Öppna påsen, låt det vädra ett tag. Tar max några timmar. Du kan belysa med en lampa också. Du märker när det är torrt.
Räcker ibland inte, får man riktigt klet och inte bara något som är blött kan det vara skitsvårt att torka, och sen får man hacker ner det i molekyler för att få det någorlunda snortbart, och att banka är skitsvårt då det inte ens blandar sig. Är det bara blött och inte klet så torkar det snabbt. Det jag tycker är absolut bäst att göra med klet är att aceton-tvätta det. Du får något gram mindre kvar men med bättre kvalite.
Med tanke på att alla tycks vara överens - jag håller med helt och hållet - så ligger det nog något i det. Antar att en del dunstar helt enkelt. Jag hivar in skiten i frysen
Om en del skulle dunsta så skulle ju bara mängden minska, det skulle inte bli mindre potent. Enda som kan göra det mindre potent är om det bildas andra ämnen utav tjacket när det torkar.
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4-5-6-7-8-9.
Har precis fått hem lite amfetamin från SR, så det blir att testa tjack för första gången idag.
Men hur mycket är en bra dos till att börja med?
Är ungefär 175cm lång och väger 60kg.
Vet att det bara är att söka i tråden, men föredrar att få ett eget svar.
Det har mycket att göra med vad man själv tycker är obekvämt så det är högst induviduellt vad man bör dosera.
Citat:
Ursprungligen postat av 1-2-3-4-5-6-7-8-9.
Såklart så hann morsan till postlådan före mig och upptäckte brevet jag beställt från SR, innehållandes en jävla massa amfetamin.
Känner mig som ett jävla dumhuvud...
Är det ens lagligt att öppna brev som inte tillhör sitt eget?
Nyss skrev du ju att du hade fått hem det?
Senast redigerad av Tom.Bombadill 2013-01-18 kl. 19:59.
Öppna påsen, låt det vädra ett tag. Tar max några timmar. Du kan belysa med en lampa också. Du märker när det är torrt.
Tack för svar.
Jag öppnade zippen och ka det bakom/på ett element.
Första gången jag tar tjack, vet inte vad jag ska säga förutom att jag känner mig klar och vaken
Tack för svar.
Jag öppnade zippen och ka det bakom/på ett element.
Första gången jag tar tjack, vet inte vad jag ska säga förutom att jag känner mig klar och vaken
Personligen tycker jag inte att det gör mycket om man sitter hemma vid datorn, såvida man inte runkar. Man måste göra saker för att det verkligen ska ge något. festa, jobba (att bli motiverad och pigg när man är trött som fan och otaggad inför jobbet är en enorm skillnad) osv. Och runka såklart, helt galet.
Personligen tycker jag inte att det gör mycket om man sitter hemma vid datorn, såvida man inte runkar. Man måste göra saker för att det verkligen ska ge något. festa, jobba (att bli motiverad och pigg när man är trött som fan och otaggad inför jobbet är en enorm skillnad) osv. Och runka såklart, helt galet.
Var inte meningen att ta något ikväll eftersom jag ska jobba imorgon, men kunde inte låta bli
Så satt och spela lite grand.. någon oändlig runk vill jag inte ge mig på tack :P
Tjena! jag har lite frågor ang toleransökning osv. Hur ofta tycker ni man kan ta tjack utan att det är skadligt för kroppen elr att man får toleransökning? Har hållt det till 2-3ggr månad tycker ni det är för mycket? Och hur är de med at? får man ingen at om man drar i sig en gubbe på en kväll eller? Jag upplever ingen at iaf. Bara lite frysningar om händer och fötter och lite dålig i magen. Men de är ju inget.
Tjena! jag har lite frågor ang toleransökning osv. Hur ofta tycker ni man kan ta tjack utan att det är skadligt för kroppen elr att man får toleransökning? Har hållt det till 2-3ggr månad tycker ni det är för mycket? Och hur är de med at? får man ingen at om man drar i sig en gubbe på en kväll eller? Jag upplever ingen at iaf. Bara lite frysningar om händer och fötter och lite dålig i magen. Men de är ju inget.
EDIT: menar en gubbe på en helg inte en kväll
Beror helt på hur mycket man tar och hur stora bieffekter man får. 2-3 ggr per månad skulle jag absolut inte oroa mig för skador på receptorerna men om man inte kan käka mat så kommer det ju leda till viktnedgång vilket inte är så hälsosamt. äter man och sover normalt dessa gånger så skulle jag säga att det är hemskt ofarligt.
Beror helt på hur mycket man tar och hur stora bieffekter man får. 2-3 ggr per månad skulle jag absolut inte oroa mig för skador på receptorerna men om man inte kan käka mat så kommer det ju leda till viktnedgång vilket inte är så hälsosamt. äter man och sover normalt dessa gånger så skulle jag säga att det är hemskt ofarligt.
Klart att jag inte käkar och sover som vanligt när jag går på fulet. Men försöker ju alltid trycka i mig lite mat och sova gör jag inte nått på natten jag gått på de. Ibland inte på hela helgen.
Tackar för så snabbt svar!
Klart att jag inte käkar och sover som vanligt när jag går på fulet. Men försöker ju alltid trycka i mig lite mat och sova gör jag inte nått på natten jag gått på de. Ibland inte på hela helgen.
Tackar för så snabbt svar!
Klart och klart, när jag kör lågdos 4fma så käkar jag och sover helt normalt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!