2013-04-10, 17:01
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Kroppen och psyket går på högvarv konstant.
Sen är det antagligen inte nyttigt att ha amfetamin-salter av svavelsyra och saltsyra i blodomloppet hela tiden heller.

Heroin är ju fysiskt ofarligt om man bortser ifrån risken med andningsdepression, orent heroin och det starka psykiska och kemiska beroendet.
Men säg en natt festande på amfetamin jämfört med en natt festande på alkohol, man går ju på högvarv och sover inte, är amfetaminet fortfarande skadligare? Tycker ATn på amfetamin är lika jobbig som en bakfylla, det är bara annan känsla mellan dom.
Alltså, jag snackar inte missbruk nu utan fest max en gång i månaden, är det så jävla skadligt? Har fått för mig att det är relativt riskfritt
Citera
2013-04-10, 17:02
Medlem
Hej alla.
jag tar tjack någon gång i veckan max o gjort kanske i 3mån.
nu litar jag på min kran men detta känns skumt för de händer inget!!
köpte 1g o halv tre körde jag ca 0,3 i rumpan ;-) inget hände sen snorta jag ca 0,2 och för 40min snorta jag 0,2igen
de som häntvär att hjärtat slår lite men inget annat.
är de dumt att ta dom sista 0,3?
kan de helt plötsligt slå?
Citera
2013-04-10, 17:03
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasiz
Hej alla.
köpte 1g o halv tre körde jag ca 0,3 i rumpan ;-) inget hände sen snorta jag ca 0,2 och för 40min snorta jag 0,2igen
Släng skiten
Citera
2013-04-10, 17:16
Medlem
Mestronis avatar
Kan tjack vara lukt och smaklöst?
Citera
2013-04-10, 17:33
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mestroni
Kan tjack vara lukt och smaklöst?

Om jag inte missminner så är Amfetaminsulfat smak och luktfritt. Har du fått något som är ens i närheten av det så ska du skratta dig lycklig min vän Prova lite och se vad som händer!
Citera
2013-04-10, 17:44
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasiz
Hej alla.
Kontakta din kran och klaga, har du tur är han schysst och kompenserar dig
Citera
2013-04-10, 17:54
Medlem
Vilken skit denna gång :-(
1g tjack på 3tim o ända ja känner är hjärtat slå lite mer :-\ och jag är ju inte så van.
o han är den enda här.. Känner ju inte för att köpa av samma igen :-\
Citera
2013-04-10, 19:36
Medlem
dispatchess avatar
Tänkte ta låga doser amfetamin imorgon eftermiddag till fredag eftermiddag då jag ska skriva prov.
Har tidigare kört såhär men då på metylfenidat och metamina. Det jag blir lite orolig är att man ska få stora pupiller som avslöjar mig direkt.

Jag har inte vad jag kan minnas fått några stora pupiller på metamina eller metylfenidat, däremot så fick jag tefatspupiller på MDMA.
Är det vanligt att man får stora pupiller på låga doser amfetamin? Finns det något sätt att förhindra/dölja det under en skoldag?
Citera
2013-04-10, 20:31
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Men säg en natt festande på amfetamin jämfört med en natt festande på alkohol, man går ju på högvarv och sover inte, är amfetaminet fortfarande skadligare? Tycker ATn på amfetamin är lika jobbig som en bakfylla, det är bara annan känsla mellan dom.
Alltså, jag snackar inte missbruk nu utan fest max en gång i månaden, är det så jävla skadligt? Har fått för mig att det är relativt riskfritt

Nej det är inte så jävla skadligt.

Kroppen har en grej som kallas för buffert-effekten.
Blir blodet för basiskt så kompenserar den med syror för att jämna ut det och det ger en buffert effekt som man kallar det, eller omvänt.

Men om man utsätts för det jämt och ständigt och kroppen aldrig får återhämta sig och vila så är det jävligt skadligt. Kroppen går på högvarv och behöver mer energi men istället får den mycket mindre pga hämmad aptit och törst.

Att köra en kväll är inte farligt alls, såvida du inte lider av högt blodtryck, eller har hjärtproblem eller liknande.

Alkohol har för övrigt några av världens värsta kortidsbiverkningar.
Får hemsk bakfylla och dricker väldigt sällan och när jag dricker blir det inte mycket.
Sjuk keff drog enligt mig.
Citera
2013-04-10, 20:58
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dispatches
Tänkte ta låga doser amfetamin imorgon eftermiddag till fredag eftermiddag då jag ska skriva prov.
Har tidigare kört såhär men då på metylfenidat och metamina. Det jag blir lite orolig är att man ska få stora pupiller som avslöjar mig direkt.

Jag har inte vad jag kan minnas fått några stora pupiller på metamina eller metylfenidat, däremot så fick jag tefatspupiller på MDMA.
Är det vanligt att man får stora pupiller på låga doser amfetamin? Finns det något sätt att förhindra/dölja det under en skoldag?
Jag får tefat på alla centralstimulanter jag har provat förutom amfetamin. Förvisso har jag aldrig gått över 100 mg tjack.
Det finns bara ett sätt för dig att få reda på det

Rapportera gärna hur det går för dig för jag har gått i liknande tankar ett tag.
Citera
2013-04-10, 21:12
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Rapportera gärna hur det går för dig för jag har gått i liknande tankar ett tag.
Jag vill också gärna höra hur det gick om du testar.
Citera
2013-04-10, 21:37
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dispatches

Jag har aldrig fått märkbart stora pupiller på amfetamin, hur stora doser jag än kört. Dessutom innehåller ju Metamina (dextro)amfetamin. Så nej, du kommer inte få stora pupiller av en låg dos amfetamin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in