2013-04-09, 23:05
Citat:
Ursprungligen postat av Rav3r
Tjenare!
Nu är det så att jag har bestämt mig för att testa på Amfetamin.
Jag har precis fått hem några gram från en svensk säljare på Silkroad. Renheten är 55-60% enligt säljaren.
Min tidigare erfarenhet inom CS droger är 5, 6 apb, 5-mapb, mdmd samt kokain.
Jag har endast testat på dessa 1 gång vardera (med undantag för 6apb som jag tagit 3 ggr <3).
Nu till saken: Hur bör jag gå tilllväga?
Jag funderar på att inta amfetaminet rektalt via en pump och sugrör, för att uppnå så bra effekt som möjligt då jag endast planerar att testa på detta en gång.
Jag är 192cm lång och 85kg tung. Kan även tillägga att jag är av manligt kön.
Alla tips om dosering och andra tips är mer än välkommna.
Kan det vara en bra idé att först Snorta en mängd för att testa kvalitet och rus innan jag ger mig på rektal administration?
Tacksam för svar!
Nu är det så att jag har bestämt mig för att testa på Amfetamin.
Jag har precis fått hem några gram från en svensk säljare på Silkroad. Renheten är 55-60% enligt säljaren.
Min tidigare erfarenhet inom CS droger är 5, 6 apb, 5-mapb, mdmd samt kokain.
Jag har endast testat på dessa 1 gång vardera (med undantag för 6apb som jag tagit 3 ggr <3).
Nu till saken: Hur bör jag gå tilllväga?
Jag funderar på att inta amfetaminet rektalt via en pump och sugrör, för att uppnå så bra effekt som möjligt då jag endast planerar att testa på detta en gång.
Jag är 192cm lång och 85kg tung. Kan även tillägga att jag är av manligt kön.
Alla tips om dosering och andra tips är mer än välkommna.
Kan det vara en bra idé att först Snorta en mängd för att testa kvalitet och rus innan jag ger mig på rektal administration?
Tacksam för svar!
Tror det är meta i det tjacket.
Har haft lite hallucinationer som varit hur jävla coola som helst, men som inte förekommer på vanligt amfetamin. Typ när jag var ute och körde nyss (idiotiskt jag vet och märkte det) så blev jag bländad av alla ljus överallt. Ljusen lade sig som en glittrig dimma av moln, och i det här molnet flög en röd kinesisk drake som gav mig en känsla av djupt inre lugn. Sen såg jag även en Ent ifrån Sagan om ringen när jag tittade mot 2 träd.
Jag har varit vaken i 2 dagar på mindre än ett halvt gram.
Jag tänkte egentligen bara ta 1 dos och sen vänta ut det, men jag märkte rätt snart att jag gett mig in i meta-tjack-leken återigen. Jag var hög i mer än 16 timmar på en dos, sedan tog jag en till

Tog min sista dos vid lunch klockan 12 idag och känner ännu av det rätt tydligt.
Då snackar vi också en mycket liten dos, som jag endast tog i syftet att orka mig igenom dagen.
Har du ingen tolerans mot CS-droger sedan tidigare så tror jag nog att 0,2g nästan garanterat borde göra tricket för dig. Börja med 0,1 dock och vänta 1 timme+ innan du tar nästa. Jag fick i mig en mild överdos på sjukt lite