2014-06-06, 16:12
Medlem
smus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Du kan ju alltid rena ditt tjack med aceton, kommer nog inte vara kletigt efter reningen heller.

Är det så smidigt med aceton om jag ska panga det ? ja sitter nu efter 1 timme och känner verkligen inte av nånting av det jag sköt i mig förut, väldigt lite torr i mun, ingen direkt ökad puls, känner mig inte speciellt pigg eller nåt, knappt ens tjackballe haha.
Citera
2014-06-06, 16:15
Medlem
smus avatar
Lösningen jag gjorde med vatten blev väldigt grumligt och blev aldrig upplöst, men filtrera o allt klegg hamna på botten såklart..
Citera
2014-06-06, 18:12
Medlem
psyDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smu
behöver jag filtrera om ja ska köra rykare ?

Nej du behöver inte filtrera. Lös upp det i 2-3 ml, kör upp pumpen 3-4 cm.
Citera
2014-06-06, 20:07
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har nån nångång pangat i er sån dos så hjärtat/pulsen blir långsammare än normalt o väldigt hård? Haha,. vill bara kolla.

Sen en till grej. 15 gubbar på 2 veckor, IV.. Tror ni kroppen har fått sig en omgång eller ? Hur slitsamt är tjack på hjärtat egentligen?
Citera
2014-06-06, 20:09
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har nån nångång pangat i er sån dos så hjärtat/pulsen blir långsammare än normalt o väldigt hård? Haha,. vill bara kolla.

Sen en till grej. 15 gubbar på 2 veckor, IV.. Tror ni kroppen har fått sig en omgång eller ? Hur slitsamt är tjack på hjärtat egentligen?

Ingen expert, men jo jag tror nog fan ditt hjärta tagit en del stryk. Resten av kroppen mår nog inte helt bra skulle jag gissa på.
Citera
2014-06-06, 20:15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justiceBEAVER
Ingen expert, men jo jag tror nog fan ditt hjärta tagit en del stryk. Resten av kroppen mår nog inte helt bra skulle jag gissa på.

Haha nää man tycker ju det.. Jag tror speciellt att njurarna har tagit stryk efter alla jävla injektioner alltså.. varenda dag i 2veckor, minst 10 stick... :P En o annan partikel lär ju ha åkt med in..

Och är det nån som har fått ofrivillig "utlösning" på tjack?? Alltså, inte att man kommer o de, utan typ, de bah kommer ut från ingen stans :P
Citera
2014-06-06, 20:30
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Haha nää man tycker ju det.. Jag tror speciellt att njurarna har tagit stryk efter alla jävla injektioner alltså.. varenda dag i 2veckor, minst 10 stick... :P En o annan partikel lär ju ha åkt med in..

Och är det nån som har fått ofrivillig "utlösning" på tjack?? Alltså, inte att man kommer o de, utan typ, de bah kommer ut från ingen stans :P

Haha nja inte direkt, komma övh på tjack brukar oftast va ett större problem för vissa.
Citera
2014-06-06, 20:32
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Haha nja inte direkt, komma övh på tjack brukar oftast va ett större problem för vissa.

Har inget problem alls att komma när jag vill göra det osv... Men vafan...
Citera
2014-06-06, 22:09
Medlem
g0dspirits avatar
Konsten att sluta.

Hej,

Har under 9 månaders tid tjackat varje dag, ingen i min närvaro har misstänkt att jag har brukat drogen och arbetar och sköter mitt sociala liv bra.
Jag sköter mitt yttre, ren och städat - Men, grovt beroende av amfetamin.

Jag blev påkommen för 3 veckor sedan av min respektive och det blev totalt kaos på hemfronten, jag har lovat att sluta och har tagit en gnutta på 3 veckor.
Varje dag är en fet jävla kamp, det kliar i kroppen på mig konstant och varje gång jag tänker på att dra en lina eller en bomb vattnas det i munnen. (Har aldrig kört IV)

Jag kunde aldrig tro att det var såhär det var att vara beroende (eftersom jag var övertygad om att jag kunde sluta, när jag ville)

Någon som har lust att hjälpa mig med tips?
Hur får jag bort den hemska känslan i kroppen, varför känns det som att det blir värre för varje dag och inte tvärtom?

Ska jag skita i detta, glida förbi min kran och nypa en femma? Jag vill så gärna, men ändå inte.

/ g0d
Citera
2014-06-06, 22:15
Medlem
justiceBEAVERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Konsten att sluta.

Hej,

Har under 9 månaders tid tjackat varje dag, ingen i min närvaro har misstänkt att jag har brukat drogen och arbetar och sköter mitt sociala liv bra.
Jag sköter mitt yttre, ren och städat - Men, grovt beroende av amfetamin.

Jag blev påkommen för 3 veckor sedan av min respektive och det blev totalt kaos på hemfronten, jag har lovat att sluta och har tagit en gnutta på 3 veckor.
Varje dag är en fet jävla kamp, det kliar i kroppen på mig konstant och varje gång jag tänker på att dra en lina eller en bomb vattnas det i munnen. (Har aldrig kört IV)

Jag kunde aldrig tro att det var såhär det var att vara beroende (eftersom jag var övertygad om att jag kunde sluta, när jag ville)

Någon som har lust att hjälpa mig med tips?
Hur får jag bort den hemska känslan i kroppen, varför känns det som att det blir värre för varje dag och inte tvärtom?

Ska jag skita i detta, glida förbi min kran och nypa en femma? Jag vill så gärna, men ändå inte.

/ g0d

Du får väl tänka efter om ditt förhållande är viktigare än just ett rus affe?
Mitt val hade varit enkelt, förstår ditt är lite svårare om du brukat det varje dag så länge.
Citera
2014-06-06, 22:16
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Ska dra ut ikväll på en större fest, har köpt en 5a tjack och börjar bli jävligt sugen på att börja dra någon lina nu. Är det för tidigt och riskerar jag att bli för "pundig" ikväll eller är det lungt om jag börjar nu lite försiktigt? Är rätt ovan vid tjo så därför jag undrar.

Kör kola istället, tjack blir du alltid pundig av enligt mig. Dessutom är det väldigt enkelt att glida in på ett beroende då det är billigt och enkelt att skaffa.

Men som svar på din fråga, värm upp med en fet jävla lina (0,4) 0,2 i varje borre. När du kommer till festen glider du in på toan och bombar en jävel och sköljer ner med öl. Därefter är du fullt allert och förmodligen kommer börja montera ner fest-ägarens tv och ta reda på hur den är konstruerad och uppbyggd. Om du inte smyger ut i garaget och börjar med stora servicen på hans bil, och därefter sorterar skruvar och spik i storleksordning.

Trevlig fest
Citera
2014-06-06, 22:17
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Du får väl tänka efter om ditt förhållande är viktigare än just ett rus affe?
Mitt val hade varit enkelt, förstår ditt är lite svårare om du brukat det varje dag så länge.

Klart att det är ett enkelt val. Dock är det väldigt enkelt att tänka "Har hon inte märkt det på 9 månader, varför skulle hon göra det nu)

(Hon hittade dosan med grejjerna i, i innerfickan på min kavaj)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in