2013-04-09, 23:05
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rav3r
Tjenare!
Nu är det så att jag har bestämt mig för att testa på Amfetamin.
Jag har precis fått hem några gram från en svensk säljare på Silkroad. Renheten är 55-60% enligt säljaren.

Min tidigare erfarenhet inom CS droger är 5, 6 apb, 5-mapb, mdmd samt kokain.
Jag har endast testat på dessa 1 gång vardera (med undantag för 6apb som jag tagit 3 ggr <3).
Nu till saken: Hur bör jag gå tilllväga?

Jag funderar på att inta amfetaminet rektalt via en pump och sugrör, för att uppnå så bra effekt som möjligt då jag endast planerar att testa på detta en gång.

Jag är 192cm lång och 85kg tung. Kan även tillägga att jag är av manligt kön.

Alla tips om dosering och andra tips är mer än välkommna.
Kan det vara en bra idé att först Snorta en mängd för att testa kvalitet och rus innan jag ger mig på rektal administration?

Tacksam för svar!

Tror det är meta i det tjacket.
Har haft lite hallucinationer som varit hur jävla coola som helst, men som inte förekommer på vanligt amfetamin. Typ när jag var ute och körde nyss (idiotiskt jag vet och märkte det) så blev jag bländad av alla ljus överallt. Ljusen lade sig som en glittrig dimma av moln, och i det här molnet flög en röd kinesisk drake som gav mig en känsla av djupt inre lugn. Sen såg jag även en Ent ifrån Sagan om ringen när jag tittade mot 2 träd.

Jag har varit vaken i 2 dagar på mindre än ett halvt gram.
Jag tänkte egentligen bara ta 1 dos och sen vänta ut det, men jag märkte rätt snart att jag gett mig in i meta-tjack-leken återigen. Jag var hög i mer än 16 timmar på en dos, sedan tog jag en till

Tog min sista dos vid lunch klockan 12 idag och känner ännu av det rätt tydligt.
Då snackar vi också en mycket liten dos, som jag endast tog i syftet att orka mig igenom dagen.

Har du ingen tolerans mot CS-droger sedan tidigare så tror jag nog att 0,2g nästan garanterat borde göra tricket för dig. Börja med 0,1 dock och vänta 1 timme+ innan du tar nästa. Jag fick i mig en mild överdos på sjukt lite
Citera
2013-04-09, 23:36
Medlem
Tips för att få det att svida mindre nasalt?
Fy helvete kan inte dra hela linan för det svider så jävligt. Eller är det standard?
"andas" in det som med t.ex sub/oxy så att så mkt som möjligt skall fastna i näsan.

En annan fråga hur gör ni om ni är snuviga? Är det för att jag har använt nässpray en hel del som det svider så jävligt?
Citera
2013-04-10, 09:01
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Tips för att få det att svida mindre nasalt?
Fy helvete kan inte dra hela linan för det svider så jävligt. Eller är det standard?
"andas" in det som med t.ex sub/oxy så att så mkt som möjligt skall fastna i näsan.

En annan fråga hur gör ni om ni är snuviga? Är det för att jag har använt nässpray en hel del som det svider så jävligt?
Blanda ut det med exempelvis Dextro. Går att köpa på apotek och hälsokostbutiker.
Citera
2013-04-10, 11:00
Medlem
dokoalseleds avatar
Är amfetamin mer euforiserande än heroin? Oliver Sacks sa att om man tar höga doser amfetamin så mår man så bra av det att man försummar allt annat, mat, sömn, sex etc. och han pratade om något experiment där råttor blivit stimulerade med elektricitet. Råttorna mådde så bra av stötarna att de ignorerade att äta och dog tillslut. Han sa att amfetamin har samma effekt på en. Oliver Sacks sa att amfetaminer är de farligaste drogerna. Dock sa han att det var på gott och ont han hade vetskapen om hur det känns att ta stora doser amfetamin.

Förresten, hur är avtändningen? Jag minns en gång när jag hade ätit dåligt och sen drack mycket alkohol snabbt. Då låg jag i sängen och kved för jag mådde så jävla dåligt. Är det så ungefär?
Senast redigerad av dokoalseled 2013-04-10 kl. 11:02.
Citera
2013-04-10, 11:37
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Är amfetamin mer euforiserande än heroin? Oliver Sacks sa att om man tar höga doser amfetamin så mår man så bra av det att man försummar allt annat, mat, sömn, sex etc. och han pratade om något experiment där råttor blivit stimulerade med elektricitet. Råttorna mådde så bra av stötarna att de ignorerade att äta och dog tillslut. Han sa att amfetamin har samma effekt på en. Oliver Sacks sa att amfetaminer är de farligaste drogerna. Dock sa han att det var på gott och ont han hade vetskapen om hur det känns att ta stora doser amfetamin.

Förresten, hur är avtändningen? Jag minns en gång när jag hade ätit dåligt och sen drack mycket alkohol snabbt. Då låg jag i sängen och kved för jag mådde så jävla dåligt. Är det så ungefär?

Känns rent spontant som Heroin ska ge mer eufori men jag har ingen direkt koll på det tyvärr. Har inte provar Heroin, och har heller inte provat Amfetamin i "stora doser"
Citera
2013-04-10, 12:13
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Känns rent spontant som Heroin ska ge mer eufori men jag har ingen direkt koll på det tyvärr. Har inte provar Heroin, och har heller inte provat Amfetamin i "stora doser"
Ok. När jag tänker efter kanske han menade att amfetaminer är de farligaste drogerna rent fysiologiskt, vilket då skulle vara delvis skilt från farlighet pga hur beroendeframkallande det är. Fast de två egenskaperna är förmodligen till viss del sammanlänkade eftersom om man är mer benägen att bli beroende så är man samtidigt mer benägen att bruka på ett sätt som skadar en. Kanske är heroin mer beroendeframkallande och kanske även mer euforiserande (kanske delvis mer beroendeframkallande pga att det är mer euforiserande) samtidigt som amfetaminer rent fysiologiskt är mer skadligt än heroin.

Jag tycker detta är mycket förvirrande. Jag antar att det har att göra med att forskningen inom detta är begränsad pga lagar och att den forskning som finns ofta tolkas väldigt olika beroende på vem det är som tolkar den.

Kolla t.ex. hur motsägelsefull information som ges av dessa två olika diagram, som båda finns på wikipedia:

https://en.wikipedia.org/wiki/File:D...dependence.svg

https://en.wikipedia.org/wiki/File:R...endence%29.svg

Några exempel:

Enligt det första diagrammet är marijuana och mdma lika beroendeframkallande, enligt det andra diagrammet är marijuana mer beroendeframkallande än mdma.

Enligt det första diagrammet är lsd mycket mindre beroendeframkallande än mdma, enligt det andra diagrammet är lsd mer beroendeframkallande än mdma.

Amfetamin finns bara i det andra diagrammet.
Citera
2013-04-10, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Ok. När jag tänker efter kanske han menade att amfetaminer är de farligaste drogerna rent fysiologiskt, vilket då skulle vara delvis skilt från farlighet pga hur beroendeframkallande det är. Fast de två egenskaperna är förmodligen till viss del sammanlänkade eftersom om man är mer benägen att bli beroende så är man samtidigt mer benägen att bruka på ett sätt som skadar en. Kanske är heroin mer beroendeframkallande och kanske även mer euforiserande (kanske delvis mer beroendeframkallande pga att det är mer euforiserande) samtidigt som amfetaminer rent fysiologiskt är mer skadligt än heroin.

Jag tycker detta är mycket förvirrande. Jag antar att det har att göra med att forskningen inom detta är begränsad pga lagar och att den forskning som finns ofta tolkas väldigt olika beroende på vem det är som tolkar den.

Kolla t.ex. hur motsägelsefull information som ges av dessa två olika diagram, som båda finns på wikipedia:

https://en.wikipedia.org/wiki/File:D...dependence.svg

https://en.wikipedia.org/wiki/File:R...endence%29.svg

Några exempel:

Enligt det första diagrammet är marijuana och mdma lika beroendeframkallande, enligt det andra diagrammet är marijuana mer beroendeframkallande än mdma.

Enligt det första diagrammet är lsd mycket mindre beroendeframkallande än mdma, enligt det andra diagrammet är lsd mer beroendeframkallande än mdma.

Amfetamin finns bara i det andra diagrammet.

Amfetamin är mer skadligt än heroin ja.. Heroin skadar dig inte, heroin är farligt när du slutar efter långt bruk (du blir sjuk).
Citera
2013-04-10, 15:07
Medlem
Mestronis avatar
Fått lite vitt kletigt,blött,luktfritt,smakfritt gegga finns ingen chans att det kan vara tjack va? Känns ju bara dumt o dra i sig skiten lr vad säger ni?. Skulle ha 2g fick 0.7 och en massa konstiga historier varför det blev som det blev En gammal "polare" som styrde som jag inte haft nå kontakt med på 10 år som varit riktigt tjackis, precis nyutsläppt från kåken är han.
Tog 10 dagar efter jag lämmnat pengar till han innan jag fick grejerna, fast dagen efter kom ett sms att det va kirrat och han var på väg till mig, sen var han spårlöst försvunnen . Efter ett par arga sms och sen ringde jag från annat nummer så fick jag tag i han 6 dagar senare. Det va hans ex som hade tagit telefonen och försvunnit med den i 4 dar så han kunde inte höra av sig
Sen hade han blivit sur på mig för jag skickat arga sms till han så han tänkte inte hjälpa mig. Men han hade haft grejerna i sin frys så länge och det skulle vara runt 2g kanske mer.
Dock är ju frågan varför han gav mig någonting om det ändå inte är tjack, känns ju bara onödigt om han ändå tänkte blåsa mig. Jag tar bara sånt här 1 gång om året max så är ju inte så rutinerad i detta ämne, Vad säger ni erfarna om detta?

Edit: Kan ju tillägga att jag ringde upp han dirket efter jag fått o vägt det, sa ju att det bara var 0.7, det va väldigt märkligt för han hade styrt 3 o bara testat lite ur påsen och det hade funkat fint, så det måste ju vara väldigt bra tyckte han. Han skulle fösöka fixa det som fattades till mig, för han hade ju blivit blåst då. Väldigt märkligt att en som är så rutinerad som han inte ser skillnad på 1 lr 3g
Senast redigerad av Mestroni 2013-04-10 kl. 15:31.
Citera
2013-04-10, 15:49
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mestroni
Fått lite vitt kletigt,blött,luktfritt,smakfritt gegga finns ingen chans att det kan vara tjack va? Känns ju bara dumt o dra i sig skiten lr vad säger ni?. Skulle ha 2g fick 0.7 och en massa konstiga historier varför det blev som det blev En gammal "polare" som styrde som jag inte haft nå kontakt med på 10 år som varit riktigt tjackis, precis nyutsläppt från kåken är han.
Tog 10 dagar efter jag lämmnat pengar till han innan jag fick grejerna, fast dagen efter kom ett sms att det va kirrat och han var på väg till mig, sen var han spårlöst försvunnen . Efter ett par arga sms och sen ringde jag från annat nummer så fick jag tag i han 6 dagar senare. Det va hans ex som hade tagit telefonen och försvunnit med den i 4 dar så han kunde inte höra av sig
Sen hade han blivit sur på mig för jag skickat arga sms till han så han tänkte inte hjälpa mig. Men han hade haft grejerna i sin frys så länge och det skulle vara runt 2g kanske mer.
Dock är ju frågan varför han gav mig någonting om det ändå inte är tjack, känns ju bara onödigt om han ändå tänkte blåsa mig. Jag tar bara sånt här 1 gång om året max så är ju inte så rutinerad i detta ämne, Vad säger ni erfarna om detta?

Edit: Kan ju tillägga att jag ringde upp han dirket efter jag fått o vägt det, sa ju att det bara var 0.7, det va väldigt märkligt för han hade styrt 3 o bara testat lite ur påsen och det hade funkat fint, så det måste ju vara väldigt bra tyckte han. Han skulle fösöka fixa det som fattades till mig, för han hade ju blivit blåst då. Väldigt märkligt att en som är så rutinerad som han inte ser skillnad på 1 lr 3g

Han har antagligen fixat bra tjack, klippt lite av dig och bankat ut det och sålt det för överenskommet pris per gram.

Lita aldrig på en tjackis!
Citera
2013-04-10, 15:56
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plharmony
Amfetamin är mer skadligt än heroin ja.. Heroin skadar dig inte, heroin är farligt när du slutar efter långt bruk (du blir sjuk).
På vilket sätt är det skadligare? På vilket sätt är själva amfetaminet skadligt över huvud taget? Är väldigt intresserad av det
Citera
2013-04-10, 16:37
Medlem
uuy1851s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
På vilket sätt är det skadligare? På vilket sätt är själva amfetaminet skadligt över huvud taget? Är väldigt intresserad av det

Kroppen och psyket går på högvarv konstant.
Sen är det antagligen inte nyttigt att ha amfetamin-salter av svavelsyra och saltsyra i blodomloppet hela tiden heller.

Heroin är ju fysiskt ofarligt om man bortser ifrån risken med andningsdepression, orent heroin och det starka psykiska och kemiska beroendet.
Citera
2013-04-10, 16:56
Medlem
Mrfixares avatar
Hur står skillnad är det på Amfetamin och metamfetamin?
Hur märker man skillnad på dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in