inte har koll på droger kan märka på er om ni är påtända?

Nu pratar jag om "tagit ett par linor" eller "droppat några bomber under eftermiddagen"-påtända - inte injicerat 20 gram och varit vaken i 8 dagar-påtända.

Jag skulle säga att folk inte märker något alls. I alla fall om man skärper sig.
Folk verkar mest tycka man är trevlig.
Citera
2018-07-25, 19:32
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Hur upplever ni i vilken grad "Vanligt folk" som inte har koll på droger kan märka på er om ni är påtända?

Nu pratar jag om "tagit ett par linor" eller "droppat några bomber under eftermiddagen"-påtända - inte injicerat 20 gram och varit vaken i 8 dagar-påtända.

Jag skulle säga att folk inte märker något alls. I alla fall om man skärper sig.
Jag skulle nog säga att det märks på mig när jag tar stora doser tätt inpå (kör iv). Men tar jag det lugnt så skulle jag inte säga att det märks särskilt. Men efter några dygn så ja då märks det. Min motorik blir åt helvete och käken går åt alla håll.
Citera
2018-07-25, 19:54
Medlem
st33rs avatar
Ja precis, det jag undrar är över hur folk uppfattar en på första dygnet vid normala "party-doser" intaget oralt eller nasalt , säg 0,5 gram utspritt över de första10 timmarna. (När man börjar dygna är det ju en helt annan sak, då beter man sig flummigt och ser asful ut i ansiktet typ likblek eller köttfärsfärgad och stinksvettig och har tefat pupiller)

Jag ar varit på det hemma hos föräldrar ,tillsammans med släktingar, gått på jobbintervjuer (och fått jobbet) osv. Det här är alltså delvis folk som känt mig sedan barndomen. Men de ser inte "tecknen" verkar det som. De bara tycker man är glad och trevlig.
Senast redigerad av st33r 2018-07-25 kl. 19:57.
Citera
2018-07-25, 20:06
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ja precis, det jag undrar är över hur folk uppfattar en på första dygnet vid normala "party-doser" intaget oralt eller nasalt , säg 0,5 gram utspritt över de första10 timmarna. (När man börjar dygna är det ju en helt annan sak, då beter man sig flummigt och ser asful ut i ansiktet typ likblek eller köttfärsfärgad och stinksvettig och har tefat pupiller)

Jag ar varit på det hemma hos föräldrar ,tillsammans med släktingar, gått på jobbintervjuer (och fått jobbet) osv. Det här är alltså delvis folk som känt mig sedan barndomen. Men de ser inte "tecknen" verkar det som. De bara tycker man är glad och trevlig.
Ja kör jag en 0.5a utspritt på 10timmar haha ja då märks det inget alls. Nu va det länge sen jag intog amfetamin nasalt/oralt men tror ingen kunde märka att jag va påtänd då. Blir en helt annan påtändning vid IV som är lättare att se. Mer pund om du förstår vart jag vill komma.
Citera
2018-07-25, 20:11
Medlem
ConsafesDeBars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Tack, Simon's kanske är något att kolla upp då om man köper in större mängder någon gång
Jag antar att du menar med den sista meningen att man inte hittar vad mer det innehåller - exempelvis metylfenidat & koffein (har jag inget problem med förvisso) och annat, men även RC-droger, vilket jag gärna också vill låta bli.

Även Robadope kan ju vara användbart för att testa att ens MDMA inte innehåller amfetamin då blandningen kan orsaka neurotoxicitet.

Yes, enkla snabbtest kan vanligtvis inte upptäcka speciellt många RC-droger, än mindre identifiera dem.
Vidriga och billiga "PV-droger" (pyrrolidiner/pyrovelarone-analoger) och liknande lär ju förekomma relativt ofta i smutsigt tjack som vandrat i många led och bytt händer i "orten" lite för många gånger, kan jag tänka mig.
Citera
2018-07-25, 20:22
Bannlyst
Citat:
De bara tycker man är glad och trevlig.
Är detta ett tecken på att en person är påtänd?
Citera
2018-07-25, 20:34
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvettigMumin
Är detta ett tecken på att en person är påtänd?

Det beror väl lite på hur man är när man inte är påtänd
Men är man extra glad och trevlig och är påtänd kan ju detta var ett tecken på att man är påtänd
Citera
2018-07-25, 21:41
Medlem
wgets avatar
Citat:

Har tagit doser via kapslar för att undvika rinnande näsa som ändå gett mig ett rus och gjort mig mer alert, fokuserad och bättre självförtroende. Har tagit detta utan att någon märkte, men jag tror definitivt man balanserar på lina när det kommer till dos, särskilt när man bombar - lite för mycket och du dyker upp som en klassisk tjackpundare
Citera
2018-07-25, 21:51
Medlem
wgets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConsafesDeBar
Yes, enkla snabbtest kan vanligtvis inte upptäcka speciellt många RC-droger, än mindre identifiera dem.
Vidriga och billiga "PV-droger" (pyrrolidiner/pyrovelarone-analoger) och liknande lär ju förekomma relativt ofta i smutsigt tjack som vandrat i många led och bytt händer i "orten" lite för många gånger, kan jag tänka mig.

Borde man inte kunna täcka in dessa med hjälp av Marquis Testet?

https://www.amazon.de/Amphetamine-Me...dp/B07451HZ4B/

Det ska tydligen kunna detektera katinoner, som är de du pratar om?
Citera
2018-07-25, 22:06
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wget
Har tagit doser via kapslar för att undvika rinnande näsa som ändå gett mig ett rus och gjort mig mer alert, fokuserad och bättre självförtroende. Har tagit detta utan att någon märkte, men jag tror definitivt man balanserar på lina när det kommer till dos, särskilt när man bombar - lite för mycket och du dyker upp som en klassisk tjackpundare :yes:

Visst är det så att om man "bombar", dvs sväljer tjacket inlindat i toapapper (eller i en kapsel) så tas lite mindre upp i blodet? Då borde det ju vara mindre "punda loss"-effekt på släktmiddan av bomber. Eller menar du att man tar en såpass rejäl dos att den kickar igång för mycket väl på plats?

Tycker det är lite överdrivet när man läser forumet hur lång tid det tar innan det kickar igång när man tar och bombar. Tycker full effekt uppnås mellan 15-20 minuter

snortar aldrig nuförtiden. sväljer i toalettpapper så jag tänker svalget undviker kontakten med det osunda gatutjacket. vill inte ha det i bihålorna heller.
tar rätt små doser också. många gillar kicken av större dos men jag kanske kör 0,1:or på sin höjd, men flera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in