2009-11-20, 10:25
Medlem
Galadrins avatar
Tog en bomb på ca 0,2-0,3 vid 06:00 tiden idag på morgonen, men fick inget kick utav det. men när jag tog en lina på 0,1 så kickade det skit mycket.
Jag tog en bomb igår och då funkade det. och det var en mindre bomb en vad jag tog idag. varför funkade bomben igår men inte idag?
jag bombade och sniffade Methamphetamine. (Meta)

Jag har sovit inatt och ätit. men hadde en konstig och äklig mage kjänsla när jag vaknade. det kjändes som man var skit hungrig men när man skulle äta så orkade jag inget.
Citera
2009-11-21, 16:01
Bannlyst
Har en liten fråga som jag hoppas kunna få svar på här så fort som möjligt.
Är så att jag och pojkvännen har fått tag på lite vaket som vi kanske tänkte köra ikväll men nu är det så att jag tog ca 2 mg sub för ca 3 timmar sedan. Det jag undrar är om subben kommer ta bort den mesta av effekten, framförallt peaken(IV:ar) eller om det är lugnt att köra på som vanligt ändå?

// Tack på förhand // Rymdboll //
Citera
2009-11-21, 16:08
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdboll
Är så att jag och pojkvännen har fått tag på lite vaket som vi kanske tänkte köra ikväll men nu är det så att jag tog ca 2 mg sub för ca 3 timmar sedan. Det jag undrar är om subben kommer ta bort den mesta av effekten, framförallt peaken(IV:ar) eller om det är lugnt att köra på som vanligt ändå?

Suben kommer garanterat att ta udden av peaken, eller det beror lite på när du hade tänkt köra tjacket. Dock är det ju en klassiker att blanda en opiat/opiod med en centralstimulant (speedballing).
Citera
2009-11-21, 20:28
Medlem
Hej hej,

är det farligt att ta e om man har tagit tjack också?
Citera
2009-11-21, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gjinx
Hej hej,

är det farligt att ta e om man har tagit tjack också?

oops läste visst p faqen att det inte var så bra, men e de nån som vet vad som kan hända? seretonint syndrom eller?
Citera
2009-11-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djwaz
Du har möjligtvis inte AD/HD ?
Tack för svar!
Nej jag har inte AD/HD.
Igår fungerade amfetaminet som så att jag vart pigg, energisk och pratglad, fick en lösning på ca 1gram som jag slog i mig och vart grann så in i bomben.

Sov ~4-5h natten till idag och började slurpla lite vin och tog 2st Sobril 10mg.
Idag hade jag inga verktyg så handlade ett gram och bombade en 0.3-0.4a. Lite mer energisk än när jag vaknade men ändå jäkligt däven och dåsig + dålig i magen. (Tar i princip enbart amfetamin intravenöst och näst intill på aldrig oralt eller nastalt)
Mycket här kan nog konstanteras som sviterna av gårdagen, vart övergrann på 1grams pannan så börjar jag dricka vin och bombar en .3a = givetvis inte samma effekt dagen efter.

Tiden går och jag ligger bara framför TVn och slöar, äter flingor och mjölk.
Tar ytterligare en bomb och 2 snortar + under denna tid tog jag 1mg Iktorivil.
Skulle mingla senare på kvällen, gästerna kom och verktygen kom så slog jag i mig ca en 0.2a + 1mg Suboxone och fick den "positiva" effekten som sedan dalade i ett Suboxone rus innom ~2h. (länge sedan jag använt Suboxone, därför jag valde det)

En person försökte få ut mig på lite äventyr på eftermiddagen men efter att ha tagit ca 2 bomber + 2st Snortar (0.8-1gram) var jag fortfarande dåsig och trött -
han pratade om något som händer när man enbart sitter still när man tar amfetamin att man blir trött och dåsig - någon som kan förklara detta närmare?

Så uppenbarligen var det OK amfetamin denna gång som fick de positiva effekterna men då jag tog en sådan stor dos IV första kvällen så var jag tvungen att ta en dos IV dagen efter för att uppnå "samma sorts kvalité" på amfetaminets effekt.
(Detta trots bensona jag åt, dagen då jag tog 1grams pannan hade jag käkat ca 1mg Iktorivil, 2mg Suboxone + 10mg Sobril & jag fick en positiv effekt.
Nästan överstyr, kicken och eftereffekterna var skoningslösa, slocknade nästan till efter ~2-5min efter injektion men ack så skönt)

Citat:
Ursprungligen postat av Rymdboll

Det kan ta bort endel i amfetaminets effekter (har skrivit lite om detta i min ovanstående text.
Men får du i dig en stor nog dos IV + amfetaminet är bra så kommer du inte gå miste om dess underbara effekter (rushen + eftereffekterna).

Men snåla inte och ta små doser i stöten som 0.1-0.2gram utan en större fix.
(Detta kan givetvis granskas närmare och prova en mindre först om du inte vet detta tjacks kvalité.)
Senast redigerad av Lee Sterling 2009-11-22 kl. 01:05.
Citera
2009-11-22, 01:01
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
oops läste visst p faqen att det inte var så bra, men e de nån som vet vad som kan hända? seretonint syndrom eller?

din kropp är ju redan trött på tjacket. men om jag var du så skulle jag skitit om jag har tagit tjack innan. ta din pille och ha kul.
Citera
2009-11-22, 13:44
Bannlyst
Ultimata stället att ha CS på? Lått oss säga du har en etta tjack/kokain. Var ska man förvara den för att bevara max styrka i ett år? I en burk i frysen?
Citera
2009-11-22, 15:19
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utochin
Ultimata stället att ha CS på? Lått oss säga du har en etta tjack/kokain. Var ska man förvara den för att bevara max styrka i ett år? I en burk i frysen?

Jag trodde det "räckte" med att se till att det är välförpackat och inte utsätts för solljus. Burk/låda i garderob t ex. Det är vad som sagts till mig, aldrig hört talas om att rumstemp skulle försämra?
Jag är också väldigt nyfiken på frågeställningen om nån annan har bra koll
Citera
2009-11-26, 20:29
Medlem
Små frågor

Har en liten fråga.
Körde typ 0,8 igår inte sovigt något kanske en eller två timmar vet inte säkert.
Idag har jag tagit lite småduttar ur påsen max 0,2.
Jag vill gärna sova inatt eftersom jag har en del ärenden imorgon, är det lugnt om jag börjar dricka öl o ta några vallar runt midnatt eller ska jag vänta lite längre så det inte blir för påfrestande för hjärtat iom uppåt vs nedåt?

Och sen några småfrågor igår kväll när jag försökte sova fick jag några slags kramper,ryckningar i underarmen som jag ej kunde kontrolera är detta normalt?

En sista fråga idag efter de små återdoseringarna har jag liksom rysningar i hela kroppen mest i benen det är både störande och skönt känns inte als som känslan igår vad kan detta bero på?

Tacksam för snabba svar
Citera
2009-11-26, 20:55
Medlem
tillbakas avatar
Oftast kan du inte sova på natten du tagit det. klart tar du 0.2g på morgonen så lär du kunna sova samma natt men tar du nästan 1g så är de ju inte troligt... sen 0.2g idag och ta vallar inatt går, ser inga problem med det... hade det varit 0.8g och 1-2h senare trycka i sig 200-300mg valle så kanske man skall ta det lite lugnar med tanke på att du kunde dö på meph och röka (tjej som gjorde det för ganska precis ett årsedan)
Citera
2009-11-26, 21:00
Medlem
3rxs avatar
Citat:
Har en liten fråga.
Körde typ 0,8 igår inte sovigt något kanske en eller två timmar vet inte säkert.
Idag har jag tagit lite småduttar ur påsen max 0,2.
Jag vill gärna sova inatt eftersom jag har en del ärenden imorgon, är det lugnt om jag börjar dricka öl o ta några vallar runt midnatt eller ska jag vänta lite längre så det inte blir för påfrestande för hjärtat iom uppåt vs nedåt?

Och sen några småfrågor igår kväll när jag försökte sova fick jag några slags kramper,ryckningar i underarmen som jag ej kunde kontrolera är detta normalt?

En sista fråga idag efter de små återdoseringarna har jag liksom rysningar i hela kroppen mest i benen det är både störande och skönt känns inte als som känslan igår vad kan detta bero på?

Tacksam för snabba svar

Du behöver inte vara orolig är bara att du knäcker någon öl nu direkt fast, Sen en timma innan du ska dyka ner i sängen tar du nån valle, Tror inte du behöver ta desto mera för att kunna sova.

Rysningar är helt vanligt och är inget du behöver vara orolig för ;D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in