2010-03-26, 02:12
Medlem
Lyriks avatar
Jag sitter här nu svin påtänd på concerta. Förut mådde jag svinbra och nu börjar det gå ur. Speedetär kvar men nojor börjar komma. Ganska kraftigt. Det är ganska klassiska nojor.
Typ, min puls har gått från jättehög till knappt kännbar.
Hela min kropp typ vibrerar, det känns som hjärtat rusar.
Jag äter även zoloft, och dragit lustgas. Och jag har tidigare fått (typ 4 gånger kanske vid olika tillfällen) epanfall, alla i samband med droger.

Jag vill egentligen bara fråga om det kan varanågon fara? Om det kan vara farligt för mig fysiskt.

Jag har rökt braj också så det kan ju vara därför jag får för mej saker också. men jag vet helt enkelt inte och är ganska rädd.
Tacksam för svar!
Citera
2010-03-26, 02:28
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyrik
Jag sitter här nu svin påtänd på concerta. Förut mådde jag svinbra och nu börjar det gå ur. Speedetär kvar men nojor börjar komma. Ganska kraftigt. Det är ganska klassiska nojor.
Jag äter även zoloft, och dragit lustgas. Och jag har tidigare fått (typ 4 gånger kanske vid olika tillfällen) epanfall, alla i samband med droger.

Jag vill egentligen bara fråga om det kan varanågon fara? Om det kan vara farligt för mig fysiskt.

Jag har rökt braj också så det kan ju vara därför jag får för mej saker också. men jag vet helt enkelt inte och är ganska rädd.
Tacksam för svar!
Ta och lugna dig, och kör inga mer droger innan du har sovit lite. Det går nog bara bra, ska du se
Citera
2010-03-26, 12:33
Medlem
om ni hade 0,3-0,4 kvar ungefär, när skulle ni ta det för att få ut mest av kvällen?

ska ut ikväll och har inte fått tag på mera då jag precis flyttat till ny ort.

bara kört tjack ett par gånger så vill höra hur ni mer erfarna skulle lagt upp det.
Citera
2010-03-26, 13:07
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christoph
om ni hade 0,3-0,4 kvar ungefär, när skulle ni ta det för att få ut mest av kvällen?

bara kört tjack ett par gånger så vill höra hur ni mer erfarna skulle lagt upp det.

Löst upp och injicerat. Hur du tar det spelar ingen roll, men in med allt på en gång. Jag föredrar att bomba det om man bortser ifrån IV.
Citera
2010-03-26, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Araknofobi
Löst upp och injicerat. Hur du tar det spelar ingen roll, men in med allt på en gång. Jag föredrar att bomba det om man bortser ifrån IV.

okej yes det blir snoken eller bomba
Citera
2010-03-26, 13:16
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:

På morgonen. Tar man det på kvällen, så får man ju bara svårt att sova.
Citera
2010-03-26, 13:21
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyrik

Tacksam för svar!

Concerta är ingen bra kombination med Zoloft, då det förra frisätter en del serotonin och det senare hindrar återupptaget. Dock konkurrerar de ju om affiniteten för SERT, så de skulle kunna ta ut varandra till viss del. Hur som helst föreligger en viss risk för serotonergt syndrom med kramper och fara för liv och lem.

Haschet bidrar definitivt till nojan, men i bästa fall bidrar det också till att dämpa den neurologiska aktiviteten en aning.
Citera
2010-03-26, 13:23
Medlem
Yohomies avatar
Hur ser det ut med tjacket nuförtiden? Har det blivit mycket mer meta i landet nu? Jag har ingen koll längre då jag inte håller på med det nu.
Citera
2010-03-26, 13:39
Moderator
kvm3s avatar
Citat:

Bomba hälften, dra en lina på 0,1 när det slår på och spara 0,1 tills när du behöver fylla på. Alternativt kör en grov startbomb och kanske 0,1 (eller inget alls) att fylla på med i näsan när du behöver det. Beror ju på vad du känner är lagom.
Citera
2010-03-26, 13:45
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:

Jag hade petat i mig allt på en gång men det är jag det.
Citera
2010-03-26, 14:45
Bannlyst
Citat:

Ta det på två gånger, är mitt råd, Börja med en snok, känn efter ett bra tag och fyll sedan på. Detta rådet ger jag pga att du inte är så van, och då ska man gå lugnt fram. Slipper det bli fel.
Citera
2010-03-26, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuckyPeopleCenter
Ta det på två gånger, är mitt råd, Börja med en snok, känn efter ett bra tag och fyll sedan på. Detta rådet ger jag pga att du inte är så van, och då ska man gå lugnt fram. Slipper det bli fel.

okej jo tänkte dela upp det precis som du sa.
har en fråga om att bomba oxå, om man avstår från att käka så mycket innan borde det väl slå på tidigare och kanske kraftigare? tas ju rimligtvis upp snabbare av kroppen iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in