2009-11-14, 15:52
Medlem
Galadrins avatar
Varför blir jag så himmla kall på fingrana när jag har tagit Methamphetamine? jag har ättit så mkt som jag brukar äta. pulsen är normal men jag är varm alla andra platser på kroppen.
Förlåt om jag skriver som ett cp, nu men klarar knappt att tänka på vad jag ska skriva.
Citera
2009-11-14, 16:54
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galadrin
Varför blir jag så himmla kall på fingrana när jag har tagit Methamphetamine? jag har ättit så mkt som jag brukar äta. pulsen är normal men jag är varm alla andra platser på kroppen.
Förlåt om jag skriver som ett cp, nu men klarar knappt att tänka på vad jag ska skriva.

Dina blodkärl drar ihop sig. Det är inte heller helt ovanligt med kalla fötter.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction Fakta om det som sker, de nämner amfetamin under rubriken "Factors and individual mechanisms".

Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedia
"På 1930-talet började det användas som läkemedel (Benzedrine), först mot astma och vanliga förkylningar för dess kärlsammandragande effekt"
Senast redigerad av Superfluous. 2009-11-14 kl. 16:57.
Citera
2009-11-14, 18:14
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous.
Dina blodkärl drar ihop sig. Det är inte heller helt ovanligt med kalla fötter.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vasoconstriction Fakta om det som sker, de nämner amfetamin under rubriken "Factors and individual mechanisms".

Okej. mina fötter är varma för jag klarar ej att hålla dom stilla. rör på tårna hela tiden. veldigt jobbigt efter en stund.
Citera
2009-11-15, 04:02
Medlem
QwertHeads avatar
Citat:
Okej. mina fötter är varma för jag klarar ej att hålla dom stilla. rör på tårna hela tiden. veldigt jobbigt efter en stund.
skit i det så blir det bara..
Citera
2009-11-15, 05:22
Medlem
QwertHeads avatar
Jävlar va det hära tjacket där svagt man måste dra hur myckt som helst! JAg köpte en femma och förväntade mig guld och gröna skogar men man måste typ ta en 5 stora linor sen är man igång.. Hur mycket brukar ni ta i vanliga fall brukar det inte räcka med 1 Endast?
Citera
2009-11-15, 11:16
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QwertHead
man måste typ ta en 5 stora linor sen är man igång.. Hur mycket brukar ni ta i vanliga fall brukar det inte räcka med 1 Endast?

Hur långt är ett rep? En stor för dig kanske är liten för mig, skaffa våg!
Citera
2009-11-15, 16:44
Medlem
Benso och amfetamin.
Går på Iktorivil 1-2mg/dag + någon Xanor 1mg då och då.
Sänker verkligen denna mängd benso amfetaminets effekter så gravt att efter en panna tjack IV så blir man varm men ändå lite småtrött?
Eller är det på amfetaminets plan det felar?

Har blivit lugn på amfetamin förr också när jag inte gått på benso samt pigg och pratglad som en jävla kenguru vid andra tillfällen.
Kan det skilja så mycket på amfetaminet att det ändrar karaktär sådär?

Gärna lite reflektioner angående benso bruk och amfetamin bruk.
Citera
2009-11-15, 21:32
Medlem
Galadrins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Benso och amfetamin.
Sänker verkligen denna mängd benso amfetaminets effekter så gravt att efter en panna tjack IV så blir man varm men ändå lite småtrött?

Har blivit lugn på amfetamin förr också när jag inte gått på benso samt pigg och pratglad som en jävla kenguru vid andra tillfällen.

Kan inte hjälpa dig med första frågan.
men jag tror att Tjacket har mycket att säja. i hälgen så fick jag ett mycket bra Metamfetamin. och det gjorde mig mycket pratglad. men när jag köper Vanlig amfetamin så blir jag speedad men, jag blir inte pratglad eller får nån direkt speed effekt. blir mera vaken och annat. så ja jag tror att amfetaminet byter karaktär.
Citera
2009-11-17, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Benso och amfetamin.

Du har möjligtvis inte AD/HD ?
Citera
2009-11-19, 15:48
Medlem
Galadrins avatar
Har diskuterat och snackat mycket om att röka Amfetamin/Meth. funkar det?
Citera
2009-11-19, 16:23
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Jag tycker inte det funkar, men känner folk som hävdar motsatsen. Snackar om amfetamin nu alltså.
Citera
2009-11-19, 16:31
Medlem
Citat:
Methamfetamin går utmärkt att röka. Men verkligen galet att kasta bort den ljuvligt undersköna kicken du får IV. Den tar dig rakt upp i himmelen.
Senast redigerad av Advocatus-Diaboli 2009-11-19 kl. 16:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in