Citat:
Ursprungligen postat av
Benzadtjackpsykos
Har använt amfetamin ett bra tag nu till och från, mest för rusets skull. Det är snart dags för mig att återgå till studerandet och har slutat tillfälligt med alla andra droger jag hållt på med. Får concerta utskrivet då jag har ADHD och har för mig att amfetamin har liknande effekt på hjärnan, min fråga är om det skulle bli lättare för mig att ta in information om jag brukade amfetamin i lagom doser. Istället för att ta mycket för att få bästa ruset så att ta lagom dos regelbundet under ett par timmar? Är ute efter att lära mig så mycket som möjligt, kunna fokusera bättre och bli motiverad till att lära mig mer. Är ganska övertygad om att det skulle funka men det är ju alltid bra med utomstående åsikter, tror ni att det skulle göra skillnad eller är det lönlöst?
Du undrar alltså om man pluggar bättre på amfetamin? Självklart gör du det, med en rad risker på köpet, vad för risker det finns med amfetamin krävs bara en googling. Jag hade aldrig rekommenderat tjack till någon i pluggsvängen, sluta hitta genvägar, det ska vara tufft att plugga!