Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Jag ifrågasatte inte dej. Jag vet mycket väl att du vet en hel jävla del om amfetamin.
Jag ifrågasatte personen jag quotade för att jag irriterar mej på personer som hoppar in i diskussion och enbart tar den bäst formulerade texten till sej.
Öh, va?
Vicious Edd ställde en fråga, som
jag besvarade först. Enligt honom
tycktes jag kunna belägga mitt resonemang med fakta, och
det reagerade du på.
Citat:
Hursomhelst somnar jag och de flesta jag känner lättare inne i ett race än efter. För det var väll det vi pratade om från början?
Nja, du missförstod nog frågan.
Det är svårare att somna, när tjacket går ur kroppen, för då börjar man må dåligt. Det kan förklara svårigheterna att sova efter ett race i stället för under det, men om du läser Vicious Edds fråga, så jämför han "en enda större dos som leder till samma påslag" med ett par dygn i sträck. Bombar man en gubbe kl. 07:00, och om man inte tar tjack i vanliga fall, så kan man lätt sova vid 23:00 på kvällen. Om man däremot tar en nolltvåa var fjärde timma, så går sista dosen åt vid midnatt, och sedan blir det knepigt att somna. Dels har amfetaminet ackumulerats i kroppen, dels börjar en ny dag, dels har man kommit upp i varv rent psykologiskt... många orsaker.
Att du och jag sover gott på amfetamin är en
annan fråga.
Citat:
Vill du ha en källhänvinsning på julafton.. fan vet jag, läs bibeln
Du måste verkligen hata mej arkomann...
Kalender är nog lättare, men du missförstod igen. Jag hatar dig inte... du trilskas bara så mycket.