2009-11-26, 21:15
Medlem
Tack så mycket för svaren! Känns genast lite bättre!
Ska ställa in några öl på kylning då.
Citera
2009-11-26, 21:18
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gjinx
Tack så mycket för svaren! Känns genast lite bättre!
Ska ställa in några öl på kylning då.

Hehe gör du så och lycka till;D Bara bra med lite kalorier efter ett litet race
Citera
2009-11-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tillbaka
med tanke på att du kunde dö på meph och röka (tjej som gjorde det för ganska precis ett årsedan)

Det där var ju lite läskigt och mycket sorgligt!
Citera
2009-11-26, 21:22
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tillbaka
med tanke på att du kunde dö på meph och röka (tjej som gjorde det för ganska precis ett årsedan)

Jao men hon hade inte väntat någon timme emellan mephet och rökat.
Citera
2009-11-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3rx
Jao men hon hade inte väntat någon timme emellan mephet och rökat.

Ja ok men ändå röka e ju inte speciellt starkt i min mening iaf. Förrut brukade ja ta massa kola o rökte spliffar hela tiden tyckte det var underbart men vet iofs inte mycket om meph trodde de va lite likt kola ruset.
Med tjack därimot har jag ingen lust o röka als blir bara nojig!

Pma gärna om du har lust, annars kanske modsen blir sura för att tråden blir för chattig. Dom kan vara ganska stränga har jag märkt.
Citera
2009-11-26, 21:43
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Ja ok men ändå röka e ju inte speciellt starkt i min mening iaf. Förrut brukade ja ta massa kola o rökte spliffar hela tiden tyckte det var underbart men vet iofs inte mycket om meph trodde de va lite likt kola ruset.
Med tjack därimot har jag ingen lust o röka als blir bara nojig!

Pma gärna om du har lust, annars kanske modsen blir sura för att tråden blir för chattig. Dom kan vara ganska stränga har jag märkt.

Hehe ne det är inte specielt starkt Men blandar man meph och röka i samma pipa är man rätt korkad och man förstår ju på långa vägar att de kommer gå fel :P Och jao meph är väll lite som kola men jag gillar fan mephet mera.

Samma som mig ;D Varför inte köra på det som funkar och vara nöjd ;D Jofan bara att du skriver hur det gått för dig ;D
Citera
2009-11-26, 21:44
Medlem
3rxs avatar
Någon som har kommentarer om det rosa gristjacket som cirkulerar just nu i gbg trakten?
Citera
2009-11-26, 21:54
Medlem
Citat:
Samma som mig ;D Varför inte köra på det som funkar och vara nöjd ;D Jofan bara att du skriver hur det gått för dig ;D

Precis! Börjar kallsvettas en del nu o bli lite seg dags för ölen! Och en cigarett!
Får se hur det utvecklar sig. Känner för en liten dipp i påsen men men diciplin!
Citera
2009-11-27, 00:05
Medlem
Precis intagit 2 blå vallar nu när den värsta tjack nojjan är över går jag till sängs o slänger i mig en till plus ett glas vatten och en multivitamintablett
ska man väl kunna sova en del iaf och bygga upp kroppens näringsbrister tills i morgonkväll!
Citera
2009-11-27, 09:33
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Precis intagit 2 blå vallar nu när den värsta tjack nojjan är över går jag till sängs o slänger i mig en till plus ett glas vatten och en multivitamintablett
ska man väl kunna sova en del iaf och bygga upp kroppens näringsbrister tills i morgonkväll!

ät frukt istället som typ ett äpple. mera vitaminer i det. Vatten och vitamin tabletter är bara skit.
Citera
2009-11-27, 09:34
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Någon som har kommentarer om det rosa gristjacket som cirkulerar just nu i gbg trakten?

Bor ej i Gbg men har hört att Rosa Tjack ska vara Mega Bra.
Citera
2009-11-27, 10:26
Medlem
lugna ner digs avatar
Jag funderar på att bomba 40 mg ritalin (jag vet, inte amfetamin men här kanske man får ett svar) och dricka öl ikväll men jag har feber efter det omtalade vaccinet. Borde det gå bra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in