2010-09-09, 10:39
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzlin
Har en fråga här, finns det någon som har testat att skjuta sitt tjack men fortfarande föredrar att bomba eller liknande?

Jag är en av dessa. Tyckte det var schysst första gången bara.
Inget slår en riktigt fet bomb, hur fet panna du än tar så kan du aldrig bli så pundig som på en bomb.
Älskar när det kommer sakta smygandes och man bara vill att det ska peaka nån jävla gång för det börjar nästan bli för mycket.
Citera
2010-09-09, 11:15
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Har en fråga här, finns det någon som har testat att skjuta sitt tjack men fortfarande föredrar att bomba eller liknande?

Föredrar och föredrar, jag gillar variation och både skjuta och bomba är schyst.
Citera
2010-09-09, 12:25
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Sköt mitt tjack i över 1 års tid, och jag föredrar inte något speciellt intagningssätt, utan älskar tjack i alla dess former!
Citera
2010-09-09, 14:40
Medlem
Araknofobis avatar
Sedan min IV-debut har jag tagit EN lina, och bomberna kan jag nog räkna på fingrarna. Och det har blivit ett och annat gram sedan dess.
Citera
2010-09-09, 16:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Sedan min IV-debut har jag tagit EN lina, och bomberna kan jag nog räkna på fingrarna. Och det har blivit ett och annat gram sedan dess.

Första gången jag tog tjack, tog jag det IV.... men nu gillar jag ruset mer är rushen, därför jag kunnat sluta slå i mig, har också övervunnit beroendet av att se blodsvaret forsa in, är mer sprutan man är beroende av ju.
Citera
2010-09-10, 01:30
Medlem
Exhausteds avatar
Jag har pulver som sägs va tjack, men varken smakar eller luktar illa. Fast jag har hört att det ibland inte gör det.

Kan någon bekräfta att tjack inte behöver smaka pyton eller stinka blomster?
Citera
2010-09-10, 01:31
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Första gången jag tog tjack, tog jag det IV.... men nu gillar jag ruset mer är rushen, därför jag kunnat sluta slå i mig, har också övervunnit beroendet av att se blodsvaret forsa in, är mer sprutan man är beroende av ju.

Cause it makes me feel like a man, when I put a spike into my vein!
Jag körde väl något år på det innan jag IVade, men mycket riktigt, där var en markant skillnad.
Citera
2010-09-10, 01:33
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exhausted
Jag har pulver som sägs va tjack, men varken smakar eller luktar illa. Fast jag har hört att det ibland inte gör det.

Kan någon bekräfta att tjack inte behöver smaka pyton eller stinka blomster?

Det behöver inte stinka blomster, men det har nog aldrig smakat angenämt, vad jag kan minnas! Är det en person du litar på du fixat det igenom, så är det bara att börja provsmaka. Man väljer själv vilka risker man är villig att ta.
Citera
2010-09-10, 01:50
Medlem
Exhausteds avatar
Citat:
Det behöver inte stinka blomster, men det har nog aldrig smakat angenämt, vad jag kan minnas! Är det en person du litar på du fixat det igenom, så är det bara att börja provsmaka. Man väljer själv vilka risker man är villig att ta.

Det smakar alltså inget speciellt i svalget, men dock kemikalier om man smakar på tungan.
Det är ju det att jag litar på honom och ruset är schyst. Jag blir fundersam när det inte smakar tjack och att jag hostar när jag drar linor, det liksom kittlar i halsen :/

edit: Jag vill alltså att det ska va tjack och inte någon rc.. Om det nu är en rc vad kan det va, det liknar ett duttrus iaf.
Senast redigerad av Exhausted 2010-09-10 kl. 01:54.
Citera
2010-09-10, 02:57
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Det smakar alltså inget speciellt i svalget, men dock kemikalier om man smakar på tungan.
Det är ju det att jag litar på honom och ruset är schyst. Jag blir fundersam när det inte smakar tjack och att jag hostar när jag drar linor, det liksom kittlar i halsen :/

edit: Jag vill alltså att det ska va tjack och inte någon rc.. Om det nu är en rc vad kan det va, det liknar ett duttrus iaf.

Om du hostar när du snortar har du nog dålig snortteknik, försök snorta med röret i en högre vinkel, så det åker rakt upp i bihålorna och inte bak ner i svalget. Fortsätt känna efter, ingen skulle väl sälja dig någon farlig RC som tjack?
Citera
2010-09-10, 05:13
Medlem
Exhausteds avatar
Citat:
Om du hostar när du snortar har du nog dålig snortteknik, försök snorta med röret i en högre vinkel, så det åker rakt upp i bihålorna och inte bak ner i svalget. Fortsätt känna efter, ingen skulle väl sälja dig någon farlig RC som tjack?

Min snortteknik fungerar utmärkt. Orsaken till att jag hostar är pga pulvret.
Citera
2010-09-10, 09:29
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:

Även det sämsta tjack smakar diskmedel ( om det nu inte är så sönderslaget att det bara smakar socker eller t. ex alvedon ).
Håll upp påsen mot en lampa, det brukar iaf kunna avslöja om det är slaget mycket (2 olika nyanser av vitt / gult ).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in