2014-03-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurda14
uppehåll ett tag kanske?
börja slå i dej om du inte redan gör det hehe.

Eller så äter du tillskott/mat/medicin som gör blodet och vävnaderna mer basiska. Exvis Omeaprazol även om det finns mer effektiva sätt.
Detta ger i teorin åtminstone en längre rustid. Själv inte jämfört skillnaderna men du hittar mycket info kring detta om du söker.
Citera
2014-03-23, 13:39
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiopollo
Eller så äter du tillskott/mat/medicin som gör blodet och vävnaderna mer basiska. Exvis Omeaprazol även om det finns mer effektiva sätt.
Detta ger i teorin åtminstone en längre rustid. Själv inte jämfört skillnaderna men du hittar mycket info kring detta om du söker.

okej intressant, för mycket krångel för min del.
MVH
Senast redigerad av Shurda14 2014-03-23 kl. 14:10.
Citera
2014-03-24, 08:52
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Svider det att dra en rövpanna? Och är det mer värt att dra en analiuspannius än snort/bomb?
Citera
2014-03-24, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll
Svider det att dra en rövpanna? Och är det mer värt att dra en analiuspannius än snort/bomb?

Nej det svider inte och, ja det är alla gånger mer värt än att bomba. Frågar du mej så tycker jag det är mer värt än att snorta också, men där råder det delade åsikter.
Citera
2014-03-24, 18:47
Medlem
Jag intagit under de senaste 5-6h 0.4-0,7g~(max), av en batch men jag är ganska långt ifrån nöjd .

Jag har sedan tidigare kvar en annan batch som jag tidigare provat som är helt ok.

Är det korkat att prova blanda lite från varje batch till en lina och dra i snoken?
Eller ska jag bara ge mig på den andra batchen som jag inte provat idag, eller fortsätta hålla mig till den jag kört på nu i eftermiddag?

Tacksam för snabba svar!

looove
Citera
2014-03-24, 18:49
Medlem
Shurda14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva
Jag intagit under de senaste 5-6h 0.4-0,7g~(max), av en batch men jag är ganska långt ifrån nöjd .

Jag har sedan tidigare kvar en annan batch som jag tidigare provat som är helt ok.

Är det korkat att prova blanda lite från varje batch till en lina och dra i snoken?
Eller ska jag bara ge mig på den andra batchen som jag inte provat idag, eller fortsätta hålla mig till den jag kört på nu i eftermiddag?

Tacksam för snabba svar!

looove

Det är lugnt ej korkat, kör på
Citera
2014-03-25, 00:09
Medlem
Har tjackets renligheten något med hur det känns i näsan, helt rent amfetamin, hur är känns det?
Citera
2014-03-25, 04:53
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananskiva

Tacksam för snabba svar!

looove

Det där påminner mig om när jag hade 2 olika batcher. En batch som var lite brunaktig, gav en riktigt fin rush vid IV, sen det där vita rena, som är bara helt normalt, cleant affe rus.

Blandade alltid dom, för att få den där sköna rushen, därefter gå över till cleant och stabilt amfetamin rus. Underbart!
Citera
2014-03-25, 05:52
Medlem
Någon av er som har erfarenhet av amfetamin som luktar mandel?

Det har en "beige" färg, luktar mandel och blir helt klart när jag löser upp det.

Smakar inte "rävgift" som många sorters tjack gör.

Vid IV så smakar det nästan ingenting och det finns ingen riktig "kick" att prata om.

Ruset är lugnt med otroligt lite bieffekter.

Någon som stött på?

Tycker det är skönt att inte bli så "tjackad" när man tar dagligen.
Citera
2014-03-25, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvadratNegerBoll

Rövpanna är det mest effektiva om du inte vill köra IV.

Med lite vana så tar det bara ett par sekunder, blir väl lite ledsamt i längden antar jag.

Sen är det ju många som tycker att man är "bög" för att man drar en rövpanna.
Allt det handlar om är effektivitet.

(inte mina ord); Fråga den som dissar rövpanna om han känner sig som en bög när han skiter?
Citera
2014-03-25, 06:17
Medlem
soz double
Citera
2014-03-25, 06:27
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSingularity
Någon av er som har erfarenhet av amfetamin som luktar mandel?

Det har en "beige" färg, luktar mandel och blir helt klart när jag löser upp det.

Smakar inte "rävgift" som många sorters tjack gör.

Vid IV så smakar det nästan ingenting och det finns ingen riktig "kick" att prata om.

Ruset är lugnt med otroligt lite bieffekter.

Någon som stött på?

Tycker det är skönt att inte bli så "tjackad" när man tar dagligen.
Ja, detta är väldigt vanligt. Man brukar även kalla lukten "blomster".
Det tyder på att det är ganska rent.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in