2010-02-26, 19:28
Medlem
smokey.the.bears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong
Nu orkar jag inte läsa han inlägg men själv blir jag också hungrig på tjack, typ fylle hunger.
Så det är direkt "jätte" ovanligt kanske?

Märkte nu att jag inte blir hungrig, men jag är kapabel till att äta hur mycket som helst på bara några sekunder.

But that's me.
Citera
2010-02-26, 19:33
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokey.the.bear
Märkte nu att jag inte blir hungrig, men jag är kapabel till att äta hur mycket som helst på bara några sekunder.

But that's me.

Haha, ifs är jag alltid hungrig och kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt (försöker lägga på mig men det går fan inte 51kg och typ 168cm...) Och jag får verkligen fylle hunger, ifs så brukar jag alltid dricka när jag kör affe förutom på morgonen när jag ska jobba
Citera
2010-02-26, 21:21
Bannlyst
Jag kan boosta Stesoliden med lite vin när AT'n på tjacket kommer? Funkar det? Är det en bra idé? Hör av er med fakta, fakta!
Citera
2010-02-26, 21:22
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedicatedPete
Jag kan boosta Stesoliden med lite vin när AT'n på tjacket kommer? Funkar det? Är det en bra idé? Hör av er med fakta, fakta!

Det fungerar att dricka lite alkohol, säg en halv flaska vin eller ett par öl tillsammans med benzo när du vill bli trött. Fungerar enligt egna erfarenheter, vilket måste räknas som fakta tycker jag.
Citera
2010-02-26, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Packie McReary
Det fungerar att dricka lite alkohol, säg en halv flaska vin eller ett par öl tillsammans med benzo när du vill bli trött. Fungerar enligt egna erfarenheter, vilket måste räknas som fakta tycker jag.

Ja jag menar det. Jag har stesolid så det räcker men jag vill inte dra upp toleransen i onödan, så tänkte prova med 20mg stesolid och ett stort glas vin när jag vill sova.
Citera
2010-02-26, 21:29
Medlem
mallvazs avatar
Citat:
Låter som en riktigt bra ide´.man mår riktigt bra av benzo+alkohol.Se bara till att inte överdriva.2-3 stes 10-or+en flaska vin funkar fin fint.
Citera
2010-02-26, 22:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz
Låter som en riktigt bra ide´.man mår riktigt bra av benzo+alkohol.Se bara till att inte överdriva.2-3 stes 10-or+en flaska vin funkar fin fint.

Yes! Benso och Alkohol har jag blandat många gånger. Nu har jag tagit tjack för tredje gången i mitt liv, det blev väl 0,7g typ. Börjar må riktigt bra! Smart nog var jag att köpa tugummi som underlättar spänningen i käkarna samt dödar den där jävla tjacksmaken som ligger i halsen o lurar.
Citera
2010-02-26, 22:33
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Yes! Benso och Alkohol har jag blandat många gånger. Nu har jag tagit tjack för tredje gången i mitt liv, det blev väl 0,7g typ. Börjar må riktigt bra! Smart nog var jag att köpa tugummi som underlättar spänningen i käkarna samt dödar den där jävla tjacksmaken som ligger i halsen o lurar.

Gå till apoteket och köp magnesium tabletter så slipper du spänningar i käkarna
Dock sent nu men köp imorgon eller under veckan!
Citera
2010-02-26, 22:44
Medlem
mallvazs avatar
Citat:
I början av min karriär så tuggade jag alltid tuggummi.det var bara att en gång så tog jag en 2 grams bomb och tuggade oavbrutet i 2.5 dygn.Snacka om träningvärk i käkmusklerna.sen dess la jag av med det.magnecium verkar funka bra så testta det om du kan.
Citera
2010-02-26, 23:08
Medlem
chriztalizahs avatar
tuggummi e vanligt i början.
Skippa det om det går - det bidrar bara till extra käkspänningar.
Sugtabletter typ salivin löser torrhet i munnen på ett bättre sätt.
Alkohol när man landar e bra. Brukade sänka ett par 7.2r å då
mådde jag genast lite bättre.
Tog tjack relativt regelbundet under 7-8 år...
Men det e ett tag sedan. Ljuva 90-talet hehe
Citera
2010-02-26, 23:34
Medlem
hyjjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chriztalizah
tuggummi e vanligt i början.
Skippa det om det går - det bidrar bara till extra käkspänningar.
Sugtabletter typ salivin löser torrhet i munnen på ett bättre sätt.
Alkohol när man landar e bra. Brukade sänka ett par 7.2r å då
mådde jag genast lite bättre.
Tog tjack relativt regelbundet under 7-8 år...
Men det e ett tag sedan. Ljuva 90-talet hehe

Fan va kungligt,90-talet då var du på gång ordentligt!
Håller med om att tuggummi e riktigt rookie-hjälpmedel faktiskt,efter några givande "race" kommer tuggummit falla bort som alternativ,du behöver inte nåt käkuppehållande medel om du dosar i rätt mängd,du är kungen i alla verbala sammanhang och du är kungen på att få din kväll dit du vill efter ett par gånger....varför peta för hårt när det enda du vill åt är att fixa babes? Du kommer glänsa,dom vill ha dej och du tar dom bara,det är det som är grejen....fradga käkhängning stissighet,bara ett tecken på för fet dos,mindre nästa gång och du fixar bruden du vill....OD = Överdos p g a snortlycka e ett typexempel på när kroppen beter sej....rätt dos och det blir rätt kväll så e d bara,ack så svårt att hitta det sköna tillståndet dock....lycka till
Citera
2010-02-27, 19:16
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious Edd
Precis så upplever jag det också. Det är inte bara fysiskt heller, utan hjärnan är så jävla uppe i varv efter ett race att det är jävligt svårt att slappna av (och uppnå en frid som gör att man kan somna) på ett riktigt långt tag - oavsett hur trött kroppen är.

Tar jag i nyktert tillstånd EN ENDA stor dos på förmiddagen kan jag sova på kvällen, men efter ett race kan det ta ett dygn innan jag är så pass "lugn" i kropp och sinne att den efterlängtade John Blund kan komma på besök.

Förstår inte vad som är svårt att förstå i den här diskussionen. Arkomann tycks ju dessutom med fakta kunna belägga att det verkligen ligger till på ovan beskrivet sätt.

Fakta?.. Jag har inte sett nån källhänvisning, kallar du hans fina formuleringar och extremt långa inlägg fakta på bara tillit ska du nog tänka en gång till.
Däremot låter det jävligt vettigt & logiskt och är förmodligen sant.

Jag eller nån jag känner har aldrig upplevt detta som ni nämner.
Givetvis kan jag inte gå och lägga mej 4e dagen 2 timmar efter en bomb men några timmar senare har jag inga som helst problem att sova.
Första dagen däremot måste jag låta tjacket sluta verka helt och hållet samt knapra piller för en god natts sömn. Jag är inte ensamn om detta heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in